[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser78825

Guest
En dan hard roepen dat eigenlijk niets mag zeggen over je rol , wat soms best lastig is want je mag niet hinten e.d ;)

Jup. Die no-claim was vorige keer ook wel interessant, maar je moet er wel soms even aan denken :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik stel me beschikbaar als BM :) eindelijk weer een potje!

Ik ben dit potje weer is aan de goedjes verbonden en ben niet van plan me win stream hier te verpesten dus laten we er een goede jacht van maken.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik speelde gewoon goed, heb zelfs kasteel zitten coveren.

Haha ga toch weg man! Jij speelde goed maar ik speelde gewoon prima naar me rol. Heb wat opener gespeeld omdat daar de ruimte voor was en thats all.

Maar jou kennende zal je in no time weer een tunnel in duiken dus ben erg benieuwd dit potje :eek:
 
Reactiescore
2.178
Haha ga toch weg man! Jij speelde goed maar ik speelde gewoon prima naar me rol. Heb wat opener gespeeld omdat daar de ruimte voor was en thats all.

Maar jou kennende zal je in no time weer een tunnel in duiken dus ben erg benieuwd dit potje :eek:

Daarom dat je in elk lijstje van verdachte stond :D
 
Reactiescore
2.178
Haha ga toch weg man! Jij speelde goed maar ik speelde gewoon prima naar me rol. Heb wat opener gespeeld omdat daar de ruimte voor was en thats all.

Maar jou kennende zal je in no time weer een tunnel in duiken dus ben erg benieuwd dit potje :eek:

Zeg ik toch, je speelde inderdaad erg naar je rol. Een wolf die wolfs speelt.
 

DeletedUser74597

Guest
Dat sowieso. Maar kwam ook omdat je dat wolfje beulde als slechte beul.
Dat bleek inderdaad een misleidende actie te zijn ,wist btw ook niet dat dat mogelijk was .
Maar daar leer je weer van niet te snel iemand te gaan vertrouwen omdat die een wolf eruit wipte.
 

DeletedUser17472

Guest
Succes iedereen

Kasteel was vorige ronde best een slecht wolfje

Ik heb hem nog nooit zo slecht zien spelen en ik was ook behoorlijk boos op hem. Zo stekelblind dat hij niet zag dat ik een goedje was. Nadat ik eruit was, ben ik wel het gesprek met hem aangegaan want ik was echt boos en dat moet dan uit de weg. Dat was ook met een paar minuten gelukt. Thnx nog voor de babbel toen Castiel :)

Castiel
 
Reactiescore
93
Eindelijk begonnen^^

1 verzoekje, hoewel misschien raar, mocht ik zaterdagavond nog leven, lunch/lynch me dan zodat ik zondag rustig kan verhuizen zonder te denken aan tw:eek:
Hoewel ik in dat geval eerst zaterdag zal vragen om vervanging :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Eindelijk begonnen^^

1 verzoekje, hoewel misschien raar, mocht ik zaterdagavond nog leven, lunch/lynch me dan zodat ik zondag rustig kan verhuizen zonder te denken aan tw:eek:
Hoewel ik in dat geval eerst zaterdag zal vragen om vervanging :p

Idd een vreend verzoek. Tenzij ik ervan overtuigd ben dat je slecht bent ga ik zeker geen lynch verspillen in elk geval ...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Thanks voor het vertrouwen allemaal :) ik zal jullie niet teleurstellen!

Zelf zal mijn BM stem naar Time gaan. Is gewoon een zeer bekwame wolvenvanger met een goede uitgesproken mening
 

DeletedUser74418

Guest
Castiel

Want mooie naam en woont vlak bii me in de buurt :oops:
 

DeletedUser20001

Guest
Het maakt niet meer zoveel uit want iedereen gaat voor Castiel, maar ik heb nu een paar potjes mee gespeeld en ik ga voor Time. Heeft het naar mijns inzien wel verdiend om ook een keer BM te worden. Door actief te spelen (als goedje of als slechtje daargelaten) en echt actief op zoek te gaan naar Wovven.
 

DeletedUser78825

Guest
Belabberde reden wel. Lekkere meeloopstem. Zelfde geldt voor de stem van Laila.

Voor zover ik weet heeft @Arrighi een hele tijd niet meer meegespeeld en is dus nu terug 'nieuw', waardoor het sowieso niet makkelijk word om een goede BM Stem te zetten - aangezien je letterlijk nergens op af kunt gaan.
 

DeletedUser74418

Guest
Voor zover ik weet heeft @Arrighi een hele tijd niet meer meegespeeld en is dus nu terug 'nieuw', waardoor het sowieso niet makkelijk word om een goede BM Stem te zetten - aangezien je letterlijk nergens op af kunt gaan.

Yep klopt, als je teruggaat naar feb-april 2016 is er ergens een potje waar ik de beslissende stem moest maken helemaal aan het eind en castiel had me overtuigd waardoor de goedjes de win binnenhaalden :)
 
Reactiescore
556
Belabberde reden wel. Lekkere meeloopstem. Zelfde geldt voor de stem van Laila.

rare opmerking :eek:

als het nu n lynchstem zou zijn.
maar het is een bm stem, + ook nog eens dag 1. dus ik weet niet waar je heen wilt?
maar bm kies je meestal toch iemand die het spel goed kent en waarvan je weet dat tie actief is en een goede bm kan zijn. ik tenminste toch :p
 
Bovenaan