[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.693
Ja ik had Pasen en heb echt geprobeerd er te zijn ...rl naast wvw bestaat helaas ook maar ik denk niet dat ik het meest inactieve was ...Ik heb elke dag geschreven hoopte hoer en daar wel op reacties maar niets van dit ...en ik lees en reageer via een telefoon ..dit komt in de toekomst wel goed (Ik als toeslag gedupeerde ..maar eerst van me bewind af dan nieiwe comp ..) daardoor moeilijk om alle info en rariteiten op de schrijven ..Ik lees vooral ...
En geloof dat ik al actiever mee doe dan vroeger ..
oei ben je slachtoffer van de toeslag affaire. ik weet nog wel een potje waar genoeg miljarden inzitten om iedereen te compenseren :)
 
Reactiescore
48
oei ben je slachtoffer van de toeslag affaire. ik weet nog wel een potje waar genoeg miljarden inzitten om iedereen te compenseren :)
Ja iedereen weet t alleen de regering werkt niet zo lekker mee alles zo traag als dikke ...
Kids hun compensatie is ook nog onbekend t bedrag en wanneer ze t krijgen..maar gelukkig nu wel schuldvrij

Maar fijn was alleen de uitleg waarom t me moeite kost, telefoon is wat minder dan via een pc
 
Reactiescore
397
Als er 3 slechtjes in zitten is het potje voorbij als er een goedje gelynchd wordt
Heb een optie waarop jullie mij niet kunnnen lynchen
 
Reactiescore
48
Als er 3 slechtjes in zitten is het potje voorbij als er een goedje gelynchd wordt
Heb een optie waarop jullie mij niet kunnnen lynchen
Kijk ik denk dat t tussen jou en moh gaat als mogelijke wolf ...als jij de anderen kan overtuigen waarom jij t niet bent ..en hun op moh stemmen wil ik er over nadenken....
 
Reactiescore
48
Kan iemand kijken naar moh hoever was deze inactief ..en vergelijk dit met de noodgevallen inactievelingen ...hoe groot is dan de kans?!
Even serieus denkend om niet straks een fout te hebben gemaakt
 
Reactiescore
1.693
Ja iedereen weet t alleen de regering werkt niet zo lekker mee alles zo traag als dikke ...
Kids hun compensatie is ook nog onbekend t bedrag en wanneer ze t krijgen..maar gelukkig nu wel schuldvrij

Maar fijn was alleen de uitleg waarom t me moeite kost, telefoon is wat minder dan via een pc
fijn dat je in ieder geval geen schulden er meer van heb. Al die horror verhalen gaan bij mij echt door merg en been omdat er geld zat is maar dat stoppen ze liever in zinloze projecten. Anyway. ik verdenk je nog steeds :D
 
Reactiescore
48
fijn dat je in ieder geval geen schulden er meer van heb. Al die horror verhalen gaan bij mij echt door merg en been omdat er geld zat is maar dat stoppen ze liever in zinloze projecten. Anyway. ik verdenk je nog steeds :D
Ja ja
 
Reactiescore
276
Kan iemand kijken naar moh hoever was deze inactief ..en vergelijk dit met de noodgevallen inactievelingen ...hoe groot is dan de kans?!
Even serieus denkend om niet straks een fout te hebben gemaakt
Ik ben zelf niet heel actief maar moh idd ook stuk minder dan vorige potjes. Komt alleen niet wolfs over voor mij maar meer als gewoon wat inactiever dan normaal. Daarnaast dat hij vond dat de priester niet zijn water moest inzetten op blue toen het leek alsof die eruit ging spreekt voor mij in zijn voordeel. Was anders namelijk zonde van het water geweest gezien die er toch uitging en mogelijk ketterse wolf was. Maar heb het niet genoeg gevolgd om een goed beeld te hebben
 
Reactiescore
48
Ik ben zelf niet heel actief maar moh idd ook stuk minder dan vorige potjes. Komt alleen niet wolfs over voor mij maar meer als gewoon wat inactiever dan normaal. Daarnaast dat hij vond dat de priester niet zijn water moest inzetten op blue toen het leek alsof die eruit ging spreekt voor mij in zijn voordeel. Was anders namelijk zonde van het water geweest gezien die er toch uitging en mogelijk ketterse wolf was. Maar heb het niet genoeg gevolgd om een goed beeld te hebben
Kijk als je een priester ben os t een risico als je de verkeerde waters
Maar heb je een wolf ja dan sterf deze ik zou als ik priester was deze nu wel inzetten maak mij niet uit op wie ..dan heb je wel een kans op zelf een bewezen goedje te zijn en als je juist zit misschien een laatste wolf eruit wipt ..mooi iets
 
Reactiescore
276
Die 3 geen idee kan hun helemaal al niet peilen .

En jij?
Circle is voor mij eerder goed dan slecht. Ze is kritisch en gaat niet gelijk mee met de stemmen maar overweegt zelf alles en luistert naar eventuele verdachten ipv gelijk een stem plaatsen. En verder heeft ze volgens mij tot dusver op elke wolf meegestemd en redelijk vroeg ook

Moh neig ik ook naar goed weg te zetten om bovengenoemde redenen en verder moet ik ook bekennen vergeten te zijn dat hij erin zat.

Dash heb ik lichte twijfels over omdat het voor mij overkomt alsof hij maar iedere kans aangrijpt wanneer iemand door een ander verdacht wordt gevonden om daarin mee te gaan. Zonder zelf kritisch erover te zijn maar direct gelijk geven.
 
Reactiescore
1.693
jan is het niet beste dames. dit kan gewoon niet. dit risico kan een spelleiding niet nemen.

Als jullie het er allemaal over eens zijn dat het circle niet is, stem dan een inactieveling eruit. moh of dash ofzo
 
Reactiescore
1.693
jullie zitten vast met zijn alle in een vrouwendiscord dus dit moet gewoon voor elkaar komen?
 
Reactiescore
276
Kijk als je een priester ben os t een risico als je de verkeerde waters
Maar heb je een wolf ja dan sterf deze ik zou als ik priester was deze nu wel inzetten maak mij niet uit op wie ..dan heb je wel een kans op zelf een bewezen goedje te zijn en als je juist zit misschien een laatste wolf eruit wipt ..mooi iets
Weet niet of het je bewezen goedje maakt gezien er ook ketter inzit. Wat een hulpje is dus het spreekt je wel vrij van zelf wolf zijn. Maar idd zeker gebruiken als er nog een priester inzit want floofy was de ketterse wolf dus gooi je hem op iemand en die leeft dan is het zoiezo geen wolf.
 
Reactiescore
48
Jan antrax
Deelnemerslijst

1. Combino - lynch dag 4 - burger
2. Rob - lynch dag 7 - weerwolf
3. Babbos - lunch dag 7 - raaf

4. Moh
5. Dash
6. WatBlaasjeInMijnOor - lunch dag 3 - ziener
7. BloodWolf - lynch dag 1 - burger
8. Kerouac - uitschrijving dag 3 - burger
9. Tigor - Lunch dag 5 - Beul
10. Crl Alt Delete - beulactie dag 2 - burger

11. Jan1996
12. Laila
13. Anthraxxol
14. FloofyPanda - uitschrijving dag 7 - ketterse wolf
15. Rinske
16. Simeco - Lynch dag 5 - lieveling en beschermengel
17. CL - lunch dag 6 - inbreker

18. Candiu - doodsdrankje dag 2 - slet
19. KS - liefdesverdriet dag 6 - cupido en geliefde van Nonkel
20. Materlotti - lynch dag 2 - gebroeder
21. Freaker - uitschrijving dag 1 - ???
22. .Time - claim dag 5 - gebroeder
23. Speeder - lunch dag 4 - burger

24. Nonkel jos - lynch dag 6 - wolf en geliefde van KS
25. xena prinses
26. Circle
27 jeffrey defqon1 - spelbederf - burger
28 maretan - uitschrijving dag 4 - gebroeder
29. Blue - lynch dag 3 - infectiewolf
En btw een ketter is er al uit dus kans dat er geen ketter meer inzit is zeer groot...priester moet er nog inzitten denk ik zo
 
Reactiescore
1.693
als er nog een priester is die nog geen drankje heeft ingezet is dat echt iemand die aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
 
Reactiescore
276
jan is het niet beste dames. dit kan gewoon niet. dit risico kan een spelleiding niet nemen.

Als jullie het er allemaal over eens zijn dat het circle niet is, stem dan een inactieveling eruit. moh of dash ofzo
Ik ben wel bereid naar dash te wisselen als de rest dan volgt.
 
Bovenaan