Modus vs Carpe

DeletedUser

Guest
Op zondag 7 october 10u51 was het zover.
De lang verwachten oorlog tussen Modus en Carpe.


Om te beginnen de stats van beide stammen.

Modus:

2u6n42v.jpg


Carpe:


213rq55.jpg



Zoals jullie zien heeft Modus hier een vrij groot voordeel qua dorpen.
Echter hebben ze nog wel enkele andere fronten.

De oorlogsverklaring:


2ahb4hf.jpg


Aanleiding tot de oorlog:

Het zat er allang aan te komen gezien de speldenprikjes van beide stammen tegenover elkaar en de edelrichtingen die door elkaar lopen.
Carpe was het ook beu om maar als die laffe spelers gezien te worden die enkel naar de punten kijken.
Wat doen we dan?
Klopt, we verklaren de oorlog aan de nummer 1 om ons tegenover hen te bewijzen.

Verder waren er natuurlijk nog de veelbesproken recruits van Modus, zijnde Rimboevrouwtje en Joopie pure.
Deze zijn door de rest van de wereld niet in dank afgenomen, en zeker niet door ons.

Over beide stammen:

Modus: Een stam die allang overeind blijft staan, staat rang 1 OD.
Modus is een van de meeste gewaardeerde stammen op w22, ze hebben hun kwaliteiten meermaals bewezen (~FP~ en vorteks) maar verliezen nu best wat op fear, maar al bij al gaat het vrij gelijk op in die oorlog.

Carpe: Een nieuwe stam, met een deel uit oud- wak en Anger!.
Deze stam is vrij nieuw en moet zich nog gaan bewijzen, dit doen ze hopelijk in deze oorlog, zeker geen makkelijke.

Statistieken:


Modus de laatste maand:

10940


Carpe de laatste maand:

24464



Laatste 24 uur:

Zijde 1:
Stammen: Carpe
Zijde 2:
Stammen: Modus

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 25
Kant 2: 16
Verschil: 9

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 240,188
Kant 2: 145,744
Verschil: 94,444

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,833
Kant 2: 0
Verschil: 18,833

chart


Zoals jullie zien een verwaarloosbare 2 dorpen.

De laatste week:

Zijde 1:
Stammen: Carpe
Zijde 2:
Stammen: Modus

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 716
Kant 2: 952
Verschil: 236

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 2
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,667,176
Kant 2: 9,039,774
Verschil: 2,372,598

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 166,601
Kant 2: 19,478
Verschil: 147,123

chart


Hier staat het 15 dorpen in het voordeel voor Carpe, wat toch al wat is zonder echte massa.


Maar... er is wel degelijk een massa nu, deze komt uit het kamp van Carpe.
Binnenkort hopen we dus met meer stats te kunnen komen.



Veel succes gewenst aan beide kanten.

Mvg

Carpe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27049

Guest
Succes aan beide partijen!

Maar vooral aan Carpe, leuk dat modus nog door een andere stam word lastig gevallen!:D


Mooie post trouwens, mooier als de onze :(
 

DeletedUser

Guest
Is Tanguy hé, fashion boy in real life dus kan ie ook mooie layouts make

<3.
 

DeletedUser

Guest
dit had beter ook gewoon bij het topic van fear gezet geweest want het is duidelijk dat jullie samenwerken :p Toevaalig op hetzelfde moment als fear! aanvallen en ook vorteks OSen :p
 

DeletedUser66129

Guest
Kwibus, je bent Top bezig jongen, mooie post vooral

Succes aan beide partijen, en ik wil sowieso mijn oude stamgenoten Succes wensen met de strijd, ook die stamgenoten van modus ofcourse ^^
 

DeletedUser27049

Guest
dit had beter ook gewoon bij het topic van fear gezet geweest want het is duidelijk dat jullie samenwerken :p Toevaalig op hetzelfde moment als fear! aanvallen en ook vorteks OSen :p

Als we ozuden samenwerken zouden we ze gewoon bij voegen in onze oorlog hé, dit is hun beslissing geweest, wij staan erbuiten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze moeten dan wel het moeilijk hebben als ze denken dat we samenwerken.
 

DeletedUser62448

Guest
succes aan beide kanten!;)
ps, bijlagen doen het niet?;)
 

DeletedUser59624

Guest
Als je deze oorlogsverklaring al mooi vind moet je eens in andere fora gaan neuzen ;)

Ik moet zeggen, leuk dat er weer iets van actie in de tent komt. Vind alleen beetje lafjes dat Carpe zich gaat bewijzen tegenover Modus :p het is waar, een rank 1 stam maar toch wel ontzettend druk met Fear!... nu zit Modus op twee fronten, ik ben benieuwd, in ieder geval succes aan beide partijen, Carpe lijkt me hier toch wel favoriet...ze manoeuvreren zich nu wel mooi in de underdog maar dat is niet helemaal waar :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven tanguy!

Ondertussen al weer 2 dorpjes afgesnoept, het verdedigen gaat hun blijkbaar niet zo goed af.
Maargoed, dat is natuurlijk iets te voorbarig om dat nu al te stellen.

Succes!

Als je deze oorlogsverklaring al mooi vind moet je eens in andere fora gaan neuzen ;)

Ik moet zeggen, leuk dat er weer iets van actie in de tent komt. Vind alleen beetje lafjes dat Carpe zich gaat bewijzen tegenover Modus :p het is waar, een rank 1 stam maar toch wel ontzettend druk met Fear!... nu zit Modus op twee fronten, ik ben benieuwd, in ieder geval succes aan beide partijen, Carpe lijkt me hier toch wel favoriet...ze manoeuvreren zich nu wel mooi in de underdog maar dat is niet helemaal waar :D


Wij blijven underdog hoor (A):D
 

DeletedUser27049

Guest
Ik zou het niet laf willen noemen, op de kaart te zien heeft carpe niet echt veel meer keuze dan op modus te gaan, en het komt goed voor hun uit dat Modus het al druk heeft :)
 

DeletedUser66129

Guest
Als je deze oorlogsverklaring al mooi vind moet je eens in andere fora gaan neuzen ;)

Ik moet zeggen, leuk dat er weer iets van actie in de tent komt. Vind alleen beetje lafjes dat Carpe zich gaat bewijzen tegenover Modus :p het is waar, een rank 1 stam maar toch wel ontzettend druk met Fear!... nu zit Modus op twee fronten, ik ben benieuwd, in ieder geval succes aan beide partijen, Carpe lijkt me hier toch wel favoriet...ze manoeuvreren zich nu wel mooi in de underdog maar dat is niet helemaal waar :D

Hier ben ik het mee eens, maar aan de andere kant niet.
Fear! ligt ook tussen 2 top stammen, Same! en modus, nu word modus dus ook van 2 kanten aangevallen, dus ligt het weer kwa kaart gelijkop...
 

DeletedUser

Guest
Als je deze oorlogsverklaring al mooi vind moet je eens in andere fora gaan neuzen ;)

Ik moet zeggen, leuk dat er weer iets van actie in de tent komt. Vind alleen beetje lafjes dat Carpe zich gaat bewijzen tegenover Modus :p het is waar, een rank 1 stam maar toch wel ontzettend druk met Fear!... nu zit Modus op twee fronten, ik ben benieuwd, in ieder geval succes aan beide partijen, Carpe lijkt me hier toch wel favoriet...ze manoeuvreren zich nu wel mooi in de underdog maar dat is niet helemaal waar :D

Niet heel modus houdt zich bezig met Fear.

En we willen graag underdog zijn:D
 

DeletedUser58239

Guest
Mooi geschreven tanguy!

Ondertussen al weer 2 dorpjes afgesnoept, het verdedigen gaat hun blijkbaar niet zo goed af.
Maargoed, dat is natuurlijk iets te voorbarig om dat nu al te stellen.

Succes!




Wij blijven underdog hoor (A):D

vind ik ook niet raar, als ze al hun deff naar noorden moeten sturen;)

voor de rest veel succes
 
Bovenaan