Modus vs Fear

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Hier is die nogmaals ;)

2vun1o7.jpg
 

DeletedUser32599

Guest
Ik dank je alvast voor de medewerking.
Als je dat veel defence noemt heb ik GON massaal ondersteunt, want dit stelt nog niets voor :)
 

DeletedUser23778

Guest
Je poogde hier toch wel 9 def dorpjes in te kwakken zo te zien. En zo zijn er meerdere dorpjes. Maar waarom ontkende je? Wel apart, gezien we het bewijs gewoon hadden liggen en je dat had kunnen weten.
 

DeletedUser32599

Guest
de reden is dat ik momenteel niet op antoe speel kippetjes :):)
is dat een goede reden dat ik niet alles weet?
ik speel tijdens de fusie op het fusieaccount...

en ja, alles volgens de regels :-D

Spijtig dat je nooit een normaal antwoord uit die jongen krijgt.

Mja, ik mankeer beetje verstand om zinnige antwoorden te formuleren :p
 

DeletedUser

Guest
Toch wel wat raar dat ik hoorde dat je met ppja4 uit B2B wou fuseren. Weet niet of dat zo is, maar als B2B niet een BG ofzo met jullie heeft vind ik het toch wat raar wanneer je als iemand uit de leiding een fusie aangaat met iemand buiten de stam. Maar dat zijn mijn zaken niet, zal er verder ook niets over zeggen dus xD
 

DeletedUser23778

Guest
Je zou het juist moeten weten als je op het fusie account (ppja) speelde, daar stond de def immers. Volgens mij raak jij verstrikt in je eigen leugens. :/
 

DeletedUser

Guest
Toch wel wat raar dat ik hoorde dat je met ppja4 uit B2B wou fuseren. Weet niet of dat zo is, maar als B2B niet een BG ofzo met jullie heeft vind ik het toch wat raar wanneer je als iemand uit de leiding een fusie aangaat met iemand buiten de stam. Maar dat zijn mijn zaken niet, zal er verder ook niets over zeggen dus xD

Account Ppja lag misschien nog meer verloren dan GON, was geen houden aan als Antoe en UWS te gelijk zouden komen. Al onze def zou dan bij Ppja moeten staan en dat komt de stam niet echt ten goede.
 

DeletedUser

Guest
Dus ondersteun je het meest hopeloze account als antoe zijnde en niet je eigen stamgenoot xD
 

DeletedUser

Guest
Over de hopeloosheid van Antoe spreek ik me niet uit, Ppja had zelf andere plannen stopte toch daar
 

DeletedUser32599

Guest
Toch wel wat raar dat ik hoorde dat je met ppja4 uit B2B wou fuseren. Weet niet of dat zo is, maar als B2B niet een BG ofzo met jullie heeft vind ik het toch wat raar wanneer je als iemand uit de leiding een fusie aangaat met iemand buiten de stam. Maar dat zijn mijn zaken niet, zal er verder ook niets over zeggen dus xD

Dan heb je deze keer verkeerde dingen gehoord guppie, Antoe is niet in fusie met ppja4...

Je zou het juist moeten weten als je op het fusie account (ppja) speelde, daar stond de def immers. Volgens mij raak jij verstrikt in je eigen leugens. :/

Zoals ik al zei, ik speel niet op ppja4, controleer je bronnen nog eens :)

Dus ondersteun je het meest hopeloze account als antoe zijnde en niet je eigen stamgenoot xD

Nogmaals, ik ondersteun GON meer dan ppja4...
 

DeletedUser23778

Guest
Volgens ppja zelf (Lily dus) wel degelijk. Het schriftelijk bewijs kan gedelete zijn als dit >30 dagen geleden gezegd is in pm tho. Wildekiller insinueerde dit ook met zijn reacties (op oa Gup) hier.

Je fuseert dus kennelijk wel degelijk met iemand, en dat op acc speel jij nou, aldus je eigen posts. Dan ben ik toch benieuwd met wie je dan naar eigen zeggen zou fuseren. Widowmaker misschien?
 

DeletedUser32599

Guest
Proficiat, Widowmaker is de winnaar :) dat merk je wel duidelijk zeker?
Antoe ligt al volledig tussen Widow in :)

Ppja4 is niet echt een fusie, ppja4 edelt gewoon mee op toxman om zo minder edels kwijt te spelen en eventueel later in BB te laten gaan...
Daar ja, met UWS in de buurt kan je je dat niet permitteren ;) :)
Maar oké, op termijn komen de dorpen van ppja4 ook in ons bezit, dus my bad, da wordt dan ook een fusie :(
Pffffffffff, waar blijft die edelhalvering :D

Ik wil leuke acties ipv dit :)
 

DeletedUser

Guest
Volgens ppja zelf (Lily dus) wel degelijk. Het schriftelijk bewijs kan gedelete zijn als dit >30 dagen geleden gezegd is in pm tho. Wildekiller insinueerde dit ook met zijn reacties (op oa Gup) hier.

Je fuseert dus kennelijk wel degelijk met iemand, en dat op acc speel jij nou, aldus je eigen posts. Dan ben ik toch benieuwd met wie je dan naar eigen zeggen zou fuseren. Widowmaker misschien?

Ik heb enkel gezegd dat Ppja ermee stopte op dat account, iets over een fusie? Nee toch?
En gaan jullie weer ruzie maken over wie er al dan niet op een account speelt? Remember Rejoin...
 

DeletedUser23778

Guest
@Antoe: Dus wel. laten we het een gelegenheidsfusie noemen. ;) Je cluster krijgt met widow erbij wel een aparte vorm. xD
@Wilde: Dit is geloof ik iets heel anders dan het geval Rejoin. :)
 
Bovenaan