- Reactiescore
- 376
WvW #292
Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Hopeful
Instellingen:
Aantal spelers: 17
Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje
Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal geheel anoniem.)
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Hopeful (via privébericht op het forum)
Lunch naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Hopeful (via privébericht op het forum)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Vitabis -> Hopeful
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Vitabis -> Hopeful
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Hints: Neen
Verhaaltjes: Neen
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
Lieveling
(Slechte) beul
Priester/Ketterse Wolf
Dwaze Heks (weggeven drankje)
Cupido
Nacht:
BM-stemming
Lynch/Zondebok
Beschermengel/Levensdrankje
Lunch
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Wapensmid/Gebroeder/Orakel
Klaagmuur
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido: moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Cupido (die hoofdrol is!) kan winnen als G/G samen met de goedjes als hij/zij zich koppelt aan een goedje.
Koppelt hij/zij zich aan een slechtje, wordt er een derde partij (G/S) gevormd.
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; 1x Waarschuwing
2x Waarschuwing mits voldoende input (anders val je dood.)
3x Je valt dood ongeacht input.
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk
- HINTEN MAG NIET! DOE JE DIT WEL DUIDELIJK, ZAL JE ZEER WAARSCHIJNLIJK DOODVALLEN, AANGEZIEN HET NO-CLAIM IS!
Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Hopeful
Instellingen:
Aantal spelers: 17
Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje
Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal geheel anoniem.)
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Hopeful (via privébericht op het forum)
Lunch naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Hopeful (via privébericht op het forum)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Hints: Neen
Verhaaltjes: Neen
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
Lieveling
(Slechte) beul
Priester/Ketterse Wolf
Dwaze Heks (weggeven drankje)
Cupido
Nacht:
BM-stemming
Lynch/Zondebok
Beschermengel/Levensdrankje
Lunch
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Wapensmid/Gebroeder/Orakel
Klaagmuur
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido: moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Cupido (die hoofdrol is!) kan winnen als G/G samen met de goedjes als hij/zij zich koppelt aan een goedje.
Koppelt hij/zij zich aan een slechtje, wordt er een derde partij (G/S) gevormd.
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; 1x Waarschuwing
2x Waarschuwing mits voldoende input (anders val je dood.)
3x Je valt dood ongeacht input.
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk
- HINTEN MAG NIET! DOE JE DIT WEL DUIDELIJK, ZAL JE ZEER WAARSCHIJNLIJK DOODVALLEN, AANGEZIEN HET NO-CLAIM IS!
Laatst bewerkt: