[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.659
niemand anders in het potje haalde er meer wolven uit dan ik en anthrax geeft net toe op iedereen te stemmen op zichzelf te redden
is dat zo raar dan?

ik weet mijn rol dus dan elke andere optie is beter. en daarbij zit ik ook wel een beetje in jouw bootje niet? Men wil mij enkel maar lynchen omdat ik flink heb bijgedragen om de lieveling om zeep te helpen.

volgende wvw zullen mijn posts er zo uit zien:
Ik verdenk nonkel maar ik weet het niet zeker wellicht kan een ander een theorie maken zodat ik daarop misschien kan meelopen maar misschien ook niet want ik beken geen kleur en vang geen wolven zodat ze me niet kunnen beschuldigen van het vangen van een slechterik.
oh ik was ook druk vandaag dus ik lees de boel morgen terug!!
 
Reactiescore
22
Circle ben jij een wolfje?
Nee. Is het een wolfse eigenschap om je af te vragen hoe Bappos (in 2 uur) gaat van stevige verdenking en stem op Antraxxol, naar ‘ik gun je een kans’?

Nou heb ik vooral veel bij familie in de zon gezeten vanmiddag en niet alles met volledige aandacht gevolgd, maar die zag ik niet aankomen.
 
Reactiescore
15
Ik was met familie vandaag nu voetbal ff kijken snel sorry jullie hebben 6 pafinas getypt ik kan dat niet lezen. Ik denk ik zei het al eerder dat NOnkel Jos een wolf is want zijn theorie op Blue was veel te goefd voor een spammer
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Wat is dat een gekke vraag ci
Ben blij dat circle al verder kijkt

Het is ook goed om verder te kijken, maar ik hoop echt dat je in gaat zien dat nonkel jos wolf is en dat het daarom best verdacht is als je nu niet op hem stemt. Al heb i kwel vertrouwen in dat jij goedje bent, bij circle heb ik dat niet.
 
Reactiescore
250
Nonkel Jos

zit er niet genoeg in maar CI die opeens actief en overtuigd is lijkt me inderdaad niet zomaar tenzij hij er zeker van is.

Alle credits naar time als zijn theorie klopt
 
Reactiescore
389
Ik weet dat de verandering van babbos raar is
Wil een reactie van babbos op de vraag van circle
Maar je heb wel een punt dat een stem switch verdacht kan zijn
Maar ben bang dat de kans dat time het goed heeft reeel is
Maar mis verder argumenten
 
Reactiescore
22
Het is ook goed om verder te kijken, maar ik hoop echt dat je in gaat zien dat nonkel jos wolf is en dat het daarom best verdacht is als je nu niet op hem stemt. Al heb i kwel vertrouwen in dat jij goedje bent, bij circle heb ik dat niet.
Zou je nog even willen samenvatten waarom nonkel absoluut een slechtje is?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Zou je nog even willen samenvatten waarom nonkel absoluut een slechtje is?

Ten eerste dat alles aan de post van Time (heb je die gelezen betreffende blue klopt), hij zat al op dag 2 helemaal zeker op blue zorgde voor enorm lange posts en zat in 1x goed en is daarna als bewezen goedje gaan spelen. Als je zijn posts echter leest zie je hoe vaak hij zeker is van bepaalde rollen, hij weet immers wie goedje of slechtje is. En heb zo ook nog wat andere redenen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Zou je nog even willen samenvatten waarom nonkel absoluut een slechtje is?

Oh en belangrijker nog, kijk hoe hard hij wordt verdedigd vanochtend door bepaalde personen, wat mij enorm sterkt in het idee dat de wolven heel close zijn bij de overwinning en met enkele ervaren spelers zitten die de overwinning al ruiken. Vertrouw me even in this one circle.
 
Reactiescore
389
Hoop dat time gelijk heeft
Zo niet dan kunnen de wolven zeggen we dachten dat time het goed heeft
Maar als ik de vast bereidendheid goed interpreteerde dat een deel hem sowieso hem wil laten lynchen
Dat haalt de twijfels weg
Babbos niet rood
Monkel rood
 
Reactiescore
397
De hele theorie van .Time klopt van geen kant. Dit is waarom ik nonkel zo hard verdedig. Nacht 1 is nonkel niet geinfecteerd en dag 3 komt hij met de theorie over Blue. Nonkel lijkt mij gewoon spelen als een goedzoekende burger. Daarnaast komt hij de dag erna met het opzetje voor simeco. Ik kan me niet voorstellen dat deze twee beide worden opgeofferd om nonkel goed te laten lijken. Dit is het nooit weer waard.

Dag 4 komt anthraxxol pas met zijn 'theorie' over simeco terwijl nonkel hem al heeft benoemd en ik ook al een post heb geschreven plus daarnaast heb ik mijn stem al staan op simeco. Ik vraag zelfs mensen op dag 4 en dag 5 om mee te stemmen op simeco in plaats van Combino dag 4. Ik geloof dat dit mij genoeg bewijst.

Oh en belangrijker nog, kijk hoe hard hij wordt verdedigd vanochtend door bepaalde personen, wat mij enorm sterkt in het idee dat de wolven heel close zijn bij de overwinning en met enkele ervaren spelers zitten die de overwinning al ruiken. Vertrouw me even in this one circle.
Denk je nou echt dat ik zo obvious een medewolf zou beschermen? Heb je er al over nagedacht dat ik iets meer informatie heb dan jij? Nonkel is gewoon goedje. Ik heb het gevoel dat aangezien jij zegt dat de wolven dichtbij de overwinning zijn dit misschien wel waar is. Ik zit alleen een beetje te puzzelen hoe dicht jullie bij zijn. De scenario's waarom jij en Anthraxxol zo 'all-in' gaan zijn voor mij:

- Jullie zijn met vijf slechtjes en lunchen vanavond cupido die jullie hebben gevonden met jullie Sjamaan (?).
- Zes slechtjes lijkt mij heel sterk, want ik vermoed niet dat er een mythomaan wolf is geworden. Wel een mogelijkheid.
- Anthraxxol en CL zijn een g/s koppel en CL moet Anthraxxol redden en vandaar deze wanhoopspoging.

Deze laatste opmerking laat duidelijk zien dat jij over voorkennis beschikt. Ik weet niet of anthraxxol nu een medewolf is of een koppelpartner is, maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat nonkel geen slechtje is dus ik snap niet dat hier zo op wordt gepusht en er hier wordt gevolgd. Het feit dat er zo makkelijk wordt gevolgd zegt mij dat er meerdere slechtjes hiermee stemmen en naar aanleiding van de laatst post denk ik dat de overwinning dus inderdaad dichtbij is voor de slechtjes.

Overigens heb ik nog steeds een goed gevoel bij @bappos @mohniels1 @ItsDash gezien de snelle stemmen op Blue. Ik zou toch willen adviseren hier te wisselen en niet nonkel te stemmen.
 
Reactiescore
22
Oh en belangrijker nog, kijk hoe hard hij wordt verdedigd vanochtend door bepaalde personen, wat mij enorm sterkt in het idee dat de wolven heel close zijn bij de overwinning en met enkele ervaren spelers zitten die de overwinning al ruiken. Vertrouw me even in this one circle.
Bedankt voor je duidelijke toelichting. Ik vermoed dat je doelt op KS en Bappos wat betreft de verdediging?

Hoe verklaar je dan de vroege stemmen van Nonkel en KS op Simeco? Zouden zowel blue als Simeco geofferd zijn omdat slecht er zó goed voor stond?

Overigens is het wel opvallend dat ik vanuit die hoek de laatste tijd vaak als goedje wordt bestempeld, terwijl ik toch vrij clueless door het spel ga en voor goed nog niet van toegevoegde waarde ben geweest. Wat dat betreft is jouw wantrouwen logischer, CI.

Daarom wissel ik toch: antraxxol Nonkel Jos
 
Bovenaan