Wurm 2.0 stabber

Reactiescore
264
Wanneer al je troepen bij je bg staat en vervolgens veroverd je bg je dorp uitkijken jongens wurm 2.0 is een stabberScreenshot_20200723_115427.jpg
 
Reactiescore
428
En is ook niet verwijderd want dan had het hier tussen gestaan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200723-120159_Chrome.jpg
    Screenshot_20200723-120159_Chrome.jpg
    695 KB · Weergaven: 85
Reactiescore
264
@Faithless. Heeft het letterlijk gezegd op Skype dat hij een bg regelde zodat onze stam pp kon farmen en jullie later de dorpen konden pakken
 
Reactiescore
428
@Faithless. Heeft het letterlijk gezegd op Skype dat hij een bg regelde zodat onze stam pp kon farmen en jullie later de dorpen konden pakken

Dan had hij met de leider moeten regelen dat jullie daadwerkelijk als BG aangeven stonden.
Inplaats van dat je komt janken in PM dat je een vergoeding van 10k.
 
Reactiescore
138
@Faithless. Heeft het letterlijk gezegd op Skype dat hij een bg regelde zodat onze stam pp kon farmen en jullie later de dorpen konden pakken



Zoals je zelf kan zien is er dan toch iets misgegaan + meteen dreigen met dingen die niet eens kloppen is echt niet aan de orde. Je zet meer jezelf voor schut dan de Wurm spelers . Mensen die ons kennen weten dat we altijd eerlijk handelen.
 
Reactiescore
1.142
Wanneer al je troepen bij je bg staat en vervolgens veroverd je bg je dorp uitkijken jongens wurm 2.0 is een stabberBekijk bijlage 22184

Je kunt alle stamen daar neer zetten dat werkt maar 1 kant op namelijk.
Binnen Plaat weten we van niks.
Verder zijn we ook gewoon aan het pp farmen en helemaal niet bezig met diplomatieke banden :)
 
Reactiescore
94
Dan had hij met de leider moeten regelen dat jullie daadwerkelijk als BG aangeven stonden.
Inplaats van dat je komt janken in PM dat je een vergoeding van 10k.

Er is dus een grote miscommunicatie gebeurd binnen jullie stam als ik het goed lees.
1 van jullie leden heeft een BG beloofd aan een PP stam in ruil voor gratis dorpen in de toekomst.
Vervolgens blijkt dat het lid dat de belofte heeft gedaan, dit deed zonder iemand van zijn stam op de hoogte te brengen.
Waarom hij dit niet gedaan heeft maakt op dit moment niet uit.
Dit kan verschillende redenen hebben (van simpelweg per ongeluk vergeten tot een valse belofte maken uit eigenbelang).

Dit heeft als gevolg dat Wurm een afspraak die hij niet kende, niet is nagekomen.

Ik snap dat dit niet leuk is, maar je beschuldigt volgens mij het verkeerde account.
 

Deleted User - 487957763

Guest
BG of PBG? Wellicht dat er daar iets is fout gegaan. Daar zit ook een wezenlijk verschil in he. Linksom rechtsom Faithess komt wel met een reactie hem kennende. Zal wel een misser in communicatie zijn.
 
Reactiescore
138
Wanneer al je troepen bij je bg staat en vervolgens veroverd je bg je dorp uitkijken jongens wurm 2.0 is een stabberBekijk bijlage 22184

En waar die troepen van jou bij een "BG" stonden ( wat al niet mogelijk is met huidige instellingen).

Kan heel de wereld ook nog eens naar deze leugen kijken, met je 20 Duals en dan zeuren dat je word overgenomen...

Makkelijkste target van W75
 

Bijlagen

  • lyonnnn.png
    lyonnnn.png
    62,3 KB · Weergaven: 142
Reactiescore
94
Mooie grondstof leveltjes, leuke resources
Zonder dit topic zou ik denken dat dit een boost account was :D

trouwens ik wil je attent maken op een foutje:
Je hebt je eigen troepen niet getoont! hoe weten we nu of je genoeg troepen had om dit dorp te clearen als de troepen thuis stonden?
 
Reactiescore
138
Mooie grondstof leveltjes, leuke resources
Zonder dit topic zou ik denken dat dit een boost account was :D

trouwens ik wil je attent maken op een foutje:
Je hebt je eigen troepen niet getoont! hoe weten we nu of je genoeg troepen had om dit dorp te clearen als de troepen thuis stonden?

wat een onzin kraam jij uit man hahahaha ( niet slecht bedoeld)
 
Bovenaan