Modus vs Carpe

DeletedUser23778

Guest
Spammen hoort erbij. Het is belangrijk voor de sfeer binnen een stam. Hee! Waarschijnlijk was er daarom een sfeer en saamhorigheid binnen carpe van 0,0.
 

DeletedUser29156

Guest
Drius op 11.04. om 22:24 uur
Beste Allen,

Vanuit de stamleiding hebben we besloten om een aantal leden van de stam uit de stam te zetten. Vanaf het begin dat de TIP-leden in onze stam kwamen hebben we het vermoeden gehad dat er een spion in onze stam zat. Sommige info kwam naar ons idee iets te snel bij onze vijand terecht. Dat is ook de reden waarom we de TIP-leden nu uit onze stam gaan zetten. We willen door met de groep die we hadden voordat deze leden bij ons kwamen. Het spijt ons voor degenen die zich altijd volledig hebben ingezet voor Carpe maar we moeten dit doen.

Uiteraard hebben we onze verdenking maar kunnen we er nog niet helemaal de vinger op leggen. We zeggen niet dat deze uitsluiting voorgoed is. Als we het idee hebben dat jij niet de spion bent dan sturen we je weer een uitnodiging.

We hopen uiteraard nog wel steeds op een samenwerking. Heb je daar interesse in stuur dan een pm.

Groet,
De leiding


Deze brief kregen de laatste leden toegestuurd :)
Beetje apart maar goed... Ik ben benieuwd of ze het ook over mij hadden. Ik heb me 100% ingezet voor carpe, heb bijna alle massa;s meegedaan. (Samen met me co afeda).

Blijkbaar willen ze gewoon een safe cluster hebben en niet andere leden gaan deffen die wat verder wegliggen. Wat mij betreft laat ik modus en tip! voortaan weer met rust en ga ik lekker op carpe :)
 

DeletedUser64112

Guest
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat. Het idee was eerst om Modus zo ten val te brengen maar uiteindelijk hebben ze hun eigen ondergang getekend.

Moest ik van Carpe zijn zou ik eens alle leden samen laten aanvallen want toen ik erin zat deed maar de helft mee, en de accounts die mee deden stuurden soms enkel fakes..
 

DeletedUser62038

Guest
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat. Het idee was eerst om Modus zo ten val te brengen maar uiteindelijk hebben ze hun eigen ondergang getekend.

Moest ik van Carpe zijn zou ik eens alle leden samen laten aanvallen want toen ik erin zat deed maar de helft mee, en de accounts die mee deden stuurden soms enkel fakes..

Het is volgensmij nog steeds hetzelfde..Clears en fakes werden gewoon niet gestuurd!! Waarschijnlijk zullen ze nu Ex-Tip weer de schuld gaan geven voor wat er allemaa gebeurd is.

Wel, mijn vraag blijft waarom FrozenFear en El Famoso er wel in mogen blijven, dat is toch ook ex-Tip...
 

DeletedUser29156

Guest
Ja dat vind ik ook vreemd, ze zeggen ja sinds dat jullie erin zaten zat er een snitch in. Beetje raar dat ze dan dikke donskop ontslaan terwijl die der pas 2 weken in zat..
 

DeletedUser

Guest
hahaha Carpe zakt wel erg laag hoor, recruiten nudenuke en risamara :")

Zo te zien is et niet alleen Modus vs Carpe maar ook Fear vs Carpe nu :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat hebben ze het er zelf naar gemaakt.

Dom recruiten met ETA en nu gaan ze dom recruiten met Strong, ja dan maak je je het jezelf wel erg moeilijk :)
 
Reactiescore
8
als ze het maar langer volhouden dan wat we nu gehad hebben vind ik het goed ;)
is er nog iets te doen tenminste
 

DeletedUser64109

Guest
doking zei:
Blijkbaar willen ze gewoon een safe cluster hebben en niet andere leden gaan deffen die wat verder wegliggen. Wat mij betreft laat ik modus en tip! voortaan weer met rust en ga ik lekker op carpe

Omdat je ontslagen bent wil niet zeggen dat je hier leugens moet gaan verkopen. wij hebben als stam altijd def over gehad voor wie dan ook! ik herinner me zelf nog dat ik veel van mijn def naar jou stuurde, terwijl de andere van de stam ook ex-TIP/ex-carpe ondersteunden. dus dit slaat werkelijk op niets.

afeda zei:
Het is volgensmij nog steeds hetzelfde..Clears en fakes werden gewoon niet gestuurd!! Waarschijnlijk zullen ze nu Ex-Tip weer de schuld gaan geven voor wat er allemaa gebeurd is.

Wel, mijn vraag blijft waarom FrozenFear en El Famoso er wel in mogen blijven, dat is toch ook ex-Tip...

er zijn individuele projecten aan de gang ook, daarom konden sommige spelers niet sturen. en over Frozenfear en el famoso spreek ik me niet uit (keuze van de leiding).

detroit93 zei:
hahaha Carpe zakt wel erg laag hoor, recruiten nudenuke en risamara :")

Zo te zien is et niet alleen Modus vs Carpe maar ook Fear vs Carpe nu

het was wel algemeen geweten dat de relatie Fear-Carpe niet meer stond na de aanname van ETA door de oud-leiding.

detroit93 zei:
Zie je maar hoe laag ze zakken :')

waarom? ik zie enkel een sterker cluster gecreerd en zo meer safe def.
 
Reactiescore
117
Dat het de logica van de minder bedeelden :rolleyes:

Maarja, zit igg geen logica bij al die ontslagen, en dan 2 leden laten zitten, jullie hebben in die tijd meer gerecruut, niet enkel TIP!.

Blijkt maar weer dat het leidersbeleid erg vreemd is in Carpe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Dat het de logica van de minder bedeelden :rolleyes:

Maarja, zit igg geen logica bij al die ontslagen, en dan 2 leden laten zitten, jullie hebben in die tijd meer gerecruut, niet enkel TIP!.

Blijkt maar weer dat het leidersbeleid erg vreemd is in Carpe.

Waar speel jij? :cool:
 
Bovenaan