Fear! VS SEI*

DeletedUser67612

Guest
Hahaha, ik apprecieër het gevoel voor humor zeker,
maar zoals al eerder gezegd zijn dit gewoon de oude leden van Play die wij erbij hebben gehaald, er zijn dus niet echt nieuwe leden bijgekomen, want Play was eigenlijk al deel van SEI. Zorg dat je goed geïnformeerd bent en uw bronnen zeker ge-dubbel-checkd hebt alvorens je nog eens een spotprent wilt maken over ons :D
 

DeletedUser55041

Guest
Het was indd bedoeld als grappig. Ik doelde niet eens op de nieuwe leden van Play, of oude zoals je zelf zei, maar het was puur als spotprent geposst om zo het topic weer wat activiteit te gunnen. Ik speel nog te kort op deze wereld om te weten dat Play een onderdeel van SEI* is/was..

Ik moet zeggen dat het lukt aangezien er nu al op gereageerd word..:D
 

DeletedUser

Guest
euf3ew.gif

haha grapig zech, ik zou er bijna van op delete gaan:eek:
 

DeletedUser

Guest
misschien Fear! vs 5 stammen ofzo? ;)

Mmm zou ik anders bekijken hoor

fear! + team ten eerste al en dan nog de stammen die meer met team bezig zijn dan met fear + oorlogen tussen andere stammen onderling en de inactieve stammen.
 
Reactiescore
8
het was ook meer een verwijzing naar het begin van W22 waarin modus 5 stammen de oorlog verklaarde omdat ze het toen saai vonden ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat Sei is uit elkaar gevallen is eenmaal gebeurt maar je kan elkaar toch wel een beetje helpen.

Nu heeft missions de enne naar de andere aanval van fear gehad en hij is nog volop bezig daar.

Na die 18oo incoms van Fear doet ze het toch goed daar....

Gaat andelvanripke via de achterdeur snel wat dorpen edelen.....de RAT.
Vast in opdracht van detroots.

Dat er dingen zijn gebeurt kan overal maar om nu de mes in de rug te steken bij oud stamleden is wel laag.

Als Fear op 1 speler er nog niet doorkomt dan maar via backstab .....wat een min volk.

Trouwens het zegt al genoeg dat deze personen ineens na het verlaten van een stam maar meteen met de vijand vrienden moet gaan worden.....zulke werden in de oorlog ook afgemaakt.

Wel fijn dat wij nu ook eens kunnen hebben over backstab en dan nog waarschijnlijk in opdr van Fear.

De gene die het grootste mond hadden over backstabben. :eek:
 
Bovenaan