[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Deleted User - 487971361

Guest
Volgens mij zijn we gewoon klaar met Robin hoor. ‘t plaatje klopt, lees mijn post nog eens even terug als je twijfelt.

@Yube mag ik jou wel vragen waarom jij denkt dat AB heks is? Ik denk namelijk dat Lyonn heks is.
Altijd Bezig stond op dat moment om gelynched te worden toch?
 
Reactiescore
976
Altijd Bezig stond op dat moment om gelynched te worden toch?

Kan ja, maar ItsDash stemde de avond vh doodsdrankje op Lyonn en niet op AB (als ik mij niet vergis), daarom lijkt Lyonn mij eerder heks. Hopelijk wordt dit straks ook duidelijk :)
 
Reactiescore
264
Kan ja, maar ItsDash stemde de avond vh doodsdrankje op Lyonn en niet op AB (als ik mij niet vergis), daarom lijkt Lyonn mij eerder heks. Hopelijk wordt dit straks ook duidelijk :)

Geloof mij nou maar dat we eerst op AB moeten gaan. Anders stellen we het eind van het potje nog een dag uit :)
 
Reactiescore
976
Oké duidelijk dat AB geen heks is en deze de laatste dagen dus onterecht werd ontzien. Ik blijf echter bij Robin, slechter gevoel bij en ‘t is toch te laat om te switchen. Heb bovendien eerlijk gezegd totaal geen beeld van AB.
 
Reactiescore
1.577
Ga allemaal eens een leven zoeken???

Verhaaltjes komen er zo aan, dat gebeurt betrekkelijk snel in principe rekening houdend met het feit dat ik opnieuw alles uit mijn duim moet zuigen natuurlijk.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Oké duidelijk dat AB geen heks is en deze de laatste dagen dus onterecht werd ontzien. Ik blijf echter bij Robin, slechter gevoel bij en ‘t is toch te laat om te switchen. Heb bovendien eerlijk gezegd totaal geen beeld van AB.
Aangezien ik toch nog leef, aangezien er nog geen verhaaltje is. Ik ben zo dood, maar ik wil jullie nogmaals dringend verzoeken om echt morgen op ab te stemmen! Ondanks dat ik dan dood ben, wil ik wel echt dat de goedjes winnen en ik weet vrij zeker dat ik hiermee goed zit. Desnoods ga je het hele topic teruglezen en het zal je opvallen dat ab eigenlijk verdacht bezig is geweest met als toppunt gered worden door twee wolven op het laatste moment op dag 1.

Edit: vertrouw ook op lyonn die aan de spelleiding vroeg of de witte weerwolf door de vos gezien zou worden. Een neutraaltje zou dit nooit gezegd hebben, is alleen maar in zijn nadeel!
 
Reactiescore
1.577
Lynch dag 6 (????)

Liefste dagboek,

Westkip kraaide al om 0400 deze ochtend en dus stonden we maar heerlijk vroeg op. Walter was op dat moment al druk bezig het levenloze lichaam van Hlenn verder te molesteren. "Een gat is een gat", snauwde hij Westkip toe. "Und das glied hat keine augen!!!" De nieuwe groepsleider meldde zich bij de Modelsoldaat om de takenlijst voor vandaag in ontvangst te nemen. Bastenaken was intussen omsingeld, maar de lokale bevolking hield goed stand.

Tijdens onze tocht vertelde riprobin het pijnlijke verhaal van Materlotti, de allereerste groepsleider die van zijn troon was gevallen. "Hij kreeg kanker en zijn ouders draaiden de geldkraan dicht omdat hij een onverbeterbaar betwetertje is, waardoor de chemo moest stopgezet worden en hij uit pure miserie een kogel in zijn eigen kop schoot. Maar materlotti vergat eerst te kakken, waardoor hij tijdens zijn sterfproces de hele vloer onder had gescheten van het afsterven van de sluitspier."

Walter hoorde het verhaal en greep Riprobin bij zijn roze stropdas. Dit verhaal mocht nooit geweten worden natuurlijk, materlotti was een verrader die op de trein was gezet en terecht. Elke andere versie van die feiten zou door de Lügenpresse gretig opgepikt worden en de schitterende insigne van Walter oneer aandoen. Riprobin kreeg ervan langs en moest het stante pede goedmaken in de tent van Walter. Daardoor kregen we ons ontbijt pas een uurtje later. We aten worstenvinger en robinpens, heerlijk was het.

Riprobin???


hij was kampganger (gewone burger)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Lunch dag 6 (of 7???)

We zouden de muren van Bastenaken onstabiel moeten maken. Daarvoor had Walter een ingenieus plan bedacht, Fall Weihnachtsrose getiteld. En het was nog leuk ook, ik mocht samen met hem in de Panzerwagen kruipen. Niet te verwarren met Tony Martin de wielrenner, al zou ik daar ook wel eens in willen kruipen - if you know what I mean, dagboek :wink::wink::wink:.

Dit moet een van de leukste dagen geweest zijn op mijn kamp. We mikten op Funkmessgerät, medischen posten en bevoorradingshuisjes. Er stond een dikke mist, dus de lokale bevolking wist niet vanwaar deze plotse aanval kwam. Walter en ik hadden veel pret in deze blitzkrieg. De explosies fonkelden in zijn diepe, blauwe ogen. Ik voelde me nog nooit zo verbonden met iemand :smile:.

We stonden heerlijk keet te schoppen, tot plots Yube onze tank inkroop en plaatsnam tussen Walter en mezelf. De jaloezie maakte zich meester van me. Ik gooide hem uit onze Panzerwagen, trok mijn Wehrmachtuniform uit en stak mijn bajonet naar hem uit. In de sneeuw ontspon zich een heldhaftig zwaardduel. Terwijl ik op hem afstormde, beschreef ik met de sabel een acht in de lucht voor ik hem de genadeklap gaf met een stoot in de longen. Yube hoestte bloed op en stikte er meteen ook in. Zijn verdiende loon. Walter is van mij.



Miccie eeuuuh yube was de lunch. Hij was kampganger (gewone burger)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
976
[...] maar om toch even AB te bespreken, ik ging er eigenlijk vanuit dat hij heks is. Dit werd gisteren of eergisteren door een paar spelers verkondigd (@Yube), maar met het teruglezen vd eerste pagina’s ben ik daar niet meer geheel van overtuigd. Net voor ItsDash het doodsdrankje kreeg toegediend, stemde hij op Lyonn. Ik denk dus dat eerder Lyonn heks is. Zijn er aanwijzingen / hints die ik gemist heb?

@altijd bezig @Lyonn opletten, niet zelf claimen want mag niet.

Ik was ook niet van plan om te gaan claimen ;)

Haha lul. Hier nog een beetje misbruik vd situatie maken door te hinten dat je wel de heks bent, met je “;)”.

Ik heb enkel geen verklaring voor de lunch van Yube. Gisteren was hij nog de enige persoon die geloofde dat AB heks is. Beetje raar om hem dan te lunchen. Een logischere lunch zou ik of Mike geweest zijn.
 
Reactiescore
61
Altijd Bezig stond op dat moment om gelynched te worden toch?
Volgens mij heb ik nooit echt serieus in de gevaren zone gezeten om lynch te zijn

Haha lul. Hier nog een beetje misbruik vd situatie maken door te hinten dat je wel de heks bent, met je “;)”.

Ik heb enkel geen verklaring voor de lunch van Yube. Gisteren was hij nog de enige persoon die geloofde dat AB heks is. Beetje raar om hem dan te lunchen. Een logischere lunch zou ik of Mike geweest zijn.
En bedankt he, denk dat ik vandaag maar een familielid van jou door mijn kippensoep smijt.
Ik heb nergens gehint dat ik de heks wel of niet zou zijn, snap zoiezo niet hoe de anderen daarbij kwamen aangezien ik dag 2 helemaal niet online ben geweest.

De enige verklaring voor de lunch op Yube die ik kan bedenken is dat hij de goede weg op was met zijn gedachtegang in onderstaande post.
Na de posts van Anthraxxis doorgenomen te hebben is inderdaad duidelijk dat Lyonn goedje moet zijn.
Altijd bezig lijkt mij Otto.
RipRobin was actief tijdens de wittewolflunch dus lijkt me nog steeds de beste optie.
Dat zou betekenen dat miketijger de laatste wolf is.

Echter als ik dan zie hoe graag Lyonn mij er uit wil hebben ga ik twijfelen over hem.
 
Reactiescore
976
De enige verklaring voor de lunch op Yube die ik kan bedenken is dat hij de goede weg op was met zijn gedachtegang in onderstaande post.

Dat zou betekenen dat miketijger de laatste wolf is.

Echter als ik dan zie hoe graag Lyonn mij er uit wil hebben ga ik twijfelen over hem.

Lyonn is duidelijk heks, dus hem vermelden is irrelevant.

Je focust je verder enkel op Mike, terwijl ik ook nog het slechtje kan zijn. Waarop vermeld je dat überhaupt niet eens? Eéntje van ons twee uitgekozen in de hoop de andere niet tegen de schenen te schoppen?

Zowel Joker als Yube dachten dat je heks was en hebben dat aangegeven. Met die laatste geciteerde post probeerde je die gedachte duidelijk in stand te houden.

Altijd Bezig

Zou mij ten zeerste verbazen moest Mike slechtje zijn, anders echt well played.
 
Reactiescore
61
Als jij wil geloven dat het irrelevant is om mijn verdenkingen te vermelden ga ik bijna denken dat ze gelijk hebben en jij het slechtje bent die we zoeken,

Ik heb het verder over mike omdat ik hou niet als slechtje zag, maar daar komt nu wel snel verandering in door jou laatste bijdrage.
Het maakt mij niet uit wie ik tegen de schenen schop, hoop alleen wel dat het pijn doet als ik uithaal.

Tsja hun geven het aan en ik mag niet claimen, lastig om hun dan op andere gedachten te brengen.
Verder zou ik liever hebben gehad dat de wolven mij gingen lunchen ipv de echte heks, is dus niet zo gek dat ik ook niet mijn best heb gedaan om die gedachte uit de wereld te helpen.
Plus dat elk nadenkend mens had kunnen zien dat ik niet online ben geweest op die dag.
Was niet mijn intentie om die gedachte in stand te houden.
Die knipoog was meer naar het feit dat ik de regels gelezen heb en niet van plan was om te gaan claimen.

Als jij er zeker van bent dat mike geen slechtje is dan is het Lyonn, of en dan moet ik jou feliciteren ben jij het en heb je het heel erg goed gespeeld.
 
Reactiescore
723
Haha lul. Hier nog een beetje misbruik vd situatie maken door te hinten dat je wel de heks bent, met je “;)”.

Ik heb enkel geen verklaring voor de lunch van Yube. Gisteren was hij nog de enige persoon die geloofde dat AB heks is. Beetje raar om hem dan te lunchen. Een logischere lunch zou ik of Mike geweest zijn.
Had ik het maar geweest, dan moest ik niet hals overkop blijven denken. Dan kon het misschien al gedaan geweest zijn.

Volgens mij heb ik nooit echt serieus in de gevaren zone gezeten om lynch te zijn


En bedankt he, denk dat ik vandaag maar een familielid van jou door mijn kippensoep smijt.
Ik heb nergens gehint dat ik de heks wel of niet zou zijn, snap zoiezo niet hoe de anderen daarbij kwamen aangezien ik dag 2 helemaal niet online ben geweest.

De enige verklaring voor de lunch op Yube die ik kan bedenken is dat hij de goede weg op was met zijn gedachtegang in onderstaande post.

Dat zou betekenen dat miketijger de laatste wolf is.

Echter als ik dan zie hoe graag Lyonn mij er uit wil hebben ga ik twijfelen over hem.
De enige houvast die ik nu heb is dat lyonn een goedje is en op dit moment vraag ik mij dus af wie van jullie twee het slechtje is.
maar wat me opviel in de laatste post van AB is dat hij de woorden Westkip herhaalt: Het zou me verbazen (in die trent)

Lyonn is duidelijk heks, dus hem vermelden is irrelevant.

Je focust je verder enkel op Mike, terwijl ik ook nog het slechtje kan zijn. Waarop vermeld je dat überhaupt niet eens? Eéntje van ons twee uitgekozen in de hoop de andere niet tegen de schenen te schoppen?

Zowel Joker als Yube dachten dat je heks was en hebben dat aangegeven. Met die laatste geciteerde post probeerde je die gedachte duidelijk in stand te houden.

Altijd Bezig

Zou mij ten zeerste verbazen moest Mike slechtje zijn, anders echt well played.
Als jij wil geloven dat het irrelevant is om mijn verdenkingen te vermelden ga ik bijna denken dat ze gelijk hebben en jij het slechtje bent die we zoeken,

Ik heb het verder over mike omdat ik hou niet als slechtje zag, maar daar komt nu wel snel verandering in door jou laatste bijdrage.
Het maakt mij niet uit wie ik tegen de schenen schop, hoop alleen wel dat het pijn doet als ik uithaal.

Tsja hun geven het aan en ik mag niet claimen, lastig om hun dan op andere gedachten te brengen.
Verder zou ik liever hebben gehad dat de wolven mij gingen lunchen ipv de echte heks, is dus niet zo gek dat ik ook niet mijn best heb gedaan om die gedachte uit de wereld te helpen.
Plus dat elk nadenkend mens had kunnen zien dat ik niet online ben geweest op die dag.
Was niet mijn intentie om die gedachte in stand te houden.
Die knipoog was meer naar het feit dat ik de regels gelezen heb en niet van plan was om te gaan claimen.

Als jij er zeker van bent dat mike geen slechtje is dan is het Lyonn, of en dan moet ik jou feliciteren ben jij het en heb je het heel erg goed gespeeld.

Ik kan bijna met volledige zekerheid zeggen dat lyonn goed is, voor mij rest dan 2 mogelijke lynchstemmen.
Tot op het einde blijft mijn keuze invloed hebben.
 
Bovenaan