Zoekresultaten

  1. robit

    Top & Flopspelers

    dit is natuurlijk altijd leuk ;)
  2. robit

    Speedronde #3781 - Clusterronde

    Ik had een goeie start, jammer dat als je je buurman cleared dat je daarna door 4 andere teruggepakt word omdat hij anders niet kan winnen ;)
  3. robit

    Wereldoorlog

    het is alleen zo dat fear! nog niet echt veel van zich heeft laten zien en dat de oorlog nog maar kort bezig is dus de stats kunnen nog alle kanten op ;) maar voor nu, goed gedaan!
  4. robit

    Clustercontest w22

    vallende ster vind ik nog het meeste in de buurt komen...
  5. robit

    Clustercontest w22

    ook een beetje een vage vorm: http://nl.twstats.com/nl22/index.php?page=map&ti0=12171&tc0=0521f5&pi0=180730&pc0=f5f50a&zoom=300&centrex=211&centrey=303&nocache=1&fill=000000&grid=1
  6. robit

    Wereldoorlog

    ik denk dat mellow dan gewoon een pm had gestuurd met dat de NAP over was en dan had hij nu kunnen edelen... maar met een bord voor je kop snap je dat niet.
  7. robit

    Wereldoorlog

    Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team! inderdaad. als alle stammen volledig samenwerken en alles precies volgens een goed uitgedacht plan loopt dan maken ook wij geen schijn van kans tegen zo een grote overmacht. aan jullie om het uit te voeren...
  8. robit

    Fear vs Carpe

    niet leuk geprobeerd is gewoon zo in dit geval...
  9. robit

    Fear vs Carpe

    wat er vooral met die reacties bereikt probeert te worden is dat jullie extra gemotiveerd worden om ingame nog meer aan te vallen zodat het spel leuker word. het is niet persoonlijk gericht het is meer bedoeld om jullie frustraties te geven die jullie ingame dan kunnen loslaten. ik ben...
  10. robit

    Wereldoorlog

    Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team! wij kunnen als stam moeilijk gaan zeggen wie er wel iets op het AF mag posten en wie niet... vind ik een beetje te ver gaan
  11. robit

    Praattopic

    al meer dan 10% van de spelers heeft gestemd en we staan er goed voor. dus hopen dat de andere 90% ongeveer hetzelfde stemt als nu gedaan is...
  12. robit

    Praattopic

    meteen voor gestemd en ik ben niet de enige zo te zien xp
  13. robit

    Modus vs Fear

    dan zijn jullie net op tijd terug om het resultaat te kunnen bewonderen ;)
  14. robit

    Modus vs Fear

    waarom zeg je dan dat je zo zeker wist dat er geen def stond? beetje raar wat je allemaal verteld hierzo...
  15. robit

    Fear! VS SEI*

    het was ook meer een verwijzing naar het begin van W22 waarin modus 5 stammen de oorlog verklaarde omdat ze het toen saai vonden ;)
  16. robit

    Fear! VS SEI*

    misschien Fear! vs 5 stammen ofzo? ;)
  17. robit

    account gezocht

    gezellig xp welk account en weet je al vanaf wanneer?
  18. robit

    Modus vs Carpe

    als ze het maar langer volhouden dan wat we nu gehad hebben vind ik het goed ;) is er nog iets te doen tenminste
  19. robit

    Modus vs Carpe

    en jij gelooft serieus ook nog dat de speler die er nu op zit ook maar iets te maken heeft met die award?
  20. robit

    Modus vs Carpe

    wat denk je zelf?
Bovenaan