[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Deleted User - 487920325

Guest
Als je weet wie de vos is, heeft die al gehint dat AB bewezen goedje is ver terug in het topic te lezen. Daarom vermoed ik dat het klaagmuur bericht van nu fake is en dus door een wolf gezet is geweest.

Persoonlijk denk ik dan dat jij Selfmade dit gezet hebt en je uw eigen naam erbij hebt gezet zodat het leek het niet van jouw komt om ons op een dwaalspoor te brengen.

Ik zal morgen het topic nog eens rustig teruglezen en opzoek naar deze hints. Zou fake kunnen zijn ja, dan complimenten aan de witte wolf want die speelt erg sterk (want ja ik ben het niet).
 
Reactiescore
3.576
Ik zal morgen het topic nog eens rustig teruglezen en opzoek naar deze hints. Zou fake kunnen zijn ja, dan complimenten aan de witte wolf want die speelt erg sterk (want ja ik ben het niet).

Als jij het niet bent dan zoeken we morgen wel uit wie het wel is. Zou dan Riprobin of Lyon moeten zijn. Indien die laatste vermoord ik de spelleiding dat ze zo'n inactieve wolf er nog niet uitgezet hebben.
 
Reactiescore
976
Lijkt me toch echt wel duidelijk dat TSMM witte wolf is. Waarom zou Speeder gisteren anders zo hard op hem gegaan zijn? Bovendien wees onze oude wijze man (Anthraxxol) deze jongen ook aan als een wolfje. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.

Verdienstelijke verdedigingspoging, dat natuurlijk wel.

EDIT: TSMM
 

Deleted User - 487970061

Guest
Self-made men. Leuk dat otto vandaag nog even de lunch tegenhoudt
 

Deleted User - 487920325

Guest
Nouja volgens mij heeft het niet veel nut verder voor mij om er tijd in te gaan steken, de keuzes lijken gemaakt. Veel plezier nog met de witte wolf vinden de komende dagen, ik zou het een mooie overwinning vinden mocht die het flikken.
 
Reactiescore
723
Heel erg wolfs. Selfmade
The Self-Made Men

Wat een baas ben ik toch, 3 wolven gevangen in mijn eerste post. Maar mij focussen op de enige niet wolf daarin :)
Lijkt me toch echt wel duidelijk dat TSMM witte wolf is. Waarom zou Speeder gisteren anders zo hard op hem gegaan zijn? Bovendien wees onze oude wijze man (Anthraxxol) deze jongen ook aan als een wolfje. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.

Verdienstelijke verdedigingspoging, dat natuurlijk wel.

EDIT: TSMM
Self-made men. Leuk dat otto vandaag nog even de lunch tegenhoudt
Nummer 5 selfmade
 

Deleted User - 487971361

Guest
Hoe laat moet ik dan insturen dat ik met Walter wil slapen? Half 8?
 
Reactiescore
61
Klaagmuur

Minstens 1 slechtje tussen Altijd Bezig en The self-made men. Groetjes jullie vos.
The Self-made men is dan een logische keuze.

Misschien eens voorbij je tunnel kijken en in je verdiepen in altijd bezig
Ben ik het mee eens, bekijk mij (als dat nog niet is gebeurt) en stem morgen op mij als ik inderdaad wolf blijk ;)

Ik mis een beetje waarom AB bewezen goedje is
Mij hoor je niet klagen hoor, maar mis het zelf ook een beetje.

Als alle spelers hiermee akkoord zijn voor ons prima.
@Westkip @The Self-Made Men @Riprobin @altijd bezig @miketijger @Lyonn @Yube
Wat mij betreft prima.

Ben straks weer weg en kom waarschijnlijk pas na de DL weer terug.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Van mij zou het ook nu mogen :p dus alles wat vroeger is dan 10 vind ik prima.
 
Reactiescore
1.525
wanneer zelfs de spelers de taak van de spelleiding op zich nemen, jullie raken aan lager wal wat ontzettend desolaat.
 
Reactiescore
3.576
Spelleiding begreep mij wss verkeerd. Ik wou de DL enkele uren vervroegen, niet verlaten :(
 
Reactiescore
1.804
ik ben nog even op café jongens nonkel laat het afweten dus ik red zo dadelijk de meubelen. Op weg naar huis komt een ultiem verhaaltje
 
Bovenaan