Wereldoorlog

DeletedUser62038

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Wie gelooft er dan ook de vijand?
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Niet zo slim xD
 

DeletedUser64109

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Ik zie dat er veel gezeverd wordt van noob alhier, noob aldaar.
Het feit is dat Fear zich al bewezen heeft door op de nr 1 te komen en daar zoveer uit te lopen op de anderen en die positie ook te behouden.
Het is nu aan de andere stammen om te bewijzen dat zij hen kunnen van die plek stoten.

Fear kan op zich niet verliezen!
Ze komen tegen een complete overmacht te staan en de tijd dat ze dit kunnen volhouden vind ik het straf.
Als ze de oorlog winnen vind ik het nog stravver :p
Het heeft een reden dat we zoveel stammen bij elkaar moeten roepen om hun een halt toe te werpen.

aan beide kanten succes, en hopelijk wordt dit een leuke en eerlijke strijd.
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

ik heb hier temaken met een gefrustreerde robyman
 

DeletedUser62038

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

ik heb hier temaken met een gefrustreerde robyman

Hij stuurt me een aanval. Verkenners. In nachtbonus.


Ik heb gevraagd of een Mod de titel kan veranderen naar 'Wereldoorlog'
Zo kunnen we ook nog andere stammen hierin bespreken, dan enkel de stammen die genoemd zijn in de titel.
 

DeletedUser62454

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Hahahah schitterend

Ik heb andere woorden gebruikt ;)
Maar ik had hoe dan ook niet gedoged, heb niet meer dan 10 minuten per dag om even stats en AF te checken.
 

DeletedUser69459

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Ik zie dat er veel gezeverd wordt van noob alhier, noob aldaar.
Het feit is dat Fear zich al bewezen heeft door op de nr 1 te komen en daar zoveer uit te lopen op de anderen en die positie ook te behouden.
Het is nu aan de andere stammen om te bewijzen dat zij hen kunnen van die plek stoten.

Fear kan op zich niet verliezen!
Ze komen tegen een complete overmacht te staan en de tijd dat ze dit kunnen volhouden vind ik het straf.
Als ze de oorlog winnen vind ik het nog stravver :p
Het heeft een reden dat we zoveel stammen bij elkaar moeten roepen om hun een halt toe te werpen.

aan beide kanten succes, en hopelijk wordt dit een leuke en eerlijke strijd.

Massaal recruteren noem jij dus iets bewijzen? Als je naar de ranglijst kijkt heeft Modus toch wel de meeste in de top 10.

En uitlopen is nu wel overdreven. Als je kijkt naar het gemiddeld aantal punten is hetzelfde als Modus ongeveed(zit nu op gsm dus kan het niet echt checken) Dus moesten zij evenveel leden hebben zouden zij naast je staan in punten.
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Massaal recruteren noem jij dus iets bewijzen? Als je naar de ranglijst kijkt heeft Modus toch wel de meeste in de top 10.

En uitlopen is nu wel overdreven. Als je kijkt naar het gemiddeld aantal punten is hetzelfde als Modus ongeveed(zit nu op gsm dus kan het niet echt checken) Dus moesten zij evenveel leden hebben zouden zij naast je staan in punten.

Volgens mij recruit Modus zelf ook? Zoals elke stam doet? Als Modus nog met hun oorspronkelijke leden had gezeten waren daar nog 2 spelers over?

Daarnaast kan je een hele lijst maken van spelers die door Fear! zijn weggespeeld/dan wel gevlucht zijn. Hier heb je vast drie voormalig top 20 spelers die hard klappen hebben gehad.
Wu-tang
-Lissecity-
GON

Je mag Fear! best haten, maar bewezen is er wel zeker iets. Voor meer stats ga je zelf maar vissen op twstats, en dan zal ik maar niks zeggen over het aantal massa's wat succesvol is afgeslagen ;)
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

massa recruiten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Massaal recruteren noem jij dus iets bewijzen? Als je naar de ranglijst kijkt heeft Modus toch wel de meeste in de top 10.

Zonder het aan te moedigen of af te keuren, als je als stam een goede speler vind die perfect aansluit op de stamcluster, waarom hem dan niet rekruteren?
Ook al behoud je dan de eerste plaats deels doordat je in de top10 de stam bent met de meeste leden.

En uitlopen is nu wel overdreven. Als je kijkt naar het gemiddeld aantal punten is hetzelfde als Modus ongeveed(zit nu op gsm dus kan het niet echt checken) Dus moesten zij evenveel leden hebben zouden zij naast je staan in punten.

Dus moesten zij evenveel leden hebben...
Moest elke stam evenveel leden hebben en hun huidig puntengemiddelde speler behouden, dan stond Modus nu inderdaad op 1.
En dan stond ~Lo~ (momenteel op plaats 14) op nummer 2.

Het puntengemiddelde van spelers binnen een stam is een relatief nutteloos gegeven aangezien je er enkel mee kan bekijken in hoeverre een stam evenwichtig is opgebouwd qua puntenaantallen van spelers.
Zie massastammen waar de grootste spelers grofweg tien maal het gemiddelde zijn.

Zolang een stam kan samenwerken zit het goed.
Voor de rest boeit het niet of die stam opgebouwd is uit 25 spelers met 4 in de top 20 of opgebouwd is uit 14 waarvan 9 in de top20.
 

DeletedUser69459

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Zonder het aan te moedigen of af te keuren, als je als stam een goede speler vind die perfect aansluit op de stamcluster, waarom hem dan niet rekruteren?
Ook al behoud je dan de eerste plaats deels doordat je in de top10 de stam bent met de meeste leden.



Dus moesten zij evenveel leden hebben...
Moest elke stam evenveel leden hebben en hun huidig puntengemiddelde speler behouden, dan stond Modus nu inderdaad op 1.
En dan stond ~Lo~ (momenteel op plaats 14) op nummer 2.

Het puntengemiddelde van spelers binnen een stam is een relatief nutteloos gegeven aangezien je er enkel mee kan bekijken in hoeverre een stam evenwichtig is opgebouwd qua puntenaantallen van spelers.
Zie massastammen waar de grootste spelers grofweg tien maal het gemiddelde zijn.

Zolang een stam kan samenwerken zit het goed.
Voor de rest boeit het niet of die stam opgebouwd is uit 25 spelers met 4 in de top 20 of opgebouwd is uit 14 waarvan 9 in de top20.

Je hebt gelijk, maar dan moeten ze niet zo pro gaan doen hier met hun eerste plaats. Hun samenwerking zullen we wel testen :D
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Je hebt gelijk, maar dan moeten ze niet zo pro gaan doen hier met hun eerste plaats. Hun samenwerking zullen we wel testen :D

die samenwerking is volgens mij toch al lang goed bewezen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Tenzij de massa's die ze kregen niet volledig op punt waren.
Als alle stammen effectief perfect samenwerken tegen Fear en een goed doordacht strategisch plan opzetten waar iedereen zich aan houd, dan heeft Fear zowiezo geen schijn van kans.
Zoveel aanvallende kracht kan niets of niemand tegenhouden.

En in het verleden op andere werelden zijn er wel andere straffere stammen omlaag geknalt door enkele kleindere stammen.
Dit tevens met mooi succes.
Dus niets is onmogelijk :)
 

DeletedUser69205

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

ga je gang, komt deze wereld weer n beetje tot leven ;)
 
Reactiescore
8
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Tenzij de massa's die ze kregen niet volledig op punt waren.
Als alle stammen effectief perfect samenwerken tegen Fear en een goed doordacht strategisch plan opzetten waar iedereen zich aan houd, dan heeft Fear zowiezo geen schijn van kans.
Zoveel aanvallende kracht kan niets of niemand tegenhouden.

En in het verleden op andere werelden zijn er wel andere straffere stammen omlaag geknalt door enkele kleindere stammen.
Dit tevens met mooi succes.
Dus niets is onmogelijk :)

inderdaad.

als alle stammen volledig samenwerken en alles precies volgens een goed uitgedacht plan loopt dan maken ook wij geen schijn van kans tegen zo een grote overmacht.

aan jullie om het uit te voeren want dat is lang zo makkelijk niet...
 

DeletedUser23778

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Zoals Pentium al aanhaalt, stamgemiddeldes gaan vergelijken is flauwekul. Verder, een strategisch plan tegen Fear zou makkelijk te doen zijn, echter moet dan iedereen mee willen werken. Gezien het niveau van een aantal van de stammen, of de opbouw ervan (sommige bestaan uit louter noobs en/of egoïsten), acht ik de kans echter zeer klein dat Fear van de mat gespeeld gaat worden.

En van een wereldoorlog is nog altijd geen sprake, UWS houdt zich hierin heerlijk afzijdig. Wij richten ons op onze vijanden en gaan onszelf niet belachelijk lopen maken door hier hoog van de toren te blazen en de oorlog te verklaren aan een stam aan de andere van de wereld.
 

DeletedUser64109

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Volgens mij zit ik niet in Fear! en heb ik gezegd dat zijn momenteel de welverdiende nr 1 van de wereld zijn en die plaats ook met glans verdedigen.

Fear! heeft in het verleden naar mijn mening genoeg bewezen dat ze die plaats waard zijn en zoals ik al zei is het nu aan de andere stammen die met hun in oorlog zijn (waaronder Carpe, de stam waar ik inzit dus) om te bewijzen dat ze Fear! een halt kunnen toeroepen.
 

DeletedUser65185

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Moesten het nu eens geen noobs zijn die fear! aanvielen tijdens de vorige keer dat iedereen ging proberen samenwerken he, dan hadden er 1 veel meer dorpen geadeld geweest en 2 dan had fear! het nu nog steeds zwaar want dan zou het blijven duren...
Tenzij de hele wereld plots een beetje besef gaat krijgen, gaat er niets veranderen.
 

DeletedUser62248

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Vorige grote massa had inderdaad veel op kunnen leveren voor de vijanden van Fear!. Helaas was toen de enige stam die veel deed TNW, de rest deed helemaal niks. Enige dorpenwinsten waren dan ook bij TNW, door hun prachtige massa op Reunited, en bij mijn front. Als Modus, Carpe, TIP! en B2B toen actief meegedaan hadden, had Fear! het gegarandeerd moeilijk gekregen.

In ieder geval leuk dat er weer zo'n massa gedaan wordt ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Massaal recruteren noem jij dus iets bewijzen? Als je naar de ranglijst kijkt heeft Modus toch wel de meeste in de top 10.

En uitlopen is nu wel overdreven. Als je kijkt naar het gemiddeld aantal punten is hetzelfde als Modus ongeveed(zit nu op gsm dus kan het niet echt checken) Dus moesten zij evenveel leden hebben zouden zij naast je staan in punten.

wij houden ons niet bezig met farmen en internen... als je naar de stats kijkt hebben wij meer spelers van modus weggespeeld/op BB gekregen dan anderzom... we hebben ons (mede door slimme recruteringen) op een mooie 1ste plaats gevestigd...
 
Bovenaan