[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
22
nee ik verdenk enkel circle zoals je weet. maar als de rest slechts meeloopt is het moeilijk om haar medewolf(en) te vangen.
De verdenkingen die je gisteren uitte in onderstaande berichten zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen?
Xena is goedje

Die had al vroeg meegestemd op nonkel en Rob
Nee xena is slechtje. Maar met jouw stelligheid duidt dit op voorkennis en ben jij blijkbaar wolf
 
Reactiescore
276
@Rinske
, ik denk jan wolf eens?
Zou kunnen maar twijfel heel erg want hij lijkt wel zijn best te doen alleen last minute toch iedere keer op een goedje te stemmen na zijn stem telkens te veranderen.
Hier zeg ks dat circle een wolf is
Circle rood
Ks was g/s koppel met nonkel dus die probeert dan zowel goedjes als slechtjes eruit te halen. Kan je niet veel waarde aan hechten dus. Als er een goedje uitging was dat goed voor hem en ging er een slechtje uit ook goed
dus ik stem met je mee op circle en als dank ga je mij verdenken :D

dit potje is echt te dubieus voor woorden
Daar heb jij zelf een aandeel in? Heb geen idee of je nou aan het trollen bent of heel slim wolf. Als je goedje bent dan doe je hetzelfde wat simeco vorige ronde deed met de wolfjes onder de bus gooien. Alleen doe jij dit met je (mede) goedjes
Dus circle is wolfje ?

Klopt dit circle ?
Circle lijkt me geen wolf die gaat iedere keer mee met een wolf eruit stemmen. En ook niet op het laatste moment wanneer het niet meer uitmaakt maar redelijk vroeg
@Rinske wie verdenk jij nog?
Jan, Anthraxx en ook bij dash heb ik nog lichte twijfels omdat het lijkt alsof hij iedere keer de kans grijpt iemand te verdenken. Zoals toen hij met bappos meeging op jou, toen ik Xena nog verdacht vond hij haar toen maar ook en Time die tigor als lieveling aanhaalde hij best rap was met akkoord gaan zonder zelf ergens kritisch te zijn. Ook in het begin met cad materlotti zelf niet kritisch over de verdenkingen op hen maar direct akkoord gaan.
ja want ik reken erop dat ze dood neervalt vanavond dus doe ik geen moeite meer om haar verder te vangen
Waarom zou ze doodvallen? Ze had ook gelijk gestemd op Rob. Volgens mij was ze zelfs 3e na bappos en mijzelf
 
Reactiescore
559
Zou kunnen maar twijfel heel erg want hij lijkt wel zijn best te doen alleen last minute toch iedere keer op een goedje te stemmen na zijn stem telkens te veranderen.

Ks was g/s koppel met nonkel dus die probeert dan zowel goedjes als slechtjes eruit te halen. Kan je niet veel waarde aan hechten dus. Als er een goedje uitging was dat goed voor hem en ging er een slechtje uit ook goed

Daar heb jij zelf een aandeel in? Heb geen idee of je nou aan het trollen bent of heel slim wolf. Als je goedje bent dan doe je hetzelfde wat simeco vorige ronde deed met de wolfjes onder de bus gooien. Alleen doe jij dit met je (mede) goedjes

Circle lijkt me geen wolf die gaat iedere keer mee met een wolf eruit stemmen. En ook niet op het laatste moment wanneer het niet meer uitmaakt maar redelijk vroeg

Jan, Anthraxx en ook bij dash heb ik nog lichte twijfels omdat het lijkt alsof hij iedere keer de kans grijpt iemand te verdenken. Zoals toen hij met bappos meeging op jou, toen ik Xena nog verdacht vond hij haar toen maar ook en Time die tigor als lieveling aanhaalde hij best rap was met akkoord gaan zonder zelf ergens kritisch te zijn. Ook in het begin met cad materlotti zelf niet kritisch over de verdenkingen op hen maar direct akkoord gaan.

Waarom zou ze doodvallen? Ze had ook gelijk gestemd op Rob. Volgens mij was ze zelfs 3e na bappos en mijzelf
ja ik had ook al naar de rob stemmen gekeken.
daar was xena 3 en dash 4 circle 5.
alle stemmen na de dl.

die van moh anthra en jan pas de volgende dag in de avond.
opvallendste van anthra en jan vind ik dat ze toen nonkel op lynch stond allebei op CI stemde en gister met rob beide stem op bappos.

moh is niet te peilen glibbert door het potje heen
 
Reactiescore
559
ik denk dat ik toch voorlopig voor jan ga.

die posts over de raaf die hij steeds aanhaalde, vond ik ook wel apart.
 
Reactiescore
276
ja ik had ook al naar de rob stemmen gekeken.
daar was xena 3 en dash 4 circle 5.
alle stemmen na de dl.

die van moh anthra en jan pas de volgende dag in de avond.
opvallendste van anthra en jan vind ik dat ze toen nonkel op lynch stond allebei op CI stemde en gister met rob beide stem op bappos.

moh is niet te peilen glibbert door het potje heen
Jan en Anthraxx spelen beiden heel verdacht maar het valt zo op dat ik het niet snap.

Ben je wolf dan krijg je de verdenkingen gelijk op je zoals ze spelen dus slaat het nergens op en zijn ze goedje dan klopt er eveneens niks van :/

Heb bij Anthraxx wel meer het idee dat hij bewust de goedjes eruit aan het stemmen is. Dus voor nu Anthraxx

Maar ben wel bereid te switchen naar Jan.

Moh was ik idd vergeten dat hij erin zit. Maar denk eerder dat die goedje is en gewoon afwezig. Die zat ook al redelijk vroeg met floofy en haalde nog wat logische punten naar voren toen er om priester gevraagd werd op blue. Was toen immers nog een kans dat Blue ketterse wolf was en dan zou het geen effect hebben. Ook dat het er al op leek dat blue eruit ging en eventuele priester beter zijn water kon bewaren. Dus moh zit ik dan bij de goedjes
 
Reactiescore
397
De stemming van gisteren zeg wel wat maar de eerste maar de 4de en 5de zegt me vrij weinig
Kan best zijn dat via sjamaan al bekend was dat babbos raaf was
 
Reactiescore
48
ja ik had ook al naar de rob stemmen gekeken.
daar was xena 3 en dash 4 circle 5.
alle stemmen na de dl.

die van moh anthra en jan pas de volgende dag in de avond.
opvallendste van anthra en jan vind ik dat ze toen nonkel op lynch stond allebei op CI stemde en gister met rob beide stem op bappos.

moh is niet te peilen glibbert door het potje heen
Ja van moh en jan kan ik niets van maken ...die duiken nogal onder de radar..kans op dat 1 van hun 2 wolf zijn is zeer groot aanwezig waarschijnlijk zal 1 van die ook mijn stem krijgen .
 
Reactiescore
397
Als ik de meeste goed interpreteerde ben ik de waarschijnlijke lynch
Heb nog wat vragen dash wat is er gebeurt sinds gisteren ten aanzien van info van gs
Verder denken jullie dat als ik slecht zou zijn dat ik me stem van monkel zou halen
 
Reactiescore
48
De stemming van gisteren zeg wel wat maar de eerste maar de 4de en 5de zegt me vrij weinig
Kan best zijn dat via sjamaan al bekend was dat babbos raaf was
Kan best zijn dat er bepaalde tactieken zijn omdat de sjamaan misschien bij de wolven zit en daardoor er op bepaalde goedjes niet word gestemd ...

Kan zijn dat ik de wolven misschien als niet verkeerd ziet en dus op de verkeerde stem..Ja zeer zeker aanwezig ...
Maar hoop dat ik wel goed zit maar het blijft altijd een onzeker iets

Jan
 
Reactiescore
1.693
nu twijfel ik over jan. want hij weet van het bestaan van de sjamaan af en normaal gesproken leest niemand de rollen dus niemand weet dat er een sjamaan is tenzij je ermee te maken heb
 
Reactiescore
48
nu twijfel ik over jan. want hij weet van het bestaan van de sjamaan af en normaal gesproken leest niemand de rollen dus niemand weet dat er een sjamaan is tenzij je ermee te maken heb
Als je denk dat ik wolf ben dan stem je toch op me...
Denk nu maar niet dat ik zoals vroeger 60x blijf herhalen dat ik een goedje ben ...of je weet t allang he ...
 
Reactiescore
1.693
jij laat bijna 2 dagen niks van je horen en bent er dan vlak voor de deadline weer. dit is zo wolfs. in feite gedragen alle dames zich erg wolfs deze ronde. evenals moh dash en jan.

gek he dat ik het niet meer weet.
 
Reactiescore
1.693
maar om redenen geloof ik niet dat Jan wolf is. Het is een onbekend account dus er ligt gevaar van dubbel acc op de loer.
 
Reactiescore
48
jij laat bijna 2 dagen niks van je horen en bent er dan vlak voor de deadline weer. dit is zo wolfs. in feite gedragen alle dames zich erg wolfs deze ronde. evenals moh dash en jan.

gek he dat ik het niet meer weet.
Ja ik had Pasen en heb echt geprobeerd er te zijn ...rl naast wvw bestaat helaas ook maar ik denk niet dat ik het meest inactieve was ...Ik heb elke dag geschreven hoopte hoer en daar wel op reacties maar niets van dit ...en ik lees en reageer via een telefoon ..dit komt in de toekomst wel goed (Ik als toeslag gedupeerde ..maar eerst van me bewind af dan nieiwe comp ..) daardoor moeilijk om alle info en rariteiten op de schrijven ..Ik lees vooral ...
En geloof dat ik al actiever mee doe dan vroeger ..
 
Bovenaan