[Speeltopic] WvW #292

Reactiescore
93
Ja, want dan gaat België voetballen :)

Ik vind het waardeloze meeloopstemmen op Jessica. Oké, ze speelt anders dan anders, maar ze was wel actief.
Sorry :( Ik heb mijn lynch-stem gebaseerd op de allerlaatste stem die ik zag, die op Jessica was, want voor ik gebeld werd met het nieuws was er nog geen enkele lynch-stem geplaatst :( Mijn stem is echt waardeloos, sorry :(
 
Reactiescore
2.181
Rip, jammer dat je jezelf niet verdedigde

Tegen wat? Tegen niemand zijn argumenten gegeven.

Maar dat is ook zo, weet jij ook. Maar de onderbouwing op Jessica is toch wel heel vreemd. Zeg eerlijk. Iedereen weet dat ik geen BM wil worden. Ze kan niet kiezen tussen Time of Castiel en stemt dus op mij. Is veilig en ze laat de beslissing aan de rest over. Om haar eruit te stemmen omdat ze haar BM stem op mij zet vind ik waardeloos, sorry.

Bullshit, dit zijn gewoon smoesjes om nu de lynch in je voordeel te laten werken.
 

DeletedUser20001

Guest
Sorry :( Ik heb mijn lynch-stem gebaseerd op de allerlaatste stem die ik zag, die op Jessica was, want voor ik gebeld werd met het nieuws was er nog geen enkele lynch-stem geplaatst :( Mijn stem is echt waardeloos, sorry :(

Stem dan gewoon niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Tegen niemand zijn argumenten gegeven.
Nee, dus alle lynchstemmen zijn waardeloos.

Bullshit, dit zijn gewoon smoesjes om nu de lynch in je voordeel te laten werken.
Ga je zo altijd tegen me blijven doen of komt er nog wat zinnigs uit als je op mij reageert? Ik ga je anders gewoon negeren alsof je er niet bent, want ik ben er wel klaar mee. Dit is niet plezant zoals je al potjes doet.
 
Reactiescore
2.181
Nee, dus alle lynchstemmen zijn waardeloos.


Ga je zo altijd tegen me blijven doen of komt er nog wat zinnigs uit als je op mij reageert? Ik ga je anders gewoon negeren alsof je er niet bent, want ik ben er wel klaar mee. Dit is niet plezant zoals je al potjes doet.

Jaja blabla slachtoffer top
 
Reactiescore
1.468
Standaard regel, bm naar mij dan komt het altijd goed.

Nu serieus, bm stemmen zeggen niet veel. Wie zegt bijvoorbeeld dat een wolf zijn medewolf niet als bm stemt of andersom. Uit bm stemmen kan je niks halen, iig niet in deze fase.
Een wolf kan altijd bewust op iemand stemmen die niet bekend staat om spelinzicht. Fam is iemand die veel op gevoel speelt en daarmee niet een stabiel iemand die je wilt als BM
 
Reactiescore
376
BM-stemming:

Jullie hebben weer een BM gekozen :eek:
De BM wordt *tromgeroffel*...
Castiel.
Zijn rol was:
grapje, is enkel bij lynch en lunch he :eek:

De stemming was als volgt:
Screenshot_2018-06-27-22-08-10-1.png

Lynch/lunch komt zo, even wachten

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding

 

DeletedUser74418

Guest
Aka lunch is misschien nog niet binnen? zou dus misschien kunnen dat er 1 inactieve wolf in zit?
 

DeletedUser17472

Guest
Daar ga ik niet over gissen, is ook al zo'n onzin. We weten totaal nog niks, waarom dan discussiëren over actieve of inactieve wolven.
 
Bovenaan