Modus vs Carpe

DeletedUser60448

Guest
Gewoon aanvallen van TIP die hij niet kan beantwoorden dus, jammer maar zo is het nu eenmaal
 

DeletedUser61917

Guest
De commentaar op Carpe begint nu wel wat te overdrijven.

Jullie scheren Carpe wel degelijk over een kam. En waarom? Omdat ze op het AF geen zware verklaringen tegen hun leiders afleggen?
Naar mijn mening horen zo een conflicten binnenshuis opgelost te worden en niet op een AF?

De is de verantwoordelijkheid ligt bij Henk en Rimboe.

Het is niet voor alle spelers zo makkelijk om van stam te veranderen he :rolleyes:

Dat ze loyaal zijn spreekt voor hun, Go Carpe :D
 

DeletedUser60448

Guest
Ja de meeste hebben er daar zelf voor gekozen om TIP te laten vallen dus nu moeten ze ook niet afkomen dat ze geen andere keuze meer hebben.
Ze hebben in hun eigen vel gesneden en betalen dat nu cash
 

DeletedUser

Guest
Dat ze loyaal zijn spreekt voor hun, Go Carpe :D

De leiders springen van de brug ... en de rest volgt dan loyaal :D

Als er maar 2 rotte appels in Carpe zitten, dan hebben ze nog meer dan genoeg leden voor een "Carpe Bis" ^^

... niet dus

hoe ging het spreekwoord alweer ... "Wie wind zaait ... "
 

DeletedUser61917

Guest
Net zoals jullie Noctis buiten smeten toen hij premium stal?:rolleyes:

Wie wind zaait oogst storm? Ingame merk ik daar niet zo veel van :D

De kritiek is een beetje te makkelijk vind ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Net zoals jullie Noctis buiten smeten toen hij premium stal?:rolleyes:

Ik was op dat moment ff op tw sabbat .... zat dus persoonlijk niet samen met Noctis in de stam ... dit valt niet goed te praten uiteraard, maar verdraait de uitkomst niet van het spel (en hij is er uiteindelijk toch uitgegeooid voor zover ik weet ...)

Wie wind zaait oogst storm? Ingame merk ik daar niet zo veel van :D

mss is het nog geen oogsttijd :p

De kritiek is een beetje te makkelijk vind ik...

Kritiek geven is altijd makkelijk :cool:
 

DeletedUser

Guest
De commentaar op Carpe begint nu wel wat te overdrijven.

Jullie scheren Carpe wel degelijk over een kam. En waarom? Omdat ze op het AF geen zware verklaringen tegen hun leiders afleggen?
Naar mijn mening horen zo een conflicten binnenshuis opgelost te worden en niet op een AF?

De is de verantwoordelijkheid ligt bij Henk en Rimboe.

Het is niet voor alle spelers zo makkelijk om van stam te veranderen he :rolleyes:

Dat ze loyaal zijn spreekt voor hun, Go Carpe :D

Indien dit de eerste keer zou zijn zou ik je met plezier zijn bijgetreden. Maar doordat Carpe nu al een hele reeks vuile acties op hun palmares hebben vind ik niet dat er fout wordt gedaan Carpe als stam aansprakelijk te maken.

Als ze orde op zaken wilden zetten hebben ze al talrijke keren de kans gehad. Maar wat doen ze: ze zetten o'clock en rimboevrouwtje meteen als leider met niet meer of minder dan een te verwachten resultaat: vuil spel.

Niemand verschiet daar van. Het zijn spelers die al tijden gekend staan als onbetrouwbare spelers. En toch kiest men in Carpe er onmiddellijk voor om hen als leiders te hebben.
 

DeletedUser23778

Guest
Beske, met alle respect, maar als ik naar je akte kijk denk ik dat het vooral de aanvallen van TIP waren wat je heeft doen stoppen. :p
 

DeletedUser61917

Guest
Indien dit de eerste keer zou zijn zou ik je met plezier zijn bijgetreden. Maar doordat Carpe nu al een hele reeks vuile acties op hun palmares hebben vind ik niet dat er fout wordt gedaan Carpe als stam aansprakelijk te maken.

Als ze orde op zaken wilden zetten hebben ze al talrijke keren de kans gehad. Maar wat doen ze: ze zetten o'clock en rimboevrouwtje meteen als leider met niet meer of minder dan een te verwachten resultaat: vuil spel.

Niemand verschiet daar van. Het zijn spelers die al tijden gekend staan als onbetrouwbare spelers. En toch kiest men in Carpe er onmiddellijk voor om hen als leiders te hebben.

Ach er is gewoon niemand die het voortouw neemt of zo actief is. Dat hebben zelf al een paar maal aangegeven.
In oorlog er een paar accounts uitkicken die eveneens nog veel vv's onder hun naam hebben staan en waarschijnlijk nog leden meesleuren, is niet zonder risico. Dan zit je nog met clusters etc...
Bovendien redeneren ze waarschijnlijk dat zij er niets mee te maken hebben en dat als er iets tegen de regels was er wel een ban zou gevolgd zijn.

Sommige reacties van Modus stoorde me gewoon.
Ik geloof dat er eentje zelfs beweerde dat het voor wereld 22 niets zou uitmaken dat Beske zou stoppen?
Van arrogantie gesproken, moest Modus nu nog zelf vrij zijn van vals spel tot daar toe...
Maar Noctis en hun toch wel blijkbaar vrij illegaal scriptje...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach er is gewoon niemand die het voortouw neemt of zo actief is. Dat hebben zelf al een paar maal aangegeven.
In oorlog er een paar accounts uitkicken die eveneens nog veel vv's onder hun naam hebben staan en waarschijnlijk nog leden meesleuren, is niet zonder risico. Dan zit je nog met clusters etc...
Bovendien redeneren ze waarschijnlijk dat zij er niets mee te maken hebben en dat als er iets tegen de regels was er wel een ban zou gevolgd zijn.

Sommige reacties van Modus stoorde me gewoon.
Ik geloof dat er eentje zelfs beweerde dat het voor wereld 22 niets zou uitmaken dat Beske zou stoppen?
Van arrogantie gesproken, moest Modus nu nog zelf vrij zijn van vals spel tot daar toe...

Maar Noctis en hun toch wel blijkbaar vrij illegaal scriptje...

Dat was ik. Arrogant ben ik nog genoemd. Wie er niet kan mee leven heeft dan natuurlijk pech.

Ik kan ook oude koeien uit de gracht gaan halen maar denk dat modus en Fear op vrijwel een gelijke hoogte staan met fouten maken die evt leiden tot vals spel.
 

DeletedUser64109

Guest
Ikzelf heb geen verleden met Fear en kan dus redelijk objectief oordelen, maar volgens mij is Fear toch de enige stam die redelijk zuiver is in zijn spel. Hun op gelijke hoogte zetten met Modus lijkt me dus niet zo'n terechte actie.

En oké, er zijn leden van Carpe die al verschillende waarschuwingen enzovoort kregen van het tw-team, maar nogmaals: om daarvoor de gehele stam over eenzelfde kam te scheren lijkt me zeer drastisch.

Ikzelf heb ook fouten gemaakt, daar heb ik uit geleerd en je kan het draaien en keren, maar sinds mijn terugkeer op tw heb ik me altijd aan alle regels gehouden. Zelfs de ongeschreven regels zoals niet clusterfucken.
De zin in het spel was serieus verdwenen, maar dat gun ik verschillende personen van jullie niet!

En bedankt aan Vorteks voor zijn objectieve mening over de GEHELE stam Carpe.
Dat is de enige die ik tot nu toe gezien heb.

Aan de rest: doe zo verder, het enige dat jullie momenteel doen is van ons een 2e Modus maken. (Carpe vs iedereen, zoals vroeger Modus vs iedereen). laat ze komen en moge het een mooie strijd worden.
 

DeletedUser64112

Guest
Beske, met alle respect, maar als ik naar je akte kijk denk ik dat het vooral de aanvallen van TIP waren wat je heeft doen stoppen. :p

Dat was het zeker. Er was geen helpen meer aan volgens mij. Misschien wel de hoofdreden, maar er zijn nog andere redenen die niet verwaarloosd mogen worden.
 

DeletedUser60448

Guest
Dat was het zeker. Er was geen helpen meer aan volgens mij. Misschien wel de hoofdreden, maar er zijn nog andere redenen die niet verwaarloosd mogen worden.

Geen helpen meer aan? Oei man de aanvallen vielen best wel mee lijkt me aan je odd en je kon ze zo verwachten nadat je je stam in de steek liet

Of was dit sarcasme dat ik niet opmerkte?
 

DeletedUser

Guest
Er gaan geruchten rond dat de acc van ats nu in handen is van de mb stam van fear. Werkt modus nu samen met hun vijand om carpe een lesje te leren. Als dit waar is word dit verhaal een mooi verhaal om blogje over te maken....:rolleyes:
 
Bovenaan