[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Was al bezig met een andere reactie
Maar vind dat er te gefocust werd op 2 en als die beide goed zijn heb je daar weinig aan
Vandaar mijn vraag

Morgen gaan we lekker verder puzzelen ja, vertrouw voor vandaag mij maar even.
 
Reactiescore
1.690
raar dat er 2 letterlijk tegelijkertijd op nonkel stemmen. Die 2 zitten sowieso in dezelfde club.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wie weet hoor hij ook bij de witte schaakstukken
CI klopt dit ?
De kans dat nonkel en anthraxxol gezien het stemgedrag beide wolven zijn lijkt me 0 procent en aangezien ik behoorlijk overtuigd ben van nonkel jos, vertrouw ik anthraxxol.
 
Reactiescore
1.690
ik was vooral overtuigd van bappos maar nonkel heeft vandaag wel echt zijn eigen glazen ingegooid met dubbelzinnige posts en likes.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ik was vooral overtuigd van bappos maar nonkel heeft vandaag wel echt zijn eigen glazen ingegooid met dubbelzinnige posts en likes.

Het lijkt haast wel een wolfje in het nauw. Was ook wel overtuigd van bappos, maar twijfel wel een beetje nu hij toch redelijk vroeg op nonkel is gegaan. Ben dan iets meer overtuigd van KS en Rob. Al is het ook wel weer gek dat KS nu er al 4 stemmen op nonkel staan hem zo hard blijft verdedigen.
 
Reactiescore
1.690
ik weet het allemaal ook niet meer. ik hoop vooral dat ik aan de goede kant van geschiedenis sta en achteraf andere kan uitlachen ipv zij mij?
 
Reactiescore
48
De kans dat nonkel en anthraxxol gezien het stemgedrag beide wolven zijn lijkt me 0 procent en aangezien ik behoorlijk overtuigd ben van nonkel jos, vertrouw ik anthraxxol.
Na de berichten van nonkel begreep ik al dat de kans bij nonkel 95% groter is wolf te zijn dan antrax...al zet ik bappos ook nog niet op rood .(klinkt namelijk ook wel geloofwaardig).
En daarom mijn stem op nonkel...
 
Reactiescore
1.690
Na de berichten van nonkel begreep ik al dat de kans bij nonkel 95% groter is wolf te zijn dan antrax...al zet ik bappos ook nog niet op rood .(klinkt namelijk ook wel geloofwaardig).
En daarom mijn stem op nonkel...
ik kan je vertellen dat de kans dat ik wolf ben 0% is en de wolven weten dit ook.
 
Reactiescore
1.577
Ik ben ook een tijdje helemaal klaar met wvw

het scenario is voor mij elke keer hetzelfde: ik doe moeite, haal er wolven uit en uit het niets word ik ervan verdacht geïnfecteerd te zijn

en in die fase van het spel zitten er enkel nog makke lammetjes in die met elke theorie meegaan zonder even hun gezond verstand te gebruiken

niemand anders in het potje haalde er meer wolven uit dan ik en anthrax geeft net toe op iedereen te stemmen op zichzelf te redden

maar goed prima spel van de wolven morgen is het potje gedaan
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik ben ook een tijdje helemaal klaar met wvw

het scenario is voor mij elke keer hetzelfde: ik doe moeite, haal er wolven uit en uit het niets word ik ervan verdacht geïnfecteerd te zijn

en in die fase van het spel zitten er enkel nog makke lammetjes in die met elke theorie meegaan zonder even hun gezond verstand te gebruiken

niemand anders in het potje haalde er meer wolven uit dan ik en anthrax geeft net toe op iedereen te stemmen op zichzelf te redden

maar goed prima spel van de wolven morgen is het potje gedaan

Nu doe je het toch? Al snap ik je frustratie, maar je moet ook toegeven, indrukwekkend hoe goed de theorie van time was. Ook daar mag je respect voor hebben als het je om wvw gaat.
 
Reactiescore
22
Ga niet mee in deze onzin mensen.
Timeforplanb heeft nog nooit een wolf gevangen.

Laila loopt weer mee, wellicht ook wolf.

Nonkel jos is niet de juiste strategie nu, mensen eruit stemmen die wolven eruit gooien is het tegenovergestelde. Ik stel voor hem nog te laten leven, stel hij blijft wolven eruit gooien en is toch slecht hebben we er nog profijt van.

Nu eerst wolven jagen:
Rob
Anthraxxis
Laila

Anthraxxis die posts van langer dan 2 zinnen maakt en Calamus die uit het niets actief wordt.

Ik gun je een kans anthraxxol nonkel jos

Euhm. Wat? Zou je dit nog even kunnen toelichten? @bappos
 
Bovenaan