[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser78825

Guest
Nogmaals ter opfrissing :


Dat was met het toenmalige speelveld gewoon de meest logische stem hoor :)


Het vorige potje waarin jij ook meedeed tegelijk met mij toonde je prima spelinzicht en kwam je op mij over als iemand die goed anderen kan lezen.


Hoezo? Ik geef letterlijk alleen aan wat normaal altijd de regel is?


Dynamisch spel is een argument dat iedereen kan geven, maar iedereen zal hoe dynamisch ook altijd deels zijn eigen speelstijl behouden. Daar kan je niet om heen.


Op activiteit kan ik je gelijk geven. Als ik vandaag meer tijd had gehad had ik met alle plezier meer inhoudelijke posts geschreven. Ik heb dit topic vandaag op de dag niet eens open gehad (misschien heel even vanochtend als ik mij het goed herinner) en compleet geen tijd gehad voor uitgebreide inhoudelijke posts. Daarbij ben ik niet iemand die heel goed is in analyseren van gedrag, ik kan echter wel redelijk goed analyses van anderen op waarde schatten.

Je reageert om mijn punten heen. Want, het gaat niet om mijn spelinzicht bij het tweede puntje.
Het 4e puntje is iets wat je dan altijd over kunt bezig blijven, maar ik heb al meerdere potjes anders gespeeld.
Activiteit, tja.
 
Reactiescore
93
Om mezelf te redden, sorry:
Jo Han
 

Deleted User - 2075062

Guest
Twijfel tussen Jo Han of Dragon maar acht de kans dat ze allebei wolf zijn ook zeker aanwezig. Kwamen allebei in actie toen er dingen werden gevraagd of ze werden genoemd en dat wijst er vaak op dat ze ergens op worden gewezen.

Ik kan niet helemaal vrij stemmen dus ga hem ook op Dragon zetten.
 
Reactiescore
559
verder heb ik nog steeds arrighi op mn verdachtenlijstje en castiel.

die is blijkbaar ineens verdwenen :O

edit: nvm :p
 
Reactiescore
1.468
Je reageert om mijn punten heen. Want, het gaat niet om mijn spelinzicht bij het tweede puntje.
Het 4e puntje is iets wat je dan altijd over kunt bezig blijven, maar ik heb al meerdere potjes anders gespeeld.
Activiteit, tja.
Waarom gaat het volgens jou bij punt 2?
 
Reactiescore
93
Voor zover mijn lijstje klopt lig ik er uit. Helaas, maar ja... Ik had gewoon niet mee moeten doen, zat te veel met verhuizen in mijn kop :eek: Maar morgen kan ik (tenzij ik me verteld heb) iig rustig bezig houden met verhuizen voorbereiden:D
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb op Castiel gestemd? Dat is toch gewoon een prima keuze voor BM normaal?

Die post is van na de lynch op Jessica, waarbij jij dus de lunch van Jessica in mijn ogen probeert goed te praten.
 
Reactiescore
1.468
Die post is van na de lynch op Jessica, waarbij jij dus de lunch van Jessica in mijn ogen probeert goed te praten.
Yes, daar heb je een beetje gelijk in, het was een erg makkelijk lynch target. Maar er was toen niets beters.
Je kan toch niet op basis van iemands stemgedrag op dag 1 (met een veel te vroege DL, had IMO 24 uur later moeten zijn) iemand 2 dagen later proberen te lynchen?
 

DeletedUser78825

Guest
Yes, daar heb je een beetje gelijk in, het was een erg makkelijk lynch target. Maar er was toen niets beters.
Je kan toch niet op basis van iemands stemgedrag op dag 1 (met een veel te vroege DL, had IMO 24 uur later moeten zijn) iemand 2 dagen later proberen te lynchen?

Dat kan zeker wel? Mijn stem op Ryoko word ook nog steeds tegen mij gebruikt.
Plus, het is een optelsom van. Het is een trend dat je voor makkelijke targets gaat, met een zwakke onderbouwing dit potje. Ik heb ook minder om af te gaan, aangezien je er gisteren niet was - waardoor het gewoon een solide opzet is.
 
Reactiescore
1.468
Dat kan zeker wel? Mijn stem op Ryoko word ook nog steeds tegen mij gebruikt.
Plus, het is een optelsom van. Het is een trend dat je voor makkelijke targets gaat, met een zwakke onderbouwing dit potje. Ik heb ook minder om af te gaan, aangezien je er gisteren niet was - waardoor het gewoon een solide opzet is.
Dus ga je iemand anders proberen te lynchen met precies de zelfde argumenten?
Ook wel counter genoemd.
 

DeletedUser78825

Guest
Dus ga je iemand anders proberen te lynchen met precies de zelfde argumenten?
Ook wel counter genoemd.

Sorry, wat? Ik gebruik niet precies dezelfde argumenten als jij tegen mij hebt gebruikt.
Ik heb ten minste de moeite gedaan om mijn stem te onderbouwen, in tegenstelling tot jou.
 
Reactiescore
1.468
Sorry, wat? Ik gebruik niet precies dezelfde argumenten als jij tegen mij hebt gebruikt.
Ik heb ten minste de moeite gedaan om mijn stem te onderbouwen, in tegenstelling tot jou.
Dit is zo'n eindeloze discussie op deze manier.

Ik ben in de eerste instantie meegegaan met de verdenkingen van Castiel op jou. Dat was op een moment vandaag (rond een uur of half 8 denk ik zo uit mijn hoofd) dat er nog niet veel posts waren waar we wat mee konden.
Ik heb heel bewust als eerste mijn lynchstem gezet omdat ik meer uit je wilde krijgen. Is helaas niet gelukt behalve dat je in de counter ging.

Wat ik vreemder vind is het aantal mensen dat met je meeging op jouw kulargumenten die net zo min ergens op sloegen of zelfs nog minder dan Castiels/Mijn verdenking tegen jou.

Omdat ik niet helemaal zeker was van mijn zaak ben ik geswitched naar time puur op speelstijl. Ik ben niet goed in lezen maar ik vind hem wezenlijk anders spelen (correct me if i am wrong ) dan anders.

Dragonwoman vond ik persoonlijk nog niet eens echt verdacht tbh, stem is gezet om mij zelf te redden.
 
Reactiescore
376
LYNCH-stemming:

Jullie vonden het WEERAL nodig weer lekker veel chaos te creëren, al dan niet expres :D, maar uiteindelijk werd toch een nieuw slachtoffer gekozen, en dat was deze keer wel een goeie: de lynch was namelijk... *tromgeroffel*
Dragonwoman
Haar rol was...
Wolf

De chaotische stemming verliep als volgt:
Screenshot_2018-06-29-22-09-15-1.png

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 
Reactiescore
93
Gefeliciteerd goedjes, jullie hebben een wolf eruit :) En alsnog hoop ik dat jullie verliezen, dan kan ik dit toch als een win tellen :$
 
Bovenaan