Zoekresultaten

  1. Lyonn

    Spotprenten

  2. Lyonn

    Spotprenten

  3. Lyonn

    Spotprenten

    Brigitte en Noordter zijn lekker bezig
  4. Lyonn

    praattopic

    Tis niet dat je alleen maar hoog kan staan als je met een volle inventaris / hoog edellimiet begint. Zelf begon ik cas8 met een 4k dorpje zonder inventaris nadat de wereld al een aantal maanden bezig was en sta nu gewoon in de top 10 dus zonder edels starten kan het gewoon hoor. casual 3 was er...
  5. Lyonn

    Wurm 2.0 stabber

    @Faithless. Heeft het letterlijk gezegd op Skype dat hij een bg regelde zodat onze stam pp kon farmen en jullie later de dorpen konden pakken
  6. Lyonn

    Wurm 2.0 stabber

    Wanneer al je troepen bij je bg staat en vervolgens veroverd je bg je dorp uitkijken jongens wurm 2.0 is een stabber
  7. Lyonn

    [Inschrijftopic] WvW #307 Lockdown

    Zielig dat je er zo mee zit
  8. Lyonn

    [Inschrijftopic] WvW #307 Lockdown

    you mad whaha
  9. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Was het helemaal vergeten had op westkip gestemd aangezien hij geen lunch was en ik wist dat Mike 100% goedje was
  10. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Geloof mij nou maar dat we eerst op AB moeten gaan. Anders stellen we het eind van het potje nog een dag uit :)
  11. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Ik stel voor dat we eerst altijd bezig gaan lynchen.. Iets klopt er gewoon niet daaraan
  12. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    ja klopt maar dat verwacht ik niet als ik hun spel zo bekijk
  13. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Mike je snapt het volgensmij niet.. Wss zijn alle wolven er al uit en zit er alleen nog 1 witte wolf in. Die wordt gezien als neutraaltje en als de vos dus 3 namen opschrijft en daar geen slechtje tussen zit kan de witte wolf daar wel tussen zitten en is dit naar mijn inzien AB
  14. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Witte wolf wordt als neutraal aangeduid he dus tussen die 3 kan zeker wolf zijn ik zie alleen zoals mijn post hierboven tube en westkip niet als wolf. Ik denk als ik eerlijk ben dat AB de witte wolf weleens kan zijn..
  15. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Ik heb alles een beetje teruggelezen maar ik vind AB niet vrijuit gaan hoor. Ik vertrouw yube en westkip 100%, Mike verwacht ik niet als wolf, riprobin kan wolf zijn maar ik verdenk AB het meeste als witte wolf.
  16. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Nee nee nee. De vos heeft letterlijk gezegd AB 100% goedje, westkip 100% goedje en yube 100% goedje. Dit kan alleen maar betekenen dat hij deze 3 te gelijk heeft gezien zolang we niet op deze 3 stemmen hebben de goedjes gewonnen. Je probeert hier 1 van de 100% goedjes eruit te werken waardoor...
  17. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Als ik wolf was had ik het al opgegeven omdat er geen mogelijkheid tot winnen meer is en de reden dat ik op jou ga ipv Mike is omdat hij de beslissende stem op marlelotti heeft gedaan Daarnaast zie ik jou als witte wolf ook wel meteen een andere wolf lunchen. Persoonlijk zou ik dat nooit hebben...
  18. Lyonn

    [Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

    Vos heeft westkip, AB en yube gezien samen en zijn dus goed. Ik weet mijn rol. Dus dan gaat het tussen mike en Riprobin . In principe is dit potje niet meer te verliezen aangezien we nog met 6 zijn er elke nacht 1 geluncht kan worden en 1 gelyncht dus als bm bij westkip, AB of yube blijft dan is...
Bovenaan