[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
Heb maandag ochtend/middag wat geplant staan maar heb geen probleem met dl morgen maar het is geen groot probleem om een dl uit te stellen
 
Reactiescore
22
Wat mij betreft is morgen deadline gewoon prima.

Ik ben vandaag in een klein tunneltje op Rob terecht gekomen, maar ik moet morgen nog even kijken of ik dat ook kan onderbouwen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Vergeet nniet Nonkel Jos te stemmen mensen, graag allemaal in het rood. Mensen die dit negeren zie ik als wolf mvg.
 
Reactiescore
559
Oke ik heb heel de tijd al het gevoel dat er iets niet klopt aan de manier van hoe Blue speelde. Dit was veel te onder zijn niveau en hij gaf ook veel te vlug op.

Dit doet me denken aan een keer dat ik wolf was samen met westkip. Westkip had te weinig tijd en liet zich eigen opofferen om de anderen voor wolvenwinst te laten gaan.

Paar punten aan blue zijn berichten:

- alles is tussen pauzes door op telefoon
- dag 1 geen lunch, natuurlijk kan dit do, be of slet zijn. Ik sluit levensdrankje uit omdat niemand zo dom is om dit dag 1 in te zetten (hoop ik?)
- heel vlug opgeven en de manier van reageren, wat best wel a Blue is. Heb hem werkelijk nog nooit zo zien spelen met makkelijke verdenkingen (waarvan 1 op tigor die sws slechtje is)
Vlug opgeven en echte discussies best wel hard uit de weg gaan.

Wat ik dus denk:
Blue heeft nadat potje gestart was toch te druk en heeft zich eigen laten opofferen en Nonkel is zelf slechtje. Dag 1 geïnfecteerd om zo toch niet de slechtjes de extra wolf te ontzien. In deze scenario past alles voor me.

Ik ga hiermee helemaal de andere kant op en snap ook dat hier raar naar gekeken word. Heb daarom besloten om te claimen. Ik ben de derde gebroeder. Dit verklaard ook mijn stem op alt ipv materlotti en dat ik weigerde mee te gaan.
Ik ga mee op de theorie van Time.
Dus stem op Nonkel
 
Reactiescore
22
Rob en daarna anthraxxis
Het zit me niet lekker dat anthraxxol zo duidelijk de vangst van Simeco claimt en nog minder dat Simeco hem daar alle credits voor geeft. Ik zou me niet verbazen als de slechtjes ervoor gekozen hebben hun lieveling Simeco te offeren, om zo ‘bewezen’ goedjes te worden.

CI zou, als dit klopt, voor mij ook op de verdachtenlijst komen, omdat hij vrijdag om de een of andere reden al geconcludeerd had dat anthraxxol bewezen goedje was.
 
Reactiescore
559
Mededeling

Omdat het morgen en maandag Pasen is, hebben we een voorstel. Zouden jullie het wat vinden om eenmalig een deadline van 2 dagen te hebben, dus dat de komende lynch maandagavond om 22u is? Of liever gewoon morgen de volgende lynch?
Morgen rond een uur of 12 zullen we beslissen wat we doen aan de hand van jullie reacties.
En iedereen fijne Pasen gewenst ofcourse!
ligt eraan, als iedereen vandaag al stemt dan liever vandaag ook de dl.
maar als dit moeilijk haalbaar is voor de spelleiding is voor mij morgen ook goed
 
Reactiescore
1.485
Ik ga mee op de theorie van Time.
Dus stem op Nonkel
Laila loopt weer mee, wellicht ook wolf.

Nonkel jos is niet de juiste strategie nu, mensen eruit stemmen die wolven eruit gooien is het tegenovergestelde. Ik stel voor hem nog te laten leven, stel hij blijft wolven eruit gooien en is toch slecht hebben we er nog profijt van.

Nu eerst wolven jagen:
Rob
Anthraxxis
Laila
 
Reactiescore
1.485
Het zit me niet lekker dat anthraxxol zo duidelijk de vangst van Simeco claimt en nog minder dat Simeco hem daar alle credits voor geeft. Ik zou me niet verbazen als de slechtjes ervoor gekozen hebben hun lieveling Simeco te offeren, om zo ‘bewezen’ goedjes te worden.

CI zou, als dit klopt, voor mij ook op de verdachtenlijst komen, omdat hij vrijdag om de een of andere reden al geconcludeerd had dat anthraxxol bewezen goedje was.
Ik kan ook leven met anthraxxis eerst en Rob morgen.
 
Reactiescore
559
Laila loopt weer mee, wellicht ook wolf.

Nonkel jos is niet de juiste strategie nu, mensen eruit stemmen die wolven eruit gooien is het tegenovergestelde. Ik stel voor hem nog te laten leven, stel hij blijft wolven eruit gooien en is toch slecht hebben we er nog profijt van.

Nu eerst wolven jagen:
Rob
Anthraxxis
Laila
kijk jij nu ook eens verder kijken dan je neus lang is?
ga wolven zoeken want je hangt echt in een tunnel wat betreft mij.
en ik krijg daardoor een heel slecht gevoel bij je,
 
Reactiescore
1.485
kijk jij nu ook eens verder kijken dan je neus lang is?
ga wolven zoeken want je hangt echt in een tunnel wat betreft mij.
en ik krijg daardoor een heel slecht gevoel bij je,
Stem mee op Anthraxxis, is het fout stem je mij eruit, is het goed stem je mee op Rob.
 
Reactiescore
559
Stem mee op Anthraxxis, is het fout stem je mij eruit, is het goed stem je mee op Rob.
anthra kan ik nooit peilen. heb het idee dat die altijd maar van alles maar roept.
halve speelveld is ook voorbij gekomen in zijn post dus ik weet niet wat ik van em moet denken.

twijfelgeval, maar dat heb ik bij jou ook.
vooral met je focus op mij.
waardoor ik liever mee ga op een theorie van iemand die ik zeker weet dat hij aan de kant van de goedjes stond als mee met iemand waar ik een slecht gevoel over heb.

tenzij iemand nog een goeie theorie heeft waarom ik moet switchen
 
Reactiescore
397
Simeco heeft denk een bedoeling met ze poost
Om athraxxon de eer van het vangen te geven
Om hem goed te laten lijken
Dat ligt er te boven op
Dus misschien was het idee om aandacht volledig op hem te leggen
In het vorig potje deed mohniels dit ook nadat hij gelyncht was als wolf
Daarom keek ik na zijn berichten van gisteren
Daar was ik verbaasd over de hoeveelheid
Net genoeg om niet dood te vallen

Verwacht dat als hij goedje was misschien al doodgevallen was
 
Bovenaan