[Speeltopic] WvW #326.2

Reactiescore
994
Zeer spijtig dit.
Het begon bij Dash zn actie. Als er iemand op aangekeken moet worden.

Bedankt voor t levensdrankje KS. Heb het helaas niet in kunnen zetten, net als mijn leuke rol.

Nieuw potje gelijk starten??
 
Reactiescore
1.383
ik kan er met mn hoofd niet bij hoe je dacht dash beul te moeten maken en dan een directe beulactie op bappos niet zag aankomen. maar goed, ik ga wat rotte tomaten kopen op de markt.
 
Reactiescore
994
Reactiescore
994
Klopt.

1 ook aan Candiu aangezien ik haar verdacht vond.
Ik werd verdacht, omdat de meeste vreemde mensen/connecties op mij gingen stemmen.
 
Reactiescore
994
ik kreeg van het orakel de rol van blond vermoed ik, vandaar dat ik er overtuigd van was dat arbeitman ketterse moest zijn

Edit: @mohniels1 was jij de wethouder?
Oh je bent dus ook een editter. Het woordje vermoed stond er eerst niet namelijk.

En dan leg je de “fout” bij mij?
 
Reactiescore
358
Ik heb sinds mijn return al best wat potjes van Combino meegemaakt, en tot deze, waren ze allemaal leuke potjes. Goed, hij maakt nu een fout met de priesteractie op de heks, kan ons allemaal overkomen. Ik zou graag zien dat Combino gewoon een nieuw potje start in de komende dagen.

Wat Dash betreft blijf ik bij mijn mening van dag 0; laten doodvallen is niet de juiste keuze, maar kom op, de ultieme regel in WvW is dat je moet spelen naar je rol. Grudges uit vorige rondes horen niet mee te tellen. Ja, gebruik patronen uit vorige potjes, maar puur revanche willen nemen via een beulactie verzuurt een potje volkomen.

Spelleiders, dubbelcheck je eigen regels even voor je een post maakt & spelers, hou persoonlijke vetes buiten deze potjes. Dan komen deze potjes altijd wel goed.
 
Reactiescore
1.777
Begrijpelijke keuze @Combino Pastasaus. Je had mijn inziens de beulactie van dash gewoon door moeten laten gaan. Dit was inderdaad spelbederf geweest, maar van dash en niet van jou. Daar zou dus dash op afgerekend worden, niet jij. Jammer dat het zo gelopen is en met name jammer dat de infectiewolf ook nog eens gezienerd werd op dag 0.
 
Bovenaan