[Speeltopic] WvW #292

Reactiescore
2.193
Ik zie niet meteen een slechtje in Arrighi. Maar ben met je eens dat Batchie waarschijnlijk geen slechtje is dit keer. Voorlopig zie ik hem in elk geval niet als slechtje.

De lunch was een inactieveling. Dit betekent meerdere dingen. Namelijk dat we te maken hebben met minstens 1 ervaren wolf die sportief luncht.

Waarom ging jij gisteren op Tigor Time?

Gevoel bij de manier van stemmen.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik was de tijd uit het oog verloren terwijl ik mijn serie aan het kijken was. Hierdoor heb ik mijn stem gewoon op iemand geplaatst die niet eens activiteit heeft getoond.



Sorry, waar zie jij verder zinnige posten? Want ik zie er sowieso al vrijwel geen.

dus je leest wel maar besluit om op een inactieve testemmen.
Daarbij mengde je ook niet met het potje je post waren niet zo heel relevant met het potje. En dat mis ik nog je gaat niet in conversatie maar je antwoord enkel als men iets vraagt. En als iedereen zo denktdan hebje een dood potje.
 

DeletedUser78825

Guest
dus je leest wel maar besluit om op een inactieve testemmen.
Daarbij mengde je ook niet met het potje je post waren niet zo heel relevant met het potje. En dat mis ik nog je gaat niet in conversatie maar je antwoord enkel als men iets vraagt. En als iedereen zo denktdan hebje een dood potje.

Ik ga me inderdaad niet mengen wanneer het vrijwel exclusief random gebash en bijna persoonlijke vete's zijn.
En, ja, ik heb inderdaad op een inactieve gestemd. Lijkt me niet dat daar ook meer iets mis mee is.

Ik ging niet op jessica stemmen, aangezien ze wel vaker gewoon raar speelt.
Ik ging ook niet op batchie stammen. Ook al speelt hij heel apart en slaan sommige punten die hij aanhaalt ook gewoon nergens op, er zijn er wel meer die zo spelen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Gevoel bij de manier van stemmen.

Ben jij het met me eens dat er minstens 1 wolf tussen de ervarenere personen moet zitten die de sportieve lunch heeft aangestuurd? En zo ja, wie vind jij dat daarvoor in aanmerking komt ?
 

DeletedUser76681

Guest
Ik ga me inderdaad niet mengen wanneer het vrijwel exclusief random gebash en bijna persoonlijke vete's zijn.
En, ja, ik heb inderdaad op een inactieve gestemd. Lijkt me niet dat daar ook meer iets mis mee is.

Ik ging niet op jessica stemmen, aangezien ze wel vaker gewoon raar speelt.
Ik ging ook niet op batchie stammen. Ook al speelt hij heel apart en slaan sommige punten die hij aanhaalt ook gewoon nergens op, er zijn er wel meer die zo spelen.


wie zijn jou verdachte dan op dit moment
 
Reactiescore
2.193
Ben jij het met me eens dat er minstens 1 wolf tussen de ervarenere personen moet zitten die de sportieve lunch heeft aangestuurd? En zo ja, wie vind jij dat daarvoor in aanmerking komt ?

Jij ik tigor van de ervaren maar andere kunnen ook sportief lunchen.
 

DeletedUser78825

Guest
wie zijn jou verdachte dan op dit moment

Op dit moment heb ik het meeste twijfels bij Batchie. Maar, ik ben er niet van overtuigd en het is ook eerder gebaseerd op het feit dat hij zo apart post nog steeds.
Hierdoor is het dus ook gewoon niet gegrond voor een stem.
 
Reactiescore
93
Time? Wat denk jij?

Dragon? Tigor? Wat is jullie mening?

Hm.. Als ik puur kijk naar hoe gestemd is, vallen me de volgende mensen op:
Cryptic, die zonder ook maar enige uitleg op Ryoko stemt en PlanB die op Tigor stemt, ook zonder uitleg bij de post. Die van Cryptic op Ryoko valt meer op dan PlanB op Tigor, aangezien Ryoko niet eens iets gezegd heeft. Maar ik kan me ook voorstellen dat hij op een inactief non-lynch target ging stemmen om niet de doorslaggevende stem te geven bij een goedje lynchen.

Tegelijkertijd valt me ook op dat Arrighi vandaag wel erg vroeg was met een lynchstem op Batchie, tot op heden (tenzij ik iets gemist heb) de enige lynchstem voor vandaag. Maar ook dit kan weer een reden hebben, zoals proberen de stemming te starten of omdat hij/zij niet aanwezig kan zijn later, voor de DL. Maar het kan ook zijn omdat ze net gezegd werd zelf een lynch op te gooien...

Stay-City, Ryoko en Loyal hebben geen BM-stem EN geen lynch-stem uitgebracht gisteren en van deze 3 is Loyal de enige die ik vandaag wel heb zien posten. Maarja, hij had al een waarschuwing ontvangen en moet dus nu wel deelnemen. Stay-City en Ryoko nog helemaal niet gezien dus geen ideeën over.

Fam is... Ja, Fam, ik kan van haar geen inschattingen maken. Ik weet namelijk dat mij elk potje weer dingen opvallen aan haar spel, maar dit is een standaard iets, ongeacht haar rol. Het is haar manier van spelen/reageren wat het heel erg lastig maakt om een inschatting te maken.

Batchie is 1 van de lynch-opties van gisteren, en tot nu toe ook 1 stem voor vandaag. Echter vind ik zijn spelwijze anders dan vorig potje. Of dat is omdat hij goedje is, of omdat hij wolf is en nu meer 'begeleiding' heeft dan toen hij welp was vorig potje, geen idee.


Ik weet het zelf dus helaas ook nog niet voor mijn lynch-stem voor vandaag :(
 

DeletedUser76681

Guest
Hm.. Als ik puur kijk naar hoe gestemd is, vallen me de volgende mensen op:
Cryptic, die zonder ook maar enige uitleg op Ryoko stemt en PlanB die op Tigor stemt, ook zonder uitleg bij de post. Die van Cryptic op Ryoko valt meer op dan PlanB op Tigor, aangezien Ryoko niet eens iets gezegd heeft. Maar ik kan me ook voorstellen dat hij op een inactief non-lynch target ging stemmen om niet de doorslaggevende stem te geven bij een goedje lynchen.

Tegelijkertijd valt me ook op dat Arrighi vandaag wel erg vroeg was met een lynchstem op Batchie, tot op heden (tenzij ik iets gemist heb) de enige lynchstem voor vandaag. Maar ook dit kan weer een reden hebben, zoals proberen de stemming te starten of omdat hij/zij niet aanwezig kan zijn later, voor de DL. Maar het kan ook zijn omdat ze net gezegd werd zelf een lynch op te gooien...

Stay-City, Ryoko en Loyal hebben geen BM-stem EN geen lynch-stem uitgebracht gisteren en van deze 3 is Loyal de enige die ik vandaag wel heb zien posten. Maarja, hij had al een waarschuwing ontvangen en moet dus nu wel deelnemen. Stay-City en Ryoko nog helemaal niet gezien dus geen ideeën over.

Fam is... Ja, Fam, ik kan van haar geen inschattingen maken. Ik weet namelijk dat mij elk potje weer dingen opvallen aan haar spel, maar dit is een standaard iets, ongeacht haar rol. Het is haar manier van spelen/reageren wat het heel erg lastig maakt om een inschatting te maken.

Batchie is 1 van de lynch-opties van gisteren, en tot nu toe ook 1 stem voor vandaag. Echter vind ik zijn spelwijze anders dan vorig potje. Of dat is omdat hij goedje is, of omdat hij wolf is en nu meer 'begeleiding' heeft dan toen hij welp was vorig potje, geen idee.


Ik weet het zelf dus helaas ook nog niet voor mijn lynch-stem voor vandaag :(

batchie heeft ook gestemd op fam va.daag als counter in mijn ogen
Maar ik wacht nog op zijn uitleg
 

DeletedUser78825

Guest
Cryptic, die zonder ook maar enige uitleg op Ryoko stemt en PlanB die op Tigor stemt, ook zonder uitleg bij de post. Die van Cryptic op Ryoko valt meer op dan PlanB op Tigor, aangezien Ryoko niet eens iets gezegd heeft. Maar ik kan me ook voorstellen dat hij op een inactief non-lynch target ging stemmen om niet de doorslaggevende stem te geven bij een goedje lynchen.

Ik heb ook hierboven uitgelegd dat ik de tijd uit het oog verloren was en daarom op iemand heb gestemd die niet eens gepost heeft.
 
Reactiescore
93
Ik heb ook hierboven uitgelegd dat ik de tijd uit het oog verloren was en daarom op iemand heb gestemd die niet eens gepost heeft.
Sorry, ik had niet de nieuwe berichten gelezen sinds ik begon met het typen :eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Tigor voldoet aan me profiel en ik denk dat we daar nu moeten kijken. Zie Time niet meteen als slechtje momenteel, lijkt echt te zoeken en zijn best te doen. Tigor maakte gisteren met de lynch al aparte sprongen en blijft me in het oog springen.
 

DeletedUser76681

Guest
Tigor voldoet aan me profiel en ik denk dat we daar nu moeten kijken. Zie Time niet meteen als slechtje momenteel, lijkt echt te zoeken en zijn best te doen. Tigor maakte gisteren met de lynch al aparte sprongen en blijft me in het oog springen.


dus omdat je time niet als slechtje ziet (momenteel) moet ik slechtje zijn. Althanszo komt het bij mij over
 

DeletedUser76681

Guest
Cryptic
Op het momznt heb ik het slechtste gevoel bijjou. Jebent aanwezig maar niet zoekend. Je mengt he ook niet met bv de stemming (ook al ben je het er niet mee ens bent kan je een mening geven)


dus in mijn ogen speel je op de achtergrond en valje zo minder op. Mijn stem staat nog niet vast maar hzb het meeste twijfels bijjou.
 

DeletedUser74418

Guest
Batchieboy

Helaas geen reactie gehad, zelf twijfel ik eigenlijk tussen cryptic en Tigor dus wel frappant dat tigor op cryptic stemt.

Neig meer naar tigor ook omdat ik ook verwacht dat er een ervaren wolf inzit. Time en castiel hebben logischer gehandeld dan timor tbh
 

DeletedUser76681

Guest
Batchieboy

Helaas geen reactie gehad, zelf twijfel ik eigenlijk tussen cryptic en Tigor dus wel frappant dat tigor op cryptic stemt.

Neig meer naar tigor ook omdat ik ook verwacht dat er een ervaren wolf inzit. Time en castiel hebben logischer gehandeld dan timor tbh


dus moet ik die ervaren wolf zijn?
 

DeletedUser78825

Guest
Op basis van gisteren, vind ik het wel raar hoe vanaf het begin Fam & Batchie continu op elkaars kap blijven zitten.
Ik weet niet of ik hier verder iets achter zou moeten zoeken, maar ik denk dat ik geneigd ben om toch op een van de twee te stemmen hierdoor.
Fam heeft bijna de hele dag gisteren op haar 'gevoel' gespeeld.
En Batchie zat continu op haar kap.

Verder heb ik ook niet echt een idee. Vandaag zijn er niet heel veel rare sprongen gebeurd, naar mijn mening.
 
Reactiescore
93
:( Het is alweer kwart voor 10 geweest en ik weet nog steeds niet op wie te stemmen :( Niet veel gebeurd sinds mijn post waarin ik dit ook al gezegd had :eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Er zit een ervaren wolf bij. Zijn er niet zoveel. Ik wil op Time stemmen omdat hij dingen niet gescheiden kan houden en mij hier het leven zuur wil maken. Maar dat is geen juiste manier van wolven zoeken. Maar veel inbreng is er niet, van niemand. Ik weet het dus ook gewoon niet meer.
En als dat een redenen is om op mij te stemmen, ga ik me 2 dagen van stemming onthouden en ben ik er uit. Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest waarom ik op Batchie stemde gisteren. Niemand weet het. Maar als je het niet weet, stem dan niet. Ik heb gisteren niet op Jessica gestemd omdat ik haar absoluut niet verdacht. Ik had daar mijn redenen voor. Er is gisteren op Jessica gestemd en door velen makkelijk meegelopen. Er was totaal geen aanleiding om op haar te stemmen. Jullie kunnen allemaal zeggen dat ik onzin uitkraam, maar niemand heeft hier nog maar iets zinnigs gezegd. Ik heb aangegeven dat ik Batchie raar vind spelen. Time zegt dat hij vindt dat hij raar speelt, maar hem niet verdenkt. Castiel maakt opmerkingen over hem, maar zegt dat hij hem niet verdenkt, maar als ik zeg dat ik hem verdenk omdat hij enkel inbrengt dat iedereen meeloopt, is dat verdacht.

Ik blijf bij Batchie. Gewoon weer gevoel en weer heeft hij niets ingebracht. Ik heb nog geprobeerd om aan andere dingen te vragen en te zoeken naar dingen, maar alles wat ik hier zeg wordt niet realistisch bekeken. Stem me er dan maar uit.
 
Bovenaan