[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
61
Jij denkt dus dat er nog 2 wolven over zijn?
Ik acht de kans klein, maar niet onmogelijk.
Ik zie persoonlijk Riprobin niet als witte wolf.

Precies wat lyonn zegt. Zie de post van simeco. De vos ziet alleen slechtjes, geen neutraaltjes.

Dit is het belangrijkste bericht van vandaag eigenlijk @miketijger ik denk dat joker zich dit zelf ook niet besefte. Heel goed opgemerkt door lyonn. Dus nogmaals, AB is geen bewezen goedje. Prima als jullie mij er vandaag uitstemmen, dat begrijp ik nog wel, maar denk morgen alsjeblieft 2x na voor je op lyonn stemt, aangezien ab echt veel verdachter is.

@altijd bezig ik zie nog steeds geen enkele verdediging van je, terwijl er nu 2 mensen zijn die je verdenken. Bang dat je iets verkeerds zegt?
Overigens lijkt me 2 wolven nu nog wel echt overdreven. Ik zou gewoon rekenen op 1 witte wolf. Mooi dat je al wel voorsorteert op de verdachtmakingen morgen, je hoopt vast dat mijn berichten dan snel vergeten worden?

Edit: toch fijn als je vriendin vaak naar de wc moet :tongue:
Zou ook niet weten waar ik mij verder op moet verdedigen, enige wat ik tegen mij heb gezien is het non argument over een redding op dag 1 daar heb ik mij al op verdedigd.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik acht de kans klein, maar niet onmogelijk.
Ik zie persoonlijk Riprobin niet als witte wolf
Dus er zit sowieso een witte wolf in, maar ik ben het niet denk je. Je acht de kans heel klein dat er een andere wolf in zit, waarom zou je dan op mij stemmen, is toch enorm raar?
 
Reactiescore
61
Dus er zit sowieso een witte wolf in, maar ik ben het niet denk je. Je acht de kans heel klein dat er een andere wolf in zit, waarom zou je dan op mij stemmen, is toch enorm raar?
Omdat ik mij aansluit bij Joker zijn gedachtegang dat westkip, yube en ikzelf op dezelfde speler gaan.
Heb ik in een van mijn vorige berichten ook gemeld.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Maar je zou me ook kunnen overtuigen om op iemand anders te gaan maar dat doe je niet?
 
Reactiescore
61
Het feit dat jij mee gaat met een stem op mij op een argument wat niet bestaat en gemaakt is op onwaarheden zegt voor mij al voldoende dat ik mijn energie niet aan jou moet gaan verspillen.
 
Reactiescore
723
Ik heb zo het gevoel dat er op het einde echt zo 1 goedje gaat overblijven.

Ik denk zelf dat de witte wolf tussen jou en miketijger zit, aangezien ik het niet ben en ik denk dat Riprobin een gewone wolf kan zijn blijven jullie twee over.
Om eerlijk te zijn acht ik de kans dat miketijger witte wolf is groter dan dat jij het bent

Het was duidelijk na de post van jokersbrain wie 100% goedje is.
Dus welke 3 nog mogelijks slecht zijn.
Het ging dan ook tussen lyonn en robin.
Omdat de wolf niet direct ingeeft zocht die iets om er toch onderuit te komen en AB en later ik worden nog eens in twijfel getrokken.
Sure, maar waarom gaat lyonn mee? Lyonn staat nu veilig?
Ik heb een klein gevoel dat het beide wolven zijn. Robin blijft voor mij de grootste kans hebben na westkips post
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ik stem nergens op jou maar je adviseert me dat om wel te doen?
 
Reactiescore
61
Ik stem nergens op jou maar je adviseert me dat om wel te doen?
Uhm......
Slaapgebrek en alcohol gaan niet heel goed samen met wvw blijkbaar.
Had in mijn lijstje staan dat jij je stem had geswitched van Riprobin naar mij.
Maar mijn antwoord waarom ik jullie niet overtuig om op een ander te stemmen dan Riprobin is dan nog steeds best wel simpel.
Ik vertrouw op Westkip en Joker hun gedachtegang hierin, en ik over alle drie twijfel wie de wolf is en wie niet
 
Reactiescore
264
Mike je snapt het volgensmij niet.. Wss zijn alle wolven er al uit en zit er alleen nog 1 witte wolf in. Die wordt gezien als neutraaltje en als de vos dus 3 namen opschrijft en daar geen slechtje tussen zit kan de witte wolf daar wel tussen zitten en is dit naar mijn inzien AB
 
Reactiescore
723
Oke. Nee. Kheb hem misschien.
Jeej. Dan weer nadenken want dan kan yube of westkip ook neutraal zijn?
 
Reactiescore
723
1. Sule
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxol
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig

19. miketijger
20. Materlotti

21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger

24. Yube
Ik ben even terug in de tijd gegaan. Ik denk dat we nog iets uit dit lijstje kunnen halen.

Btw lyonn is mijn enigste houvast als goedje nu. (Lijstje van anthraxx)
 
Reactiescore
723
Als ik naar het lijstje kijk denk ik dat westkip oranje staat uit veiligheid voor speeder zelf
 

Deleted User - 487971361

Guest
Na de posts van Anthraxxis doorgenomen te hebben is inderdaad duidelijk dat Lyonn goedje moet zijn.
Altijd bezig lijkt mij Otto.
RipRobin was actief tijdens de wittewolflunch dus lijkt me nog steeds de beste optie.
 
Reactiescore
976
Volgens mij zijn we gewoon klaar met Robin hoor. ‘t plaatje klopt, lees mijn post nog eens even terug als je twijfelt.

@Yube mag ik jou wel vragen waarom jij denkt dat AB heks is? Ik denk namelijk dat Lyonn heks is.
 
Bovenaan