[Speeltopic] WvW #326.2

Reactiescore
397
Nope ik ben beul. Ik neig naar materlotti ketterse wolf en Dash slechte beul.
Oke dan blijft de optie Dash of Moh slechte beul over. Ik sta bij de argumentatie van Roy dat Dash eerder slechte beul is dan. Al kunnen er met twee priesters ook maar zo twee beulen zijn en een heel sterk slechtjes team.
 
Reactiescore
1.014
ik kreeg van het orakel de rol van blond vermoed ik, vandaar dat ik er overtuigd van was dat arbeitman ketterse moest zijn

Edit: @mohniels1 was jij de wethouder?
Orakel geeft alleen rollen weg toch?
ik heb dan ergens gemist, waar de link met materlotti is gelegd.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
2.193
Ik kon ofwel een dubbele ofwel geen stem hebben. Combino heeft vervolgens de randomizer erover gegooid. Uitkomst was dag ik geen stem heb vandaag. Ripkes.

Oke ff serieus wtf is dit voor spelleiding. Een spelleider mag nooit maar ook nooit zulke invloed hebben.
 
Reactiescore
1.277
Oke dan blijft de optie Dash of Moh slechte beul over. Ik sta bij de argumentatie van Roy dat Dash eerder slechte beul is dan. Al kunnen er met twee priesters ook maar zo twee beulen zijn en een heel sterk slechtjes team.
Snelle en makkelijke conclusie die je trekt.
Ik heb de infectiewolf en de verhullende wolf eruit gekegeld. Denk dat ik meer credits verdien.

Verder lijkt priester er ook dubbel in te zitten mogelijk de beul ook?

@all

De mensen met water over hun heen zijn nog geen bewezen goedjes. Immers sterft de wolp/welp en de ketterse wolf niet door het wiiwater.
 
Reactiescore
397
Snelle en makkelijke conclusie die je trekt.
Ik heb de infectiewolf en de verhullende wolf eruit gekegeld. Denk dat ik meer credits verdien.

Verder lijkt priester er ook dubbel in te zitten mogelijk de beul ook?

@all

De mensen met water over hun heen zijn nog geen bewezen goedjes. Immers sterft de wolp/welp en de ketterse wolf niet door het wiiwater.
Ik zeg toch dat de mogelijkheid er is dat er twee beulen inzitten? Heb je mij al op je zien stemmen?

Daarnaast doet het uitkegelen van twee wolven niet zoveel aangezien een slechte beul die informatie niet heeft aangezien hij niet in de wolvenchat zit.
 
Reactiescore
338
Ja maar hij gaat dan toch niet zo de duidelijkste kandidaat beulen... Alhoewel hij eerder andere wou beulen...
 
Reactiescore
1.277
Ik zeg toch dat de mogelijkheid er is dat er twee beulen inzitten? Heb je mij al op je zien stemmen?

Daarnaast doet het uitkegelen van twee wolven niet zoveel aangezien een slechte beul die informatie niet heeft aangezien hij niet in de wolvenchat zit.

Je denkt echt als een marginaaltje.

Jij denkt dat als ik slechte beul was ik simeco zou beulen? Ik moest gaan beulen nadat ik bappos ging beulen ivm de welp. Ik ben gaan zoeken naar the most likely slechtje. Er waren een hoop makkelijkere slachtoffers voor handen.
 
Reactiescore
397
Je denkt echt als een marginaaltje.

Jij denkt dat als ik slechte beul was ik simeco zou beulen? Ik moest gaan beulen nadat ik bappos ging beulen ivm de welp. Ik ben gaan zoeken naar the most likely slechtje. Er waren een hoop makkelijkere slachtoffers voor handen.
Hallo? Lees je de posts überhaupt door? Ik houd de mogelijkheid open, maar geef aan dat de kans gewoon aanwezig is dat er twee beulen zijn. Daarnaast kan moh altijd slechte beul zijn.

Daarnaast vind ik het mooi en dat je twee slechtjes hebt 'gevangen', maar ik wil nog wel even zeggen en benadrukken dat ik je acties dag 1 heel onsportief vond.
 
Reactiescore
1.498
Hallo? Lees je de posts überhaupt door? Ik houd de mogelijkheid open, maar geef aan dat de kans gewoon aanwezig is dat er twee beulen zijn. Daarnaast kan moh altijd slechte beul zijn.

Daarnaast vind ik het mooi en dat je twee slechtjes hebt 'gevangen', maar ik wil nog wel even zeggen en benadrukken dat ik je acties dag 1 heel onsportief vond.
Naast dat kent de slechte beul de slechtjes niet.

Ik weet 100 procent zeker dat de beulactie van Dash een gelukje was.
 
Bovenaan