Modus vs Carpe

DeletedUser59942

Guest
Nu leg je me woorden in de mond;)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee:p
 

DeletedUser

Guest
hhhaha :p

Dus fear weet niet van een samenwerking :) Dus pure roddels...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd wanneer de witte rook te zien is, dan zien we eindelijk de enige echte YODA daar staan :)
 

DeletedUser59624

Guest
Er gaan geruchten rond dat de acc van ats nu in handen is van de mb stam van fear. Werkt modus nu samen met hun vijand om carpe een lesje te leren. Als dit waar is word dit verhaal een mooi verhaal om blogje over te maken....:rolleyes:

Hoop het wel, eigenlijk moet de hele wereld de handen ineenslaan om die noobs van Carpe een lesje te leren :D
 

DeletedUser59942

Guest
Er gaan geruchten rond dat de acc van ats nu in handen is van de mb stam van fear. Werkt modus nu samen met hun vijand om carpe een lesje te leren. Als dit waar is word dit verhaal een mooi verhaal om blogje over te maken....:rolleyes:

Ik ben trouwens wel benieuwd waar je die geruchten vandaan hebt.
 

DeletedUser

Guest
Sommige reacties van Modus stoorde me gewoon.
Van arrogantie gesproken, moest Modus nu nog zelf vrij zijn van vals spel tot daar toe...
Maar Noctis en hun toch wel blijkbaar vrij illegaal scriptje...

Als ik op het profiel van een Fear lid zie staan:
op 30.11.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (40.000 dorpen)!
snel gerekend ... als je per seconde 1 nieuw verster opent en dan nog 1 sec om de troepen weg te sturen .... dan heb je zo goed als de klok rond elke sec geklikt :rolleyes:

Kom mij dan eens vertellen dat dit op een "legale" manier gebeurd is ;)

En dan nog respect voor dat lid, omdat ie zijn awards zichtbaar zet.

Was dit een boemerang? :eek:

PS: dit is compleet off topic, maar t moest eruit
 
Reactiescore
8
en jij gelooft serieus ook nog dat de speler die er nu op zit ook maar iets te maken heeft met die award?
 

DeletedUser64109

Guest
Er gaan geruchten rond dat de acc van ats nu in handen is van de mb stam van fear. Werkt modus nu samen met hun vijand om carpe een lesje te leren. Als dit waar is word dit verhaal een mooi verhaal om blogje over te maken....:rolleyes:

De geruchten worden aangevuld met bewijzen blijkbaar, want wij hebben een mooie pm te zien gekregen :p

Grappig dat mensen die al vanaf het begin van de wereld illegaal bezig zijn (zie farmscript) en waarbij de hele wereld gezworen heeft hun met de grond gelijk te maken nu samenwerken met de hele wereld tegen Carpe. En hierbij zeg ik niet dat leden van Carpe onschuldig zijn, maar er zijn er toch maar enkelen die zich met illegale praktijken bezighielden.
 

DeletedUser59349

Guest
De geruchten worden aangevuld met bewijzen blijkbaar, want wij hebben een mooie pm te zien gekregen :p

Grappig dat mensen die al vanaf het begin van de wereld illegaal bezig zijn (zie farmscript) en waarbij de hele wereld gezworen heeft hun met de grond gelijk te maken nu samenwerken met de hele wereld tegen Carpe. En hierbij zeg ik niet dat leden van Carpe onschuldig zijn, maar er zijn er toch maar enkelen die zich met illegale praktijken bezighielden.

In het begin van de wereld was nog van alles mogelijk qua farmscripts, later zijn er pas verscherpte regels gekomen. Ik heb er geen weet van of dat script toentertijd illegaal was, maar ik ken scripts die toen legaal waren en waar je ook zulk soort dingen mee kon bereiken...
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk is dit de laatste maal dat ik dit moet zeggen.. Atomic Farm was legaal tot 1 Juli, erna amper tot niet meer gebruikt.. :)
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk is dit de laatste maal dat ik dit moet zeggen.. Atomic Farm was legaal tot 1 Juli, erna amper tot niet meer gebruikt.. :)

In België ist normaal omgekeerd .... mensen zonder papieren (illegalen dus) worden geregulariseerd en zijn dus daarna legaal ...


op tw is een mooi geschreven (farm)script legaal .... maar dan plots toch omgezet naar illegaal


wat is t'ergste ... rl of virtueel ? ^^
 

DeletedUser

Guest
Moet je eens op profiel detoost kijken die heeft nog hogere plunder award :)
 

DeletedUser49913

Guest
die moet elke 1,2 seconde een aanval hebben verstuurd, 24u lang :eek:
 

DeletedUser

Guest
dat kan wel degelijk op een legale manier stores.

Als je FA hebt en je stuurt gewoon 5 lc naar een bb dorp dan kan je met gemak 100k dorpen plunderen.

Verder heeft Fear! nooit ontkent dat de vv van ATS werd gedaan door een MB lid van Fear!

Dus ik weet niet wat jullie nu Fear! willen toerekenen maar ik heb hier nergens gelezen dat iemand hard heeft gemaakt dat de vv niet in MB zit, iedereen negeerde de vraag en typte over een ander onderwerp en 1 iemand zei er niets vanaf te weten (neutraal antwoord en ook ontwijkend antwoord)

Dus Fear! maakt zich hier nergens schuldig aan.
 
Bovenaan