[Speeltopic] WvW #289 Dorp 3: Mineender

DeletedUser73016

Guest
tw forum sterft toch uit, ze snijden enkel in hun eigen vel.
 
Reactiescore
1.468
Hopeful en jo han, aan jullie vraag ik om jullie mod taken neer te leggen. Als er een minieme vorm van respect voor de community, is het het minste dat je kan doen.

Het is niet zo dat wij niet zonder community kunnen, maar het is de community die niet zonder ons kan.

REVOLUTIE VAN ONDERUIT. AMADA

We kunnen weerwolven nog altijd op een andere plaats organiseren. Op een plaats waar wij allen wel welkom zijn!
Good luck met je revolutie, maar respect voor de community begint bij een normaal gesprek en niet bij chantage door dreigen weg te gaan. Daar heb je alleen jezelf mee.
 

DeletedUser74005

Guest
Poo.-vandaag om 00:06

1) Spelers in kwestie hebben destijds de mogelijkheid gehad om op een constructieve manier het gesprek aan te gaan. Dit hebben ze ZELF geweigerd en dus ook hun kans om een vervroegde unban vergooid. (Merk op dat ze in de plaats wel zijn gaan ontwijken ZELFS na waarschuwingen om dit niet te doen) 2) Regelovertreding is regelovertreding, en dan boeit het ons echt niet of je een 'gekende persoonlijkheid' bent. Iedereen gelijk voor de wet. De truc hier is om simpelweg geen overtredingen te begaan in de eerste plaats en dan heb je dit niet voor. 3) Dreigementen in het trend van "Mocht het CM de ban van Sander14 en *Netsky binnen nu en een paar dagen (eventueel na een goed gesprek) verwijderen, dan zal de ronde nog vervolgd worden." zijn zeker niet geapprecieerd en zetten helemaal geen druk op de ketel mocht je dat wensen. Ik vind het jammer voor WvW en dat je deze beslissing maakt maar de bans worden niet omgekeerd. Ze hadden de regels moeten volgen. Nogmaals, iedereen gelijk. Overtreed geen regels = heb geen probleem achteraf 4) Als spelleider was jij zelf op de hoogte dat deze spelers een regelovertreding aan het begaan waren. Je hebt dus ZELF het risico genomen het potje voor IEDEREEN te verpesten door toe te laten dat dit gebeurde. Je hoeft de schuld daarvoor dus bij niemand anders te leggen dan bij jezelf gezien je een risico hebt genomen. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten is toch zo'n gezegde, niet? Als gebruikers in kwestie simpelweg hun ban hadden uitgezeten (die ironisch genoeg initieel slechts 3 dagen was!!!!) in plaats van puberend gedrag te vertonen en de regels compleet aan hun laars te lappen en elk gesprek te weigeren zaten ze (en jullie) nu niet in deze situatie. Daarmee is dit gesprek dan ook afghandeld (en ik neem aan het potje dus ook beeindigd, jammer).

Poo.-vandaag om 00:07

PS/ Verdere discussie mogelijkheid is er enkel nog door de heren in kwestie via een privébericht. Bans worden niet besproken met derde partijen.
 

DeletedUser73016

Guest
Ja, ik heb hier geen woorden voor. Ik zal me maar inhouden. Die post van die revolutie heb ik even verwijderd, want ongepast. Maar dit is een enorme anticlimax.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Gaan we toch met zijn allen naar het Grepolis forum? Kunnen ze WvW en dus 60% van alle activiteit hier op TW ook vergeten. Wat een trieste kutreactie zeg, doe even normaal.

En zoals ik al zei is het des te triester dat deze personen geeneens de discussie hier aan willen gaan. Ze weten immers dat ze een dergelijke discussie zouden verliezen.

Wat betreft zijn reactie op iedereen is gelijk voor de wet en die bullshit. Zo werkt het in het echte leven ook niet en dat wil je hier op het forum van een uitgestorven computerspelletje wel nastreven? Niet zo gek dat dit spel dusdanig teruggelopen is, CM voert immers een achterhaald wanbeleid. Slaat werkelijk helemaal nergens op dit en vind dit dan dus ook echt diep en diep triest. Maar vooral jammer dat deze mensen hun menselijkheid zo ver hebben verloren dat ze het geeneens over hun hart kunnen verkrijgen 2 spelers 5 tot 7 dagen langer op hun oh zo belangrijke forumpje te laten zodat we gewoon een potje WvW waar gigantisch veel tijd en moeite in zit af kunnen maken.
 

DeletedUser74005

Guest
Oh Grepo kan ook, zitten 2 vrienden van mij in het Team :D Dan heb je ook nog de toestroom van spelers van grepolis.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Kijk, het is heel simpel. Als Sander, Dirk en Netsky niet terug op het forum komen, dan zijn jullie mij ook kwijt. En ik zou voorstellen dat iedereen hetzelfde doet.

Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie precies is

Ik lees echter dat ze oorspronkelijk een ban van 3 dagen hebben en in plaats van er even over te praten ze ervoor kozen die maar met een dubbelacc te ontwijken en kinderachtig te doen.

Je kan je niet altijd als een stel kleuters blijven gedragen he, als poster voel je je natuurlijk genaaid door de mods, maar andersom ka nje als mod ook niet over je heen laten lopen, je moet gewoon een grens stellen.

Initiatief moet van Sander en Richard komen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Op grepo had ik weer vroeger een ip ban omdat ik daar graag met anthraxxis en stalove ging trollen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie precies is

Ik lees echter dat ze oorspronkelijk een ban van 3 dagen hebben en in plaats van er even over te praten ze ervoor kozen die maar met een dubbelacc te ontwijken en kinderachtig te doen.

Je kan je niet altijd als een stel kleuters blijven gedragen he, als poster voel je je natuurlijk genaaid door de mods, maar andersom ka nje als mod ook niet over je heen laten lopen, je moet gewoon een grens stellen.

Initiatief moet van Sander en Richard komen.

Wanneer Richard alleen contact opneemt met het CM, wordt hij eerst bijna 2 weken genegeerd. Daarna maakte hij een dubbelacc aan en dat account werd direct geband. Hij heeft nog steeds geen deftig antwoord gehad van het CM, als ik hem mag geloven.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wanneer Richard alleen contact opneemt met het CM, wordt hij eerst bijna 2 weken genegeerd. Daarna maakte hij een dubbelacc aan en dat account werd direct geband. Hij heeft nog steeds geen deftig antwoord gehad van het CM, als ik hem mag geloven.

Ah apart. Je kan niet zeggen dat ze het nou enorm druk moeten hebben met het huidige AF haha.
 
Reactiescore
746
Voor zover ik kan zien heb ik 17 dagen geleden antwoord gegeven op zijn (Netsky) vragen, en heb ik sindsdien geen reactie/appeal ontvangen.
Ik ben nog steeds in volle verwachting, maar helaas...

Ik wijs je er even op dat het initiatief moet liggen bij hen. Ik ga hen niet vragen of ze toevallig misschien een kortere ban willen.
 
Reactiescore
976
Ze moeten gewoon even in gesprek met Poo gaan, zich nederig opstellen en excuses aanbieden. Ik ben er vrij zeker van dat de ban tot max 2 weken beperkt zal blijven.
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry jongens, maar ze hebben dit zelf in de hand gewerkt. Hadden ze zich na de eerste overtreding gedragen, waren ze allang weer vrij geweest. Geef dus niet anderen de schuld maar die jongens zelf. Komop, het zijn toch volwassen kerels.
Als zij de community en wvw zo belangrijk vinden, hadden ze zich zo niet gedragen en op een normale manier het gesprek aangegaan en hun straf uitgezeten.
 
Bovenaan