[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.577
Er stond aangegeven op een moment naar keuze

ja als in het hoeft niet op nacht 3, zoals dat standaard wel het geval is? beetje logisch nadenken kan ook he, hoe overdreven sterk zou een infectiewolf zijn als hij op ieder moment van de dag de infectie kan uitvoeren?

maar goed ga gerust mee in het zielig verhaal van materlotti :redface:
 
Reactiescore
942
Natuurlijk is infectie standaard snachts maar er stond op moment naar keuze dusja........ ik moet er geen tekening bij maken denk ik?
 
Reactiescore
971
Tekstuele rolomschrijving van de infectiewolf is voer voor discussie, maar er is ook nog de nachtvolgorde. Gezien er geen specifieke nachtvolgorde in de openingspost werd opgenomen, valt men principieel terug op de gebruikelijke nachtvolgorde, wat bij de algemene spelregels werd beschreven. De gebruikelijke nachtvolgorde vermeldt de infectie als een nachtactie.

En zo krijgt de spelleiding steeds gelijk?

591CA440-26F4-4930-A954-C5FAD514A034.png
 
Reactiescore
1.238
Nee.. meerdere wolven kunnen de lunch insturen net zoals je op elk moment kun infecteren, zoals ook overdag.
:redface:
Weerwolven zijn NACHTdieren die in de NACHT een andere gedaante aannemen. overdag zijn het normale stervelingen in de NACHT dus niet.
een infectiewolf is een bijzondere wolf die eenmalig in de NACHT een speler kan infecteren.

ik snap niet wat je hier niet aan begrijpt. moet ik ander een stroom schema maken?

bij deze. lees dit even rustig na en laat die pinda in je hoofd even werken. Knipsel.PNG
 
Reactiescore
942
don't feed the troll dash.. de discussie is al lang en breed uitgesproken en de fout lag aan beide kanten. spellijding heeft ook toegegeven dat hun beschrijving beter kon en dat het bovendien zonde was dat ze niet ingegrepen hadden toen we dit in de wolvenchat aan het discussieren waren

"zou ik vannacht infecteren" "nee wacht nog een beetje, dit mag toch op gelijk welk moment dus als je verdacht wordt morgen moet je maar direct iemand infecteren" => geen reactie van de leiding dus wij als wolven dachten dat dit gewoon de uitzonderlijke gang van zaken was :wink: :wink: :wink:

btw je zou beter je tijd op een drukke maandagmorgen beter spenderen dan schematjes maken? matige excel skills wel
 
Reactiescore
1.577
tuurlijk geen reactie van de spelleiding, hoe minder inmenging hoe beter? denk zelf eens na godver

moeten we dan echt altijd je handje vasthouden, blond?
 
Bovenaan