[Speeltopic] WvW #292

Reactiescore
1.733
Time. Actieve speler met kennis van het spel. Laatste potjes heeft die het zeer netjes gedaan dus ik vertrouw hem het burgermeesterschap wel toe.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Mijn BM stem gaat naar Time. , ook al vond ik het een vreemde gang van zaken hoe het vorige potje is afgelopen vind ik wel dat je het sterkst gespeeld heb. Hopelijk kan je dat nu ook weer laten zien, maar dan nu als goedje.
 
Reactiescore
93
Hij kan nog wijzigen, maar op het moment zet ik mijn BM-stem op Castiel. Ondanks dat hij me geen WvW-hoofd gunt tijdens verhuizen:eek:

Het is voor mij vrij standaard dat eigenlijk toch tussen Castiel en PlanB gaat met BM-stem omdat ze beide ervaren spelers zijn en vaak ook goed in wolven vangen. Waarom Castiel en niet PlanB: ik heb eigenlijk geen flauw idee:eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Belabberde reden wel. Lekkere meeloopstem. Zelfde geldt voor de stem van Laila.

Vreemde reactie wel dit. Jij vindt het vreemd dat er BM stemmen op mij worden gezet? Ik snap het juist wel gezien het speelveld. Veel nieuwen of terugkomende spelers zullen naar het bekende teruggrijpen en naar spelers die bestempeld staan als ervaren en goede spelers. Dus leg uit wat er vreemd is aan deze stemmen Batchieboy
 

DeletedUser20001

Guest
Vreemde reactie wel dit. Jij vindt het vreemd dat er BM stemmen op mij worden gezet? Ik snap het juist wel gezien het speelveld. Veel nieuwen of terugkomende spelers zullen naar het bekende teruggrijpen en naar spelers die bestempeld staan als ervaren en goede spelers. Dus leg uit wat er vreemd is aan deze stemmen Batchieboy

Prima dat ze op jou stemmen. Maar het is nu al stemmen zonder reden. Natuurlijk is het voor BM. Maar ik vind ook dat als je een bm stem plaatst je hem op zijn minst kunt onderbouwen.

Dat jij mijn reactie dan weer vreemd vind vind ik dan weer vreemd. Maar goed. Zo ben ik er het vorige potje ook gelijk uitgevlogen op dag 1. Toen reageerde jij ook zo op mij en bleek je wolf te zijn
 

DeletedUser74418

Guest
Prima dat ze op jou stemmen. Maar het is nu al stemmen zonder reden. Natuurlijk is het voor BM. Maar ik vind ook dat als je een bm stem plaatst je hem op zijn minst kunt onderbouwen.

Dat jij mijn reactie dan weer vreemd vind vind ik dan weer vreemd. Maar goed. Zo ben ik er het vorige potje ook gelijk uitgevlogen op dag 1. Toen reageerde jij ook zo op mij en bleek je wolf te zijn

Waar zou ik volgens jou mijn reden op moeten/kunnen basseren dan?

Zou je deze vraag nog kunnen beantwoorden?
 

DeletedUser78825

Guest
Prima dat ze op jou stemmen. Maar het is nu al stemmen zonder reden. Natuurlijk is het voor BM. Maar ik vind ook dat als je een bm stem plaatst je hem op zijn minst kunt onderbouwen.

Dat jij mijn reactie dan weer vreemd vind vind ik dan weer vreemd. Maar goed. Zo ben ik er het vorige potje ook gelijk uitgevlogen op dag 1. Toen reageerde jij ook zo op mij en bleek je wolf te zijn

Zo word er standaard gereageerd op van deze dag 1 discussies :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Prima dat ze op jou stemmen. Maar het is nu al stemmen zonder reden. Natuurlijk is het voor BM. Maar ik vind ook dat als je een bm stem plaatst je hem op zijn minst kunt onderbouwen.

Dat jij mijn reactie dan weer vreemd vind vind ik dan weer vreemd. Maar goed. Zo ben ik er het vorige potje ook gelijk uitgevlogen op dag 1. Toen reageerde jij ook zo op mij en bleek je wolf te zijn

Want je voelt je aangevallen? Je begint meteen over vorig potje of wat dan ook. Waarom zo'n felle reactie? Ik zeg toch nergens dat ik je verdenk. Ik reageer op wat je zegt en vraag waarom je zo reageert. Mede ook om te peilen of anderen hier op in haken. Zeer jammer dat je dat niet in ziet hier.

Maar leg uit, hoe zie jij de stemmingen dan en vind je daardoor iemand verdacht?
 

DeletedUser17472

Guest
Maar het is nu al stemmen zonder reden.
BM stemmen zijn toch altijd zonder redenen. Je stemt omdat je mensen beter kent. Niet eens meer vertrouwt. Castiel heeft me de laatste potjes behoorlijk in de steek gelaten voor mijn gevoel. En vorig potje was hij ook BM. Maar wil niet zeggen dat het een slechte BM is. Hij zal gauw mijn stem krijgen omdat hij, ongeacht zijn rol, er altijd voor me is als ik vragen heb over wvw. Ik vertrouw zo iemand toch altijd meer als bijvoorbeeld Time die het alleen maar leuk vindt om mij af te zeiken en aan te vallen. Iedereen zal zo zijn voorkeur hebben denk ik.
 
Reactiescore
559
en? iemand al een idee voor de lynch stemming?
er zijn er sws nog genoeg inactief :(
 

DeletedUser17472

Guest
Inactiefjes stemmen is wolven helpen. Op dit moment denk ik toch aan batchieboy. Echter had ik vanmorgen nog een rare opmerking gezien. Even zoeken welke dat was.
 

Deleted User - 2075062

Guest
BM stemmen zijn toch altijd zonder redenen. Je stemt omdat je mensen beter kent. Niet eens meer vertrouwt. Castiel heeft me de laatste potjes behoorlijk in de steek gelaten voor mijn gevoel. En vorig potje was hij ook BM. Maar wil niet zeggen dat het een slechte BM is. Hij zal gauw mijn stem krijgen omdat hij, ongeacht zijn rol, er altijd voor me is als ik vragen heb over wvw. Ik vertrouw zo iemand toch altijd meer als bijvoorbeeld Time die het alleen maar leuk vindt om mij af te zeiken en aan te vallen. Iedereen zal zo zijn voorkeur hebben denk ik.

Ik heb je voor mijn idee niet in de steek gelaten. Echter was ik slechtje en dan kan het dus zijn dat je het zo ervaart.

@.TimeforplanB waar doel je op?
 

DeletedUser76681

Guest
Castiel

Omdat ik graag eens afwissel en ik meen mijtz herinneren dat ik vorige x op time had gestemd? Lijkt wel een eeuwigheid geleden :eek:

Goed nog niet veel gebeurt las ik net.
 

DeletedUser78825

Guest
PlanB.

Zijn nieuwe avatar is gewoon te awesome om niet op hem te stemmen.

On a more serious note,

heel sterk gespeeld vorig potje. En voorgaande keren natuurlijk ook.
Verder is zijn activiteit ook een plus.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik moest even zoeken naar die uitspraak waar ik het net over had.

Voor zover ik weet heeft @Arrighi een hele tijd niet meer meegespeeld en is dus nu terug 'nieuw', waardoor het sowieso niet makkelijk word om een goede BM Stem te zetten - aangezien je letterlijk nergens op af kunt gaan.
Dit vond ik een raar antwoord omdat hij hier heel duidelijk arrighi verdedigt zonder die eerst zelf de kans te geven zich te verdedigen. Niet dat cryptic meteen mijn hoofdverdachte is, maar er rinkelden wel alarmbellen.
 

DeletedUser74418

Guest
Ik moest even zoeken naar die uitspraak waar ik het net over had.


Dit vond ik een raar antwoord omdat hij hier heel duidelijk arrighi verdedigt zonder die eerst zelf de kans te geven zich te verdedigen. Niet dat cryptic meteen mijn hoofdverdachte is, maar er rinkelden wel alarmbellen.

Ik zou je punt snappen als cryptic eerder reageerde dan ik maar ik reageerde eerder :p voeld me niet heel aangevallen ofzo snap wel dat dag 1 een beetje gissen is altijd
 

DeletedUser17472

Guest
Zoals ik al zei, viel die post me op en liet hij alarmbellen rinkelen. Heb je met gevoelsmensen :)
 
Bovenaan