[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser17472

Guest
Hij moet driemaal hinten omdat de andere slechte spelers zijn en hem niet volgen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik claim niet. En het is ergerlijk dat mensen blijven vragen naar me woorden waardoor het dus daarover gaat. Daarnaast heb jij geen weet van de situatie Kenneth en zal je aan het einde van het potje beter snappen hoe het zit. Ik zou niet overhaast conclusies trekken.
 

DeletedUser74418

Guest
Gister zei tigor dat als ze een wolf was ze wel nog een keer op batchie zou stemmen (was ik het mee eens daarom begon ik te twijfelen om nog lynch te wisselen). Achteraf gezien blijkt tigor dus een goedje dus ben ik terug gaan lezen over cryptic.

Gister stemde cryptic als enige op batchieboy en eergister als enige op ryokosama. Beide nutteloze stemmen die nul verschil maken. Inhoudelijk gezien heb ik hem nog geen enkele keer over een persoon gehoord en alleen maar over groepen mensen die we mogelijk zouden kunnen verdenken. -> heel vaag dus.

Cryptic
 

DeletedUser74418

Guest
^ extra, op pagina 10 kan je lezen hoe tigor al vragen stelde bij cryptic
 

DeletedUser78825

Guest
En blijkbaar is lezen moeilijk want ik heb een post gemaakt over Fam en Batchie. En Fam is last minute haar stem gaan verzetten.
 

DeletedUser78825

Guest
Arrighi baseert op lucht, kan ik niets aan doen, sorry.

Ik zeg ook niet dat jij er iets aan kunt. Ik zat op mobiel en had geen zin om te quoten, maar die hele opmerking was een reactie op Arri, en niet gewoon een random post.
 

DeletedUser74418

Guest
Verandert nogsteeds niet dat die stem op batchie nergens opslaat want je mengt je gewoon in een tunnelvisie.
 

DeletedUser78825

Guest
Verandert nogsteeds niet dat die stem op batchie nergens opslaat want je mengt je gewoon in een tunnelvisie.

Ik heb gewoon mijn eigen gedachtegang gevolgd, in tegenstelling tot de rest die gewoon gevolgd is op.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Mijn post wordt hier grotendeels genegeerd? Wat denken jullie dat de samenstelling is en hoe zien jullie dat voor je? Laten we het aub hebben over de 3 zaken die ik aanhaal in me post en zo stapsgewijs verder komen.

Je kan vinden wat je gezegd hebt @.TimeforplanB maar laten we in elk geval op wolvenjacht gaan want de afgelopen dagen zijn flut geweest. Dus zeg aub je bevindingen en hoe jij het speelveld ziet. Zelfde geldt voor elke andere speler!
 

DeletedUser78825

Guest
- Er zitten 3 of 4 slechtjes in dit potje gezien het aantal spelers. We hebben mijn inziens te maken met ofwel 3 hele sterke slechtjes zoals Lieveling en Inf wolf + de geinfecteerde dan of een andere krachtige samenstelling. Ofwel te maken met 4 slechtjes waarvan 2/3 gewone wolfjes EN 1/2krachtige slechtjes. Ik hoor graag van jullie wat jullie hiervan denken.

Hier ken ik eigenlijk niets van, maar de trend van vorige potjes volgen, zou je wel eens gelijk kunnen hebben hier.

- De wolfjes hebben tot nu toe makkelijk kunnen sturen en hebben niet veel hoeven doen omdat wij het werk voor hun deden. Verbanden leggen gaat daarom misschien lastiger worden omdat er veel last minute gestemd is. Ik wil oproepen vandaag chaos te voorkomen en dus iedereen vragen op tijd zijn of haar bevindingen te posten. Op die manier kunnen we discusieren en hebben we tijd de juiste keuze te maken.

Eens, maar waar wil je beginnen?

- 1. Fam
2. Cryptic --> heeft ervaring met wolfje zijn en zou eerste lunch zo in kunnen vullen
3. Jo han --> ervaren of wordt in elk geval zo gezien
4. Self-made
5. Dragonwoman --> zou eerste lunch zo invullen
7. Castiel --> ervaren
9. Arrighi
10. TimeForPlanB --> ervaren
14. Loyal --> ervaren maar was er dag 1 niet
16. Laila --> ervaren of wordt in elk geval zo gezien
17. Batchieboy

Iedereen die recent een potje heeft gespeeld (zelfs voor de WvW Break) heeft ooit van sportief lunchen gehoord. Dus, lijkt me dat bijna iedereen wel zo zou stemmen. Plus, met jouw lijstje erbij heb je nog zoveel combinaties aangezien 7 van de 11 als ervaren/zou zo lunchen staan. Wat dus eigenlijk nog steeds niet wilt zeggen en ons niet echt verder gaat helpen. Lijkt me dus ook iets waar we ons gewoon op blind gaan staren.
 

DeletedUser20001

Guest
Nou Castiel valt dus af als Wolf, maar waarom blijft Time dan zo op hem bashen?
 
Bovenaan