Modus vs Fear

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
volgens mij kunnen we beter alles verwijderen en gewoon op heel w22 maar 1 onderwerp maken waar we in kunnen praten. Enigste wat ik de laatste tijden lees is bla bla bla onzinnige, nutteloze discussie waar beiden nooit uit gaan komen xD

Maar again, doe gewoon lekker je ding, maar ik denk dat ik het AF niet meer zo vaak ga bezoeken xD
 

DeletedUser59349

Guest
volgens mij kunnen we beter alles verwijderen en gewoon op heel w22 maar 1 onderwerp maken waar we in kunnen praten. Enigste wat ik de laatste tijden lees is bla bla bla onzinnige, nutteloze discussie waar beiden nooit uit gaan komen xD

Maar again, doe gewoon lekker je ding, maar ik denk dat ik het AF niet meer zo vaak ga bezoeken xD

Als het zo door gaat ik ook niet, ik heb hier niks meer te halen ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Mss een goed idee,maar je moet het forum niet lezen. En de oorzaak van deze nutteloze discussies is mss gwn omdat de haat tussen elkaar te groot is om zinnige dingen te zeggen :)
maar dit blijft gwn tijdverdrijf wnr mijn clears opbouwen ^^
 

DeletedUser

Guest
Gup is hier het enige Fear/Team lid dat zich op een volwassen manier kan gedragen hier? Chapeau
Iedereen denkt hier gelijk te hebben en de beste stam te hebben. Als jullie allemaal vrouwen waren zou ik denken dat jullie in een wekenlange menstruatie zitten.
 

DeletedUser

Guest
Haha mooie opmerking, ik laat me ook iets teveel meeslepen. Ik zal me ook terugtrekken, heb er geen zin meer in. Klote gekibbel :p
 

DeletedUser

Guest
Gup is hier het enige Fear/Team lid dat zich op een volwassen manier kan gedragen hier? Chapeau
Iedereen denkt hier gelijk te hebben en de beste stam te hebben. Als jullie allemaal vrouwen waren zou ik denken dat jullie in een wekenlange menstruatie zitten.

hahaha, Amen wilde, amen! xD
 

DeletedUser59349

Guest
Gup is hier het enige Fear/Team lid dat zich op een volwassen manier kan gedragen hier? Chapeau
Iedereen denkt hier gelijk te hebben en de beste stam te hebben. Als jullie allemaal vrouwen waren zou ik denken dat jullie in een wekenlange menstruatie zitten.

Gezien de situatie vind ik gup ook de beste poster (heb ik hem ook op skype verteld een tijd terug :p en waarom etc.) daar ben ik het nog steeds mee eens.
 

DeletedUser32599

Guest
Amai, Pere Don Callahan is van inactief en niets kunnende opeens weer superactief en kan edels timen dat het geen naam heeft :eek:
Toch raar hoe een speler van de éne op de andere dag kan veranderen hé :)
 

DeletedUser59349

Guest
Amai, Pere Don Callahan is van inactief en niets kunnende opeens weer superactief en kan edels timen dat het geen naam heeft :eek:
Toch raar hoe een speler van de éne op de andere dag kan veranderen hé :)

Wat je zegt ;)

Zie GON/Lisse/al die andere oud-frontspelers met Fear!, met wat voor reden dan ook :eek:
 
Bovenaan