[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
22
Wat vind jij van dash en moh @Circle ?

Ik vind ze heel lastig te peilen. Bij Dash lijkt er wel logica achter z’n posts te zitten. Maar ik vind m erg op Jan pushen.

Moh had geen zin meer in het potje, maar kan nu wel beslissend zijn. Ik weet niet of dat voor of tegen hem pleit.
 
Reactiescore
48
En mocht de priester nog een watertje hebben kies aub iemamd ....wil niet dat bij evt lunch t drankje ongebruikt de goot in gaat
 
Reactiescore
48
Twijfel tussen jan en dash
Maar Jan is t actiefste van de2 en daardoor iets minder zekerdatdeze wolfs is
 
Reactiescore
22
Zit ik nou zo in een tunnel op Anthraxxol dat de rest niet dezelfde vreemde acties van hem ziet? Wordt hij nu gered door een medeslechtje? Zit ik ernaast?

Volgens mij is de kans groot dat het einde verhaal is als we de verkeerde nu lynchen?
 
Reactiescore
1.690
Zit ik nou zo in een tunnel op Anthraxxol dat de rest niet dezelfde vreemde acties van hem ziet? Wordt hij nu gered door een medeslechtje? Zit ik ernaast?

Volgens mij is de kans groot dat het einde verhaal is als we de verkeerde nu lynchen?
ik heb geen vreemde acties? mijn sprongen passen precies bij een bewezen goedje die niemands rol kent.
 
Reactiescore
276
Zit ik nou zo in een tunnel op Anthraxxol dat de rest niet dezelfde vreemde acties van hem ziet? Wordt hij nu gered door een medeslechtje? Zit ik ernaast?

Volgens mij is de kans groot dat het einde verhaal is als we de verkeerde nu lynchen?
Het ging tussen jou en Jan. Anthraxx had zijn stem van jou afgehaald om op dash te zetten
 
Reactiescore
1.690
overigens snap ik die loze kreet van: het is einde verhaal als we de verkeerde lynchen niet.

Als ik dit topic doorlees weet niemand wie de wolf is. ik geef het ook gewoon eerlijk toe, maar circle blijft maar pushen op mij. alsof ze niet wil dat we 1 van de inactieve van de afgelopen dagen pakken.. sjamaantje circle?
 
Reactiescore
276
overigens snap ik die loze kreet van: het is einde verhaal als we de verkeerde lynchen niet.

Als ik dit topic doorlees weet niemand wie de wolf is. ik geef het ook gewoon eerlijk toe, maar circle blijft maar pushen op mij. alsof ze niet wil dat we 1 van de inactieve van de afgelopen dagen pakken.. sjamaantje circle?
Sjamaan is geen volwaardig slechtje dus niet veel aan om die eruit te halen
Als de priester zijn water nou even gebruikt.
Als die erin zit maar dit potje lijkt vooral burgers te hebben als je kijkt naar de spelers die eruit zijn gegaan.
 
Reactiescore
48
Sjamaan is geen volwaardig slechtje dus niet veel aan om die eruit te halen

Als die erin zit maar dit potje lijkt vooral burgers te hebben als je kijkt naar de spelers die eruit zijn gegaan.
Die heeft wel mensen hun rollen kunnen doorgeven ...soms is dat flink voordeel voor slecht ..helaas
 
Bovenaan