[Speeltopic] WvW #289 Dorp 3: Mineender

DeletedUser76198

Guest
Noobjes van dorp 2... Zei al 100x dat je Tigor moest stemmen :(
 

DeletedUser73016

Guest
heb je nooit gezegd

en daarbij opnieuw, ik had meer vertrouwen in haar dan één of andere speler van dorp 1 ofzo hoor.
 

DeletedUser73016

Guest
Spelers van dorp 1 waren zowat bewezen hoedjes dus beetje dom om meer vertrouwen te hebben in Tigor.

had enkel genetwerkt met Loyal Psycho (en dat was omdat Single Malt "opnieuw" perongeluk mijn rol vertelde aan hem (of is het een zij, fuck?), en met Dragonwoman. Ik was te lui om andere spelers van dorp 1 zelf toe te voegen. Nu zou ik dat wel doen, mochten we nog eens met twee dorpen te spelen, maar ik denk dat ik het belang onderschatte van twee dorpen te hebben, en ook niet besefte dat de slechtjes er zo slecht aan toe waren. Maar ik focuste me liever op mijn eigen potje omdat het al moeilijk genoeg was.

Ja, Loyal Psycho had idd blijkbaar eens gezegd om Tigor niet te vertrouwen, maar dat moet me niet eens opgevallen zijn.
 

DeletedUser78769

Guest
Lol, ik lees dit nu pas na. @Dragonwoman humor hoe jij je rollen gewisseld hebt XP

Als Loyal lynch was geweest was mijn vertrouwen in jou in 1 klap weg geweest :s

Overigens vind ik het nu ook wel grappig dat ik opgesloten ben, maar je mij wel niet zo veel vertrouwde om jouw Cheru gelijk te zeggen. Kennelijk was Loyal van een andere mening ^^
 
Reactiescore
93
Lol, ik lees dit nu pas na. @Dragonwoman humor hoe jij je rollen gewisseld hebt XP

Als Loyal lynch was geweest was mijn vertrouwen in jou in 1 klap weg geweest :s

Overigens vind ik het nu ook wel grappig dat ik opgesloten ben, maar je mij wel niet zo veel vertrouwde om jouw Cheru gelijk te zeggen. Kennelijk was Loyal van een andere mening ^^
Dat rollen wisselen was idee van Loyal xD Ik wist t allemaal ook niet... Ik vertrouwde je toen nog niet echt :p En je was opgesloten voor mocht je wolf zijn :p Loyal had toen 2 mensen gezegd dat hij cheru was, als hij lunch was geweest na het opsluiten van jou, zou de ander een wolf zijn. Alleen vervolgens poste je het dus op het forum en ging ik Loyal 's nachts beschermen :p
 

DeletedUser78769

Guest
Dat moest van Mono, als ik jou niet zou oplsuiten zou ik een week niet meer kunnen zitten :eek:
Lol :p

Dan snap ik het ja XP

En wel goed van het rollen wisselen Aylin. Dan kunnen welpen je niet gelijk pakken mochten die er in zitten :)
 
Bovenaan