Wereldoorlog

DeletedUser58227

Guest
Ookal zou Lost niet winnen wil ik iedereen uit Play en Lost bedanken. Ze hebben mij als totaal nieuw speler de mogelijkheid gegeven voor te groeien en te leren op TW gebied.

Bedankt daar voor!!

Graag gedaan! :)
 

DeletedUser70470

Guest
Gewoon strijden tot het eind! Jij hebt zoveel bijgeleerd in die 2 jaar, dus mocht je nu weggespeeld worden, kun je vast en zeker wel weer op een groot acc terecht in evt een andere w. Maar je bent nog lang niet weg he ;)

Dankje. Het is fijn om te zien dat mensen vertrouwen in je hebben ook al heeb je nog niets bewezen. Helaas is het spel snel gespeeld voor nieuwkomers als je tegen over z'n efficiënte stam als Fear! staat

Een ook bedankt Sensation, maar wie ben jy? :p
 

DeletedUser70470

Guest
Toch vreemd dat je mensen uit groep A bedankt en vervolgens 2/3 reacties van mensen uit groep B komt. Wie ben jy Boembana?:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik speel ook op deze wereld, al redelijk lang op een account. maar wie ik ben maakt niet uit hoor ;)
 

DeletedUser62248

Guest
Hmmm ik ga nog steeds voor Vxi/lilly :) Daar zat nieuwe speler op, maar geen idee wie dat nu precies is.
 

DeletedUser

Guest
Ookal zou Lost niet winnen wil ik iedereen uit Play en Lost bedanken. Ze hebben mij als totaal nieuw speler de mogelijkheid gegeven voor te groeien en te leren op TW gebied.

Bedankt daar voor!!

graag gedaan joh, jij ook bedankt, maar we winnen gewoon, kijk maar naar de statestieken wij liggen zwaar voor op fear als je ze omdraaid :p

Gewoon strijden tot het eind! Jij hebt zoveel bijgeleerd in die 2 jaar, dus mocht je nu weggespeeld worden, kun je vast en zeker wel weer op een groot acc terecht in evt een andere w. Maar je bent nog lang niet weg he ;)

is al gegregeld gijske
 

DeletedUser

Guest
Kverveelde me dus even wat stats bijeengeraapt. :)

Zo zien de stats er van deze maand al voorlopig uit. Gerekent vanaf de samenwerking starte en de oorlogsverklaring per postduif naar onze vrienden Fear & team vloog.


Zijde 1:
Stammen: ~TNW~, Carpe, Modus, TIP!, Lost
Zijde 2:
Stammen: Fear!, Team!

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 302
Kant 2: 167
Verschil: 135

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,874,087
Kant 2: 1,548,021
Verschil: 1,326,066

chart





En zo zagen de stats eruit voor Mei Juni en Juli. Voor dat iedereen in actie kwam tegen Fear.
Een merkwaardige flinke verassende stats/edel verandering al zeg ik het zelf.
Alle geluk is de verandering tengoede voor alle betrokken partijen die tegen Fear/ Team strijden!

Iedereen vooral zo blijven verder doen its Amazing!

Gewoon omdat het kan !!
:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
8
het is alleen zo dat fear! nog niet echt veel van zich heeft laten zien en dat de oorlog nog maar kort bezig is dus de stats kunnen nog alle kanten op ;)
maar voor nu, goed gedaan!
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar er kan nog van alles gebeuren/verander.

Fear - Team heeft nog niet echt flinke massa's terug gestuurt.
Komt vast nog wel.. Dat zal de tijd ook uitwijzen.

Maar ook wij hebben enkel nog maar wat spelde prikjes uitgedeeld ,dus nog niet het echte werk daar de afgelopen maand ook vakantie was.
Uiteraard zal er nu tijd zat zijn.
 
Bovenaan