[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.777
Dag 8
Lynch: altijd bezig -> Burger
Lunch: Lyonn -> Otto
Westkip was het Slechte Slechtje

Rollenlijst
Dash: Dorpsoudste
Anthraxxis: Kampganger, cupido (bijrol)
The Self-Made Men: Kampganger
Sule Silmad: Kampganger
Rukurt: Kampganger
Glenn: Beschermengel
Jokersbrain: Vos
Famdecibel: Kampganger
Speeder: Weerwolf
Chmegers: Weerwolf
Timeforplanb: Boswachter
Riprobin: Kampganger
Meister: Welp
Materlotti: Infectiewolf
Laila: Ziener
Candiu: Explosiewolf
Altijd Bezig: Kampganger
Westkip: Slechte Slechtje
Miketijger: Jager
Calamus Incendium: Jager
Vvhaaren: Jager
Lyonn: Heks
Yube: Kampganger
 
Reactiescore
971
Volgens mij is het verhaal nog niet klaar...

250px-Prisoners_liberation_dachau.jpg
 
Reactiescore
1.238
Goed gespeeld westkieke.
Ga je schamen @ de rest maar met bijzondere vermelding voor lyonn en jokersbrain
 
Reactiescore
264
Was het helemaal vergeten had op westkip gestemd aangezien hij geen lunch was en ik wist dat Mike 100% goedje was
 
Reactiescore
971
Beetje geluk gehad dat Anthraxxol me ontweek, Candiu de wolvenchat op stelten had gezet en Jokersbrain zijn vosinformatie verkeerd interpreteerde.

Leukste wolvenchat ooit :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
3.538
07001b4bc80522302d3feeb47d1177bf.png


Bij deze Westkip. Van zodra ik hoorde nadat ik dood was dat het 'slechte slechtje' niet gezien word als slechtje bij de vosactie dacht ik al snel aan Westkip zeker hoe langer de tijd vorderde was dat wel duidelijk aan het worden.


Neem met veel plezier deel van de blame op mij, kutrol is die witte wolf? Ook jammer dat Lyon en Altijd bezig niet wat actiever waren en meer moeite deden anders waren ze er mss nog toe gekomen of anders hadden andere hun mss als goedjes gezien door bepaalde gebeurtenissen in de game maar als je niet actief speelt kan je niet echt iemand inschatten.

Had ook nooit mijn BM gegeven aan Westkip als ik wist witte wolf niet gezien kon worden door de vos en had ook niet zo overduidelijk vos geclaimed anders omdat ik in de veronderstelling was we sws gingen winnen omdat de opties beperkt waren. Maar goed gespeeld van Westkip en toch ook wel Fam die Materlotti en Candiu gevangen had.
 

DeletedUser40402

Guest
Was de reden dat chmegers die actie inzette om de deadline te verlaten door de gehele wolvenchat gekozen om de infectiewolf te redden of was dat gewoon iets wat hij zelf koos?
 
Reactiescore
971
Was de reden dat chmegers die actie inzette om de deadline te verlaten door de gehele wolvenchat gekozen om de infectiewolf te redden of was dat gewoon iets wat hij zelf koos?

Als ik mij niet vergis was het deels omdat hij anders zou doodvallen door inactiviteitsdood. Hij moest nog wat inhoudelijks kunnen toevoegen. Maar ook deels om Materlotti nog te redden.
 
Bovenaan