[Speeltopic] WvW #326.2

Reactiescore
1.485
Like dit bericht als je vind dat we door moeten gaan met een nieuw potje met Combino als spelleider
 
Reactiescore
986
Mooie post Combino en ik ben heel trots op deze zelfreflectie. Naar mijn mening heb je inderdaad de fout gemaakt door Dash zijn actie op dag 0 niet te laten doorgaan. Ook al was het spelbederf, en begrijp ik ook je beslissing om daarom de actie niet te laten afkeuren, dan nog moet je als spelleider gewoon alles laten doorgaan wat mag/kan doorgaan en nooit je eigen mening/perceptie laten meespelen. Het is natuurlijk extreem kinderachtig van Dash dat hij het vorig potje meeneemt in zijn beulactie, maar daar heeft de spelleider niets over te zeggen. Als je dit wilt vermijden moet je maar een regel toevoegen waarbij er niet op dag 0/1 gebeuld mag worden.

Wat betreft de heks is het naar mijn mening een begrijpelijke fout aangezien ik dat zelf niet wist, maar goed het is wel een kapitale fout als je kijkt naar het verdere spelverloop en daardoor vooral heel jammer.

Maar goed, ik denk dat je beseft dat er fouten gemaakt zijn en het feit dat je de schuld op jou neemt vind ik heel mooi. Ik zou zeker voorstellen dat je het volgende potje inderdaad weer leidt, met dezelfde mensen.
 
Reactiescore
1.271
Wat een gecoördineerde aanval van diverse mensen op mij.
Ik vond bappos gewoon heel wolfs. En daarna MOEST ik gaan beulen en heb ik het naar eer en geweten gedaan. Tevens had van mij het spel niet stilgelegd hoeven worden.

Maar nu alle moraal ridders gestationeerd zijn, dit alles komt voort uit een persoonlijke grudge van bappos richting mijn persoon. Die mij al 3x op vergelijkbare manier het potje uit bonjourd op dag 1 omdat ik in het potje dat ik koppel was met fam hem compleet heb weggevaagd. Het zit bij bappos , zoals bappos zelf, erg diep.
 
Reactiescore
1.485
Wat een gecoördineerde aanval van diverse mensen op mij.
Ik vond bappos gewoon heel wolfs. En daarna MOEST ik gaan beulen en heb ik het naar eer en geweten gedaan. Tevens had van mij het spel niet stilgelegd hoeven worden.

Maar nu alle moraal ridders gestationeerd zijn, dit alles komt voort uit een persoonlijke grudge van bappos richting mijn persoon. Die mij al 3x op vergelijkbare manier het potje uit bonjourd op dag 1 omdat ik in het potje dat ik koppel was met fam hem compleet heb weggevaagd. Het zit bij bappos , zoals bappos zelf, erg diep.

Nee?
Vorige potje kwam Arbeitman met het voorstel wat door de rest goedgekeurd is. Potje daarvoor kwam ik met het idee.
Dus dat jij hier iets persoonlijks van maakt ligt volledig aan jou.
 
Reactiescore
60
Om eerlijk te zijn zou ik als beul ook deze actie gedaan hebben op dag 0 met deze instellingen. Dan ben je direct bewezen en een extra beul in het potje. Al zou ik het niet op de eerste minuut gedaan hebben maar eerst wat zien hoe iedereen post
 
Reactiescore
397
Eens met freaker. Het kan een tactiek zijn om dag 1 te beulen. Al is het duidelijk dat de eerste twee acties van Dash geen strategie waren. Dit was ronduit onsportief.
 
Reactiescore
558
Goed gedaan combino,
spelleiding trok absoluut op geen hol, maar het is zo dat slechts 5% (zéér ruim genomen) van de mensen een beetje verstand hebben.
Jij kan er mijn inziens ook niet aan doen dat je daar niet bij hoort en slechts een simpel schaapke bent.
Door de hand in eigen boezem te steken en je fout onder ogen te zien,
toon je echter aan een van de weinige 'minder bedeelden' te zijn die wel verantwoordelijkheid opnemen en ook moeilijke beslissingen durven nemen.
1619704914448.png
 
Bovenaan