[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser74418

Guest
Nou fam dit is gewoon hardop brainstormen en mogelijkheden afgaan. Is niks mis mee toch :^)
 

DeletedUser17472

Guest
Nee hoor, is niks mis mee. Maar ik hecht er geen waarde aan.
 
Reactiescore
376
LYNCH-stemming:

Jullie waren weer lekker besluiteloos als altijd :mad:. Maar uiteindelijk (in de laatste seconden :mad:) werd er toch een lynchtarget gekozen, dat was *tromgeroffel*...
Jessicavd
Haar rol was:
deze keer geen grapje: Dwaze heks

De (enorm late) stemming verliep als volgt:
Screenshot_2018-06-27-22-08-22-1.png

Lunch enzo komen nog, even geduld :p

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 

DeletedUser76198

Guest
Waarom word er gezegd dat we op een maandag starten, en starten we vervolgens op een woensdag.
 
Reactiescore
376
Moest wel even lachen bij die BM ^^.
Je moet toch iets he :eek:

nee vitabis is niet zo snel met alles
Je slaat de nagel op de kop!

Ik neem aan dat als er geen lunch is doorgegeven om 22 uur dat we geen lunch hebben?
^^ geldt voor iedereen: WACHT! GEDULD IEDEREEN! Duncan doet weer niets, en wees blij dat je stemming niet om 11h 's middags komt (@DemocratischeZwijmelaars )

Ik heb even tijd nodig verdomme.
 
Reactiescore
1.468
Je moet toch iets he :eek:


Je slaat de nagel op de kop!


^^ geldt voor iedereen: WACHT! GEDULD IEDEREEN! Duncan doet weer niets, en wees blij dat je stemming niet om 11h 's middags komt (@DemocratischeZwijmelaars )

Ik heb even tijd nodig verdomme.
Ik doelde er op wanneer de wolven het niet aan de spelleiders hebben doorgegeven op tijd ;)
 
Reactiescore
376
LUNCH:

De wolfjes hadden weer honger en voelden weer de nood een onschuldige te verorberen. Diegene was vandaag:
Heres20buckskillme
Zijn rol was:
Wapensmid

Zo dat was het, nu stoppen met klagen :D

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 
Reactiescore
93
Voor degenen die een volledig overzichtje van stemmen (zowel BM als lynch) willen zien, incl tijden, open de spoiler. Voor hen die het neit willen zien, open de spoiler niet! :p

Ik heb mijn lijstje nog even naast de lijstjes van Vitabis gehouden en hij klopte :) Tijden kunnen er een minuut ofzo naast zitten, als er stond dat het x-minuten geleden gepost was. Reken me daar dus niet op aan aub :eek:

e9xTxVA.png
 

DeletedUser20001

Guest
Zo morgen maar eens alle 21.59 stemmers in de gaten houden.
 
Reactiescore
1.728
Ik dacht dat die Lynch morgen pas werd. Daarom heb ik niet gestemd en verder niet meer op dit topic gereageert vanwege het mooie weer.
 
Bovenaan