[Speeltopic] WvW #289 Dorp 3: Mineender

Deleted User - 2075062

Guest
Aan alle spelers die nog leven de oproep hun rollen dus voor zich te houden tot nader order! Netwerken kan uiteraard maar aub probeer alles voor je te houden tot we 100% zeker zijn dat de ronde echt niet meer voort gaat.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
In het geval dat Jo Han overigens zelf tot dit besluit kwam terwijl hij wist dat andere moderators een oogje dicht knepen en de 2 bengels zich gewoon aan de regels hielden, is het gewoon een dikke matennaaier en moet ie zich eens flink achter de oren krabben waarom hij dit gedaan heeft.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Aan alle spelers die nog leven de oproep hun rollen dus voor zich te houden tot nader order! Netwerken kan uiteraard maar aub probeer alles voor je te houden tot we 100% zeker zijn dat de ronde echt niet meer voort gaat.

Als we het potje nu stilleggen vind ik dat je ook niet mag netwerken, kan je niet controleren, maar stil is stil en dus ook niet netwerken.
 
Reactiescore
93
Okayy ze mogen als TW toch geen IP bans geven?
Dan kunnen Netsky en PlanA net zoveel fake accs als ze willen maken :D
Dat is erg makkelijk te ontdekken. Zo was ik ook een paar uur verbannen geweest omdat ik ff hetzelfde IP deelde met Netsky ivm school:p

Zelf ben ik ook staff op een forum dat gebruik maakt van Xenforo, en het is makkelijk om te zien dat iemand ban ontwijkt
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als we het potje nu stilleggen vind ik dat je ook niet mag netwerken, kan je niet controleren, maar stil is stil en dus ook niet netwerken.

Mee eens.

Ik hoop ook dat @Poo. en @Duckje ook gewoon is een keertje het lef hebben te reageren op een post van ons waarin we moeite steken zoals wat DZ gedaan heeft. Hij slaat in alles wat hij zegt de spijker op zijn kop.

Ik vind heel eerlijk gezegd dat jullie je opstellen als 2 kleine kinderen. Jullie zijn gigantisch koppig en onredelijk en verpesten nu ook nog is een potje met dat ban gedoe van jullie. En zo erg is het allemaal ook weer niet wat de 2 op hun geweten hebben.

Zou fijn zijn als jullie is een keer publiekelijk in discussie zouden durven gaan en je standpunten zou verdedigen. Want nu is het potje verpest waar mensen gigantisch veel tijd en moeite in hebben gestoken. Ik vind dat je daar dan dus ook een stukje menselijkheid mist als CM zijnde dat je ons geeneens een WvW potje af laat maken waar mensen al dagen in spelen om maar te zwijgen over de spelleiding.

Walgelijk te noemen hoe CM's zich hier profileren en ik hoop dat ze is inzien dat ze hier helemaal niks mee winnen en zich gewoon als kleine kindjes voor schut zetten met dit gedrag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Lieve Lieve mensen,

Rick en ik willen hierbij aankondigen dat we de ronde stop gaan zetten. De reden hiervoor is dat twee spelers gebanned zijn en dat Jo Han ook niet verder speelt, omdat hij verantwoordelijk hiervoor is. Wij willen niet verder spelen in een ronde, waarbij Richard (*Netsky/Kratje Schultenbräu) en Sander (Sander14/.TheonlyPlanisA/ Wolfhunter1999) niet mee mogen doen.

Dit sub-forum is ons deel van de community en wij zetten ons allemaal gigantisch in om WvW draaiende te houden. Wij slagen hier met z'n allen in, want na bijna 10 jaar WvW is het forumdeel nog altijd in leven en is het tegenwoordig verreweg het actiefste deel van het TW-forum. Nu is het zo dat er vanuit het Community Management besloten is dat de spelers Sander14 en *Netsky een permaban verdienden en daar zijn wij het volledig mee oneens.

Rick en ik hebben ontiegelijke veel tijd in deze ronde gestoken en door het wegvallen van deze drie spelers, gaat het hele spel verloren en weigeren wij daarom extra tijd (ook vanwege principes) in deze ronde te steken. Het is zonde aangezien het enorm spannend beloofde te worden, maar met het wegvallen van drie spelers, valt er niks meer te redden.

Wij willen hierbij ook stellen dat wij het enorm jammer vinden dat men het blijkbaar nodig vindt om twee van de actiefste communityleden te verbannen. Binnen deze kleine en hechte community zou men na een lollige bui van een speler niet direct met de banhamer moeten zwaaien. Het is treurig om te zien dat een deel van het CM zich nog zo stug vasthoudt aan de regels van de tijd dat de TW-community nog een van de grootste van Nederland was.

Daarbij wil ik ook vooropstellen dat het Community Management zich zou moeten inzetten om initiatieven als het Spellenforum, als WvW zou moeten ondersteunen, aangezien het indirect zorgt voor meer betrokkenheid van spelers bij de community en het dus ook zorgt voor spelersbehoud. Het is heel triest om te zien dat eigenlijk indirect een deel van het CM ons juist tegenwerkt i.p.v. ons ondersteunt.

Mocht het CM de ban van Sander14 en *Netsky binnen nu en een paar dagen (eventueel na een goed gesprek) verwijderen, dan zal de ronde nog vervolgd worden. Tot die tijd zullen wij de ronde stopzetten.

@Poo. @Duckje

Mvg,
De Spelleiding

EDIT:

Daarna wil ik nog toevoegen dat ik dit bericht ontving van Jo Han:

Johan: Ik had het CM gevraagd of ze dit in overleg met de spelleiding wilden doen met het oog op een eventuele vervanging. Dat ze daar niet voor hebben gekozen is aan hun.
Johan: Meer heb ik niet te zeggen.

Ik heb respect voor zijn reactie, snap dat hij dit doet als mod en ik vind dat hij deels juist gehandeld heeft door aan te geven aan het CM dat hij wil dat er overleg plaatsvindt met de spelleiding.

Maar wat is nu het resultaat? JUIST, niemand heeft ons benaderd en er is gelijk een permaban op de twee accounts gegooid. Er is NIET naar het advies van de moderator in kwestie geluisterd en er is gewoon domweg een nieuwe ban op het account gegooid.

WvW is het actiefste deel van dit forum, ik durf zelfs te stellen dat wanneer rondes actief zijn, dit forum zeker 60% van de dagelijkse reacties bevat. Zoals Rick mooi verwoordde; jullie dienen nu dus ook moderatoren voor WvW te zijn en dan zou het behoorlijk fijn zijn, als jullie voor het besluit eerst contact opnemen met de spelleiding, want ZIJ steken weken tijd in deze ronde en ZIJ zetten zich in de voor de community.

Dat de spelers gebanned zijn, is zeer triest. Dat het advies van een moderator gewoonweg genegeerd wordt en er totaal geen rekening gehouden wordt met de omstandigheden/het spel, is nog véél triester.

Ik hoop dat jullie dit recht gaan zetten!

Stukje toegevoegd..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee.

Gaan ze je niet helpen.

a) Via Discord
b) Bans bespreken met een derde (Gijs) wordt niet gedaan.
 
Reactiescore
1.468
Nee.

Gaan ze je niet helpen.

a) Via Discord
b) Bans bespreken met een derde (Gijs) wordt niet gedaan.
Ik denk dat Gijs graag wat algemeen wil spreken om herhaling te voorkomen. Dan zou het niet specifiek over deze case hoeven gaan. Maar dan kan hij het beste poo of duckje een PM schrijven als de rust wat is teruggekeerd.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat Gijs graag wat algemeen wil spreken om herhaling te voorkomen. Dan zou het niet specifiek over deze case hoeven gaan. Maar dan kan hij het beste poo of duckje een PM schrijven als de rust wat is teruggekeerd.

Algemeen sowieso en ik hoop dat dit teruggedraaid kan worden/er in ieder geval excuses komt vanuit het CM vanwege hoe ze gehandeld hebben. Ze mogen dit recht gaan zetten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk dat Gijs graag wat algemeen wil spreken om herhaling te voorkomen. Dan zou het niet specifiek over deze case hoeven gaan. Maar dan kan hij het beste poo of duckje een PM schrijven als de rust wat is teruggekeerd.

I know, maar dan is Discord nog steeds niet de place to be :p

Dus ik dacht ik zeg het even, bespaar ik beide partijen de moeite.

Kijk, het is heel simpel. Als Sander, Dirk en Netsky niet terug op het forum komen, dan zijn jullie mij ook kwijt. En ik zou voorstellen dat iedereen hetzelfde doet.

Dirk heeft hier niks mee te maken.
 
Bovenaan