[Speeltopic] WvW #326.2

Reactiescore
2.196
arbeitsman

heeft wel geroepen dat simeco wolf was, maar dat kan je ook doen op je medewolf. Daarnaast was hij er vlug bij om credits te nemen na de beulactie van dash.

ik ga er vanuit dat dash de goede beul is, goede beul had hem anders toch wel gebeuld gisteren om via mogelijke wethouder extra slechtje te voorkomen.
 
Reactiescore
397
Arbeitman doden is niet handig nu.
Ik geloof hem ook nog meer daarnaast.
Tenzij er twee priesters zijn, lijkt het me een prima keuze? Dan lynchen we blond mocht arbeitman goedje zijn. Ik ga even snel de posts van arbeitman door.

Edit: Ik neig tot noch toe ook lichtelijk naar blond als ketterse.
 
Reactiescore
397
Meerdere redenen.

belangrijke reden; met alle doden die er al gevallen zijn aan de wolvenkant zou het wel heel dom zijn om op dit moment jezelf te exposen, wetende dat je binnen 2 dagen dood bent.
Eens. Daarnaast zat arbeitman gelijk al te pushen op materlotti. Dit is niet de winnende strategie voor de wolven. Ondanks dat arbeitman geen wolven kan vangen, lijkt hij me eerder goedje. Waarom werd jij gewaterd door blond @bappos?
 
Reactiescore
561
Nonkel, het was toch te denken dat iemand als Sieb gelunched zou worden zodat het in mijn schoenen werd geschoven? Nogal chanant dat je daarin trapt.

Overigens heb ik Simeco gevangen.
 
Reactiescore
397
en het is net deze logica waarop arbeitman vermoedelijk rekent

het is zo opvallend dat het onwaarschijnlijk is

ik verdien na de vangst van WBJIMO? krediet
Laat de beul (wethouder) maar kiezen. Prima vangst gisteren nonkel. Wel heel idioot dat er een infectiewolf uitvliegt met maar twee stemmen.
 
Reactiescore
1.014
Goedemorgen, ik zie “priesteracties” en discussie over naar wie de actie moet vandaag. Ik sta ook open om de actie aan te nemen, gezien Nonkel zn opmerking over mensen die niet het achterste van hun tong laten zien.

Wel ben ik benieuwd @ItsDash , wat was de eerste actie. Kan je daar iets over delen?
 
Reactiescore
1.014
Klaagmuur

Freaker hier, feel free to check my role!

Bekijk me maar -Time
Trouwens, is dit lef hebben als slechtje?
Of zijn freaker en time te vertrouwen?

Tenzij Combino met ons speelt. Maar ik zie geen reactie van time of freaker over dat ze het niet hebben geplaatst.
 
Bovenaan