[Speeltopic] WvW #292

Reactiescore
2.193
Als een aantal ervaren spelers zeggen dat het Tigor dan zal ik niet mee twijfelen. Zoals ik al zei blijft Batchie een gevoel.

(ik was mijn reden vergeten)

Nee gewoon nee.

Wie zegt dat ik goedje ben? Wie zegt dat kasteel goedje is? Niet kijken naar wie wat zegt maar wat er gezegd word.
 

DeletedUser17472

Guest
Dan moet ik op jou stemmen Time. Je bezorgt me alleen maar een slecht gevoel, net als Batchie.

En Arrighi, ik zou niet weten waarom ik wolf zou zijn als Tigor wolf is. Is dat jezelf al indekken?

Als het goed is, is er vanavond geen lunch. Dankzij Jessica.
 

DeletedUser74418

Guest
En Arrighi, ik zou niet weten waarom ik wolf zou zijn als Tigor wolf is. Is dat jezelf al indekken?

Je merkt dat tigor waarschijnlijk gelynched wordt dus wijzig je je lynchstem naar je medewolf zodat jij niet verdacht bent morgen :)
 

DeletedUser74418

Guest
^^ uiteraard als het blijkt dat tigor wolf is, daarom zei ik al in mn vorige bericht -> als tigor een wolf blijkt te zijn
 

DeletedUser17472

Guest
Je merkt dat tigor waarschijnlijk gelynched wordt dus wijzig je je lynchstem naar je medewolf zodat jij niet verdacht bent morgen :)
Als het is is het o zo makkelijk om hier als wolf op te duiken en het licht daardoor op mij te zetten.
 

DeletedUser74418

Guest
Kan je uitleggen hoe dit onlogisch geredeneerd is dan? :p

De enige die zn denkwijze niet toelicht ben jij namelijk. Ik snap nogsteeds niet waarom je ooit je lynchstem zou wijzigen (tenzij tigor en jij dus allebei wolfjes zijn)
 
Reactiescore
376
LYNCH-stemming:

(Tot mijn ergernis :mad:) waren jullie weeral veel te besluiteloos. En na veel meeloopstemmen en wat chaos was er weer een lynchtarget gekozen! Dat was deze keer...
Tigor
En haar rol was...
Dorpsoudste

De stemming verliep als volgt:
Screenshot_2018-06-28-22-09-43-1.png

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 

DeletedUser17472

Guest
Maak eens argumenten waarom ik wolf ben.
gevoel

Kom op, niemand speelt goed atm. Er zijn er die het minste geringste aangrijpen om mij verdacht te maken. Alleen dat al is voor mij dat ik ze verdenk als wolf. Castiel deed vorig potje precies hetzelfde. Later kreeg ik zijn uitleg. Kijk nu zelf wat arrighi doet. Ik wissel van stem. Maar wie zegt niet dat beiden wolf zijn Tigor en Batchie? Ik vind het echt dat er idioot gespeeld wordt door iedereen. Dankzij Jessica is er vanavond geen lunch. Dat is de enige die tot nu toe haar verstand gebruikt heeft.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Inactiviteitswaarschuwingen en -doden:

Volgende spelers krijgen een waarschuwing:.
- @Jo Han
- @The Self-Made Men

En volgende spelers vielen helaas ook dood door inactiviteit :(:
- @mohniels1 , hij was Beschermengel
- @Stay-City , hij was Oneven Orakel
- @RyokoSama, hij was Burger


Groetjes
Jullie incapabele spelleiding

Ohja natuurlijk ... alle fucking inactieven zijn goedjes. Dit is werkelijk waar enorme schijtbullshit! Zeer frustrerend dit
 
Bovenaan