[Speeltopic] WvW #289 Dorp 3: Mineender

Deleted User - 2075062

Guest
Wat waren de slechtjes van dorp 2 ongelofelijk goed zeg. En wat een kutslechtjes in dorp 1! Groepje dwazen hahaha

Had het echt nog willen zien in het 3e dorp! Want had wel plannen hoe we dat nog konden spelen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nog een puntje van feedback:

Persoonlijk vind ik 2 welpen en een verkouden wolf die voor infectie zorgt op 15 man wel erg veel. Er was weliswaar geen lunch, maar daardoor konden goedjes ook minder verbanden leggen. Bovendien hadden goedjes geen zienende rollen en alleen dwaze heks en priester als dodende rollen, en dat kan vrij vaak fout gaan.

Maar goed, voor een volgende keer :p
 

DeletedUser73016

Guest
ging super moeilijk geweest zijn omdat iedereen op spelers van dorp 2 zou zitten. Dan mag je nog de grootste pro in zijn. Dat was echt onbegonnen werk. 4 op 16 slechtjes, terwijl iedereen van dorp 1 op spelers van dorp 2 zou zitten. En dat terwijl jo han en jij twee van de meest waarschijnlijke lynch opties voor de eerste twee dagen zouden zijn geweest.

Jullie hadden wel een doodsdrankje dat je op de cherubijntjes kon gooien, en als je spelers van dorp 1 luncht, ging je de kansen vergroten. Ik denk enkel dat Tigor een kans had om ver te komen, maar dan zou ze ook tegen wolven moeten gestemd hebben. Althans, dat zou ik toch in haar plaats gedaan hebben, zeker tegen Castiel stemmen of op zijn minst opnemen in haar lijstjes met verdachten. En uiteindelijk zouden de wolven een beetje op elkaar moeten zitten.

Maar in dorp 2 hebben slechtjes gewonnen en in dorp 1 de goedjes. Er waren nog maar 8 spelers over in dorp 2 en 4 ervan waren slecht, en ze hadden het doods- en levensdrankje.

Het grappige is eigenlijk dat jullie mogelijk niet zo slim waren om in groep zoveel goedjes te doden gisterennacht, want als er meer spelers waren in dorp 2, had het uitgerekt kunnen worden. Men zou nog steeds niet goed gezeten hebben. Terwijl men in dorp 1 dan nog een extra lynch zou gehad hebben. En als je met zoveel mogelijk spelers van dorp 2 naar de samensmelting gaat, waren er ook meer potentiele verdachten in dorp 2.

Door de samensmelting te rushen heb je het eigenlijk moeilijker gemaakt, maarja wat maakt het dan ook uit. En wolfhunter en de wolven stonden niet met elkaar in contact. Ik zelf had jullie toch als goed staan, en had al mijn krachten opgebruikt, dus ik was waardeloos, zeker omdat ik als "bewezen goedje" anderen op het verkeerde spoor kon lokken. Als je met 9 of zelfs 10 spelers van dorp 2 naar de samensmelting gaat, waren jullie kansen groter.

Nu was het wel zo dat laila vanaf de samensmelting wel snel een bewezen goedje kon zijn (door haar gebroeder rol). Maar ikzelf had je er misschien langer moeten inlaten, want ik zat op een volledig verkeerd spoor.

EDIT: wat je had kunnen doen, is gewoon niet welpen, en laila morgen (lees vandaag) lynchen. Dat zou wellicht het beste resultaat geven, en dan had de samensmelting er gekomen zaterdagavond, met 9 spelers uit dorp 2 en 7 spelers uit dorp 1. Hoewel dat het ook wel een mindfuck was dat Cryptic dan goedje bleek, en meer spelers op jo han zouden hebben gezeten (Hope was zeer overtuigd van dat), en jess vertrouwde castiel ook niet meer. Toen ik dood was, stuurde ik naar wolf en Gijs wolf wolf? Dus de slechtjes zouden dan wel meer verdenkingen gehad hebben van spelers van dorp 2, maar ik denk wel dat het mogelijk geweest zou zijn om laila voor de samensmelting te lynchen. En het voordeel van die een extra speler uit dorp 2 is gigantisch. Ook omdat niemand mijn claim kon bevestigen, want de enigen die dat konden doen waren slechtjes, al zou ik dan wel jullie verdacht gevonden hebben, maar als je dat manipuleert zou je er wel voor kunnen zorgen dat spelers op mijn stemmen. Alleen zou dan blijken dat ik wel DH was. En dan was jij wel de klos, Castiel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
Nog een puntje van feedback:

Persoonlijk vind ik 2 welpen en een verkouden wolf die voor infectie zorgt op 15 man wel erg veel. Er was weliswaar geen lunch, maar daardoor konden goedjes ook minder verbanden leggen. Bovendien hadden goedjes geen zienende rollen en alleen dwaze heks en priester als dodende rollen, en dat kan vrij vaak fout gaan.

Maar goed, voor een volgende keer :p

wreker.

En als je dan ook nog eens rollen als priester en dwaze heks op zo een manier gaat gebruiken. En de wreker op dag 1 eruit lyncht. Eigenlijk is alles dat fout kon gaan voor de goedjes ook fout gegaan. Tigor had de vernedering nog groter kunnen maken door het doodsdrankje gisterenavond te gebruiken op Single Malt te gebruiken. En stel dat sander gewoon jess huidenwisselaar had gedaan (want jess is gewoon thuis gebleven gisterennacht), dan hadden we pas een echte mindfuck gehad.

SM, Laki, Cryptic en Jess op 1 dag dood (rofl)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
Trouwens jess goed gespeeld, maar als Castiel en Tigor gewild hadden, hadden ze donderdagavond zowel Single Malt als Jess eruit konden welpen, want Jess heeft blijkbaar in een chat met Single Malt gezegd dat Jess bij SM zou slapen. Voer dan met de twee welpen SM huidenwisselaar en Jess priester in, en je hebt die twee er in één klap uit. Beiden hadden aan niemand gezegd over die link. Ik wist daar niet van. Jess loog daar over tegen ik (omdat ze niet bij mij wou slapen). Ik begrijp ook niet waarom Castiel in een chat zat waarin men afsprak waar de huidenwisselaar wou slapen, maarja.

Maar op dat moment waren de welpen nog niet in contact met elkaar. Tigor is er pas bijgekomen na donderdagnacht. En Wolf is er pas bijgekomen na vrijdagnacht (of zelfs nooit niet), en het moet op die manier geweest zijn dat Jo han geweten is gekomen dat Wolf sander was, omdat ze samen in de wolvenchat zouden komen. En daar moet Gijs zich versproken hebben, en dat is ook waarom Jo han de precieze details daarover niet gezegd heeft, omdat dat spelbedervend zou zijn voor het potje.

Maar om het spel dan toch "waardig" af te sluiten. Proficiat aan de wolven uit dorp 2 en aan de goedjes uit dorp 1. Jullie hebben beiden jullie dorp met veel overtuiging gewonnen! En proficiat aan de leiding die dit goed georganiseerd hadden en voor een leuk potje zorgden :)
 

DeletedUser79054

Guest
wreker.

En als je dan ook nog eens rollen als priester en dwaze heks op zo een manier gaat gebruiken. En de wreker op dag 1 eruit lyncht. Eigenlijk is alles dat fout kon gaan voor de goedjes ook fout gegaan. Tigor had de vernedering nog groter kunnen maken door het doodsdrankje gisterenavond te gebruiken op Single Malt te gebruiken. En stel dat sander gewoon jess huidenwisselaar had gedaan (want jess is gewoon thuis gebleven gisterennacht), dan hadden we pas een echte mindfuck gehad.

SM, Laki, Cryptic en Jess op 1 dag dood (rofl)

Heyheeey, dat was le moi. :D
 

DeletedUser73016

Guest
Al begrijp ik ook niet waarom men in dorp 2 een priester en een dwaze heks had. Priesteractie was waardeloos voor het volledige verloop van dorp 2 (en pas relevant voor samensmelting). Zelfde geldt voor gebroeder die enkel bewezen kon worden na de samensmelting. En ik was ook niets met mijn levensdrankje tot na de samensmelting. Bovendien is omgaan met claimbare rollen in een netwerkpotje met welpen gewoon erg moeilijk. En heb je dus geen aanwijzing zonder lunches. Daar staat tegenover dat de welpen geen contact met elkaar hadden. Maar toch, het was best moeilijk.

Of ja priester kon enkel op jo han zijn actie doen achteraf bekeken. Maar als de priester over die actie had nagedacht, zou hij dat dus niet gedaan hebben, en gewacht hebben tot de samensmelting, dus op zich verandert dat dan weer weinig. Dat zou er ook voor zorgen dat SM ook nog niet confirmed zou geweest zijn. En dat ik als heks ook minder snel zou claimen en wij met ons tweeen te veel informatie hadden waardoor het onvermijdelijk was dat er in een netwerkpotje te veel zou lekken (onbewust en bewust). Aan de andere kant, als ik niet zou geclaimd hebben, was ik sowieso wel gelyncht op dag 2, 3 of 4, want het is juist die claim, de druk van dorp 1 en de waarde die ik had voor de welpen / wolvennetwerk dat me in leven heeft gehouden, want ik was veel te hyperactief, agressief en wispelturig (door de twijfel en verwarring) bezig. En de kans is groot dat als SM niet geclaimd zou hebben, dat ik enkel en alleen Tigor zou vertrouwd hebben, en daar tegen zou claimen en enkel met haar zou communiceren (maar ik denk niet dat Tigor me levende zou kunnen houden hebben ook omdat ze nog niet in het netwerk zat met jo han en castiel), maar het doodsdrankje en zelfs levensdrankje (want als je weet dat je gelyncht wordt, geef je dat weg), zou dat aan haar gegeven zijn. :D Maar ik zou wellicht wel jo han veel verdachter gevonden hebben. En wellicht Castiel nog meer, en Hope dan iets sneller vertrouwen (denk ik, maar over Castiel en Hope ben ik niet zeker), maar jo han heeft via het genetwerk en dorp 1 en al dat claimen dus gehoord dat ik een belangrijke rol had en daarop ingespeeld, anders had zijn stem wel op mij blijven staan, en had ik mijn counter ook niet weggehaald, en de dag erna jo han veel verdachter gezien.

Maar ja met als, als en als bereik je natuurlijk weinig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
Heyheeey, dat was le moi. :D

bij jou vond ik het jammer dat ik op de eerste lynch weg was.

Op jessica wou ik eigenlijk niet stemmen, want ja, ik kende haar speelstijl wel. Maar toch verdacht ik haar omdat ze zei dat ze altijd goedje was, maar ik wist dat dat riskant en zwak was (als wolf bvb. zou ik het niet gedaan hebben), maar ik kon niet anders, omdat ik direct weg moest, en niemand had tot dan toe een echte verdenking geplaatst of een lynch had geplaatst. Van jou had ik een goed gevoel na dat korte gesprek dat we hadden, en ben er zeker van dat ik jou verdedigd zou hebben, en sneller op de tegenspeler gestemd zou hebben, of wellicht een andere willekeurig persoon er uit gehaald hebben op basis van iets dat die avond zou gebeurd zijn. Of ik dan op .Saphira gestemd zou hebben, weet ik ook niet. Want met .Saphira had ik hetzelfde probleem als met Jess. Hij werd gestemd voor redenen die ik quatch vond, omdat dat altijd zijn speelstijl was. Daarom dat ik daar ook niet op meeging. En dat mijn stem bleef staan op ik denk toen Castiel. Op dag 3 wou ik ook op Castiel blijven zetten, maar nadat Wolfhunter zei dat hij Castiel de kans gaf om een betoog te leveren, wou ik hem die kans ook geven, omdat ik het smerig vond om op hem te stemmen als hij zich niet kon verdedigen, en heb dan gekeken op wie ik wou stemmen. Ik gaf Hope toen het voordeel v/d twijfel. En ik twijfelfde toen tussen Wolf, ST en Cryptic. En uiteindelijk werd ST het. Ik had die discussies tussen Cryptic en die twee personen toen niet goed gezien, en ik ben iets te makkelijk meegevolgd. Ik had ST ook niet de kans gegeven om zich te verdedigen. we hadden niet eens genetwerkt. Dat was ook fout en bijzonder dom achteraf. En ook hypocriet. Je haalt je stem af van Castiel omdat hij zich niet kan verdedigen, en je zet je stem op ST die zich ook niet kan verdedigen. Mijn stem was daar ook gebaseerd op statistiek. Ik dacht dat ST gewoon een grotere kans had om wolf te zijn, omdat ik echt totaal geen idee wie wolf kon zijn op dat moment.

Bij zowel Castiel als Hope had ik moeite om duidelijk argumenten te plaatsen tegen hen. Met Castiel heb ik ook lang op het forum genetwerkt wat wat vervelend en moeilijk was. Achteraf had ik sneller speciaal voor hem Whatsapp moeten installeren, maar daar staat weer tegenover dat ik mogelijk sneller vertrouwen ging gehad hebben in Castiel, want ik ben wel naïef en beïnvloedbaar. Omdat ik geen goede argumenten had of te lui was om alles dat ik tegen hem zei te herhalen in een post deed ik gewoon Castiel in het rood. Maar ik had moeite met er argumenten tegen te "verzinnen", terwijl ik toch het gevoel had dat hij slecht was op dat moment, en omdat ik hem net zoals Hope totaal niet vertrouwde.

Ja, bij tigor... zij vertrouwde ik op een bepaald moment zelfs meer dan bewezen goedje SM (omwille van optie lieveling), en zijn soms wat vreemd gedrag en het vele lekken. Op een bepaald moment zei ik liever iets tegen Tigor dan tegen SM, en alles wat ik wist van claims, letterlijk alles, zei ik tegen haar... Ik overwoog zelfs om preventief SM te heksen omdat hij een potentieel infectietarget was, en ik het niet meer vertrouwde. Ook met dat netwerk van Castiel, Jess en SM (daar had ik ook zo een vreemd gevoel bij), tot dat ik hoorde dat Castiel de kans niet greep om mij te welpen in de nacht voordien, en hij (net zoals wolfhunter) op die manier vertrouwen bij me kreeg.

En ja natuurlijk Tigor heeft mij ook niet gewelpt, en altijd gezegd van dat ze iets ging doen als ik het haar vroeg (maar het is nooit tot op het punt gekomen dat ze het ook moest doen), omdat ik me altijd bedacht, en dacht van, misschien houden we het drankje toch nog even, of misschien toch maar op iemand anders, of wacht tot ik het zeg, of omdat ik geen idee op wie het te gooien. Ik probeerde via Cryptic een verband te zoeken om zo te weten op wie ik het drankje te gooien, maar ik vond geen verband, en vond alleen maar Cryptic verdachter worden als ik zijn posten analyseerde voor een mogelijk verband om te zien op wie ik het drankje kon gooien.

[9/02/2018 18:59:33] Ash: ok castiel lijkt mij betrouwbaar
[9/02/2018 19:00:53] Arlena Tigor: Ik moet nog is doorlezen xD net klaar met eten en met me vriendje te bellen :p
[9/02/2018 19:01:26] Arlena Tigor: Moet nog is kijken of cryptic al geantwoord heeft
[9/02/2018 19:19:25] Arlena Tigor: Kheb bij gelezen. Jou post over cryptic volg ik helemaal en de manier waarop Castiel zich opstelt is wel zoals ik hem iets of wat ken als goedje. Maar ik ben slecht in het peilen van mensen xD
[9/02/2018 19:19:48] Ash: ja castiel is goedje
[9/02/2018 19:19:52] Ash: dat is veranderd
[9/02/2018 19:19:57] Ash: ben wel minder zeker over wolf geworden
[9/02/2018 19:20:02] Ash: en ook minder zeker over laila en jo han
[9/02/2018 19:20:18] Ash: vind wolf zeer beredeneerd en sluw spelen
[9/02/2018 19:20:25] Ash: dus mag je niet onderschatten
[9/02/2018 19:20:32] Ash: laila klinkt wel oprecht, maar kan ik ook niet uitsluiten
[9/02/2018 19:20:39] Arlena Tigor: Jah heb Johan nog niet echt gesproken. En Laila das zowat het zelfde als mij alleen wat minder getetter xD
[9/02/2018 19:20:39] Ash: jo han is ook twijfelgevalletje
[9/02/2018 19:21:11] Ash: johan_9711
[9/02/2018 19:21:13] Ash: is zijn skype
[...]
[9/02/2018 19:28:15] Arlena Tigor: dankjewel voor de stem smiley - cryptic
[9/02/2018 19:28:35] Arlena Tigor: Njaa ik heb voor de rest nog niet echt iets. Maar ik wilde deze keer niet tot laatste wachten met stemmen. Dus al gebaseerd op wat ik had. - Tigor
[9/02/2018 19:29:15] Ash: cryptic negeren
[9/02/2018 19:29:17] Ash: hij intimideert
[9/02/2018 19:29:22] Arlena Tigor: Vandaar dat ie ook al zo vroeg staat, zodat ik nog kon bekijken hoe of wat. - Tigoe
[9/02/2018 19:29:24] Ash: je kan alleen maar dom doen als je nog iets zegt tegen hem
[...]
[9/02/2018 19:40:56] Ash: sorry :p
[9/02/2018 19:45:17] Ash: cryptic gaat wel gelyncht worden
[9/02/2018 19:45:19] Ash: heb jij een idee
[9/02/2018 19:45:27] Ash: op wie je je heksendrankje moet gooien?
[9/02/2018 19:45:31] Ash: ik heb nog geen idee
[9/02/2018 19:45:40] Arlena Tigor: Nee ik heb geen idee.
[9/02/2018 19:45:48] Ash: Hope / Laila / Jo han zijn opties, anders wachten we tot morgen
[9/02/2018 19:45:54] Ash: maar zou kunnen dat ik dood ga zijn vanavond
[9/02/2018 19:46:04] Arlena Tigor: Goh
[9/02/2018 19:46:10] Ash: Wolf is ook een optie
[9/02/2018 19:46:14] Ash: ben niet zeker over hem
[9/02/2018 19:46:25] Ash: maar het voelt te veel als een gok aan
[9/02/2018 19:46:33] Arlena Tigor: Dan zou ik het niet doen.
[9/02/2018 19:46:40] Arlena Tigor: Kzou iemand nemen waar je zeker van bent
[9/02/2018 19:47:13] Ash: vanaf samensmelting
[9/02/2018 19:47:17] Ash: single malt niet meer vertrouwen
[9/02/2018 19:47:25] Ash: "te gevaarlijk"
[9/02/2018 19:47:34] Arlena Tigor: Oki
[9/02/2018 19:48:20] Arlena Tigor: Jah idd zeker omdat hij al vroeg bewezen was.

:D

Trouwens, cryptic echt respect voor die lange post dat je nog geschreven had!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
ook grappig dat hope iedere keer aan het begin van de dag de lynch leek te worden en dan de dans telkens opnieuw ontspringt :D
 

DeletedUser73016

Guest
en laila's claim had ik dus perongeluk aan wolfhunter verteld omdat ik dacht dat hij loyal psycho op dat moment was. Maar laila had haar claim ook aan jess verteld, en jess gooide het dus in die chat met castiel en sm, dus Castiel (en ter uitbreiding tigor en jo han, als castiel het in de wolvenchat zei), wisten ook dat laila gebroeder was.

Maar zo een rol is ook echt ondankbaar in zo een potje. Gewoon waardeloos voor vier, vijf dagen, en maakt je nog eens een welptarget. Zo een rollen zijn eigenlijk een vergiftigd geschenk, als the sole purpose ervan is dat ze enkel hun waarde bewijzen na de samensmelting. En ik had het gevoel dat het qua rollenbalans toch iets te veel van dat was, of van rollen die niet direct hun uitwerking hadden, en bij een rol als Dwaze Heks is dat natuurlijk leuk, want dan ben je verplicht om toch mensen in vertrouwen te nemen. Maar het was iets te veel van dat.

Maar nog altijd super leuk potje natuurlijk.
 

DeletedUser73016

Guest
Goed verdedigen is een kunst :)

Ik was trouwens bij jou van plan om je eerst als vertrouwenspersoon te gebruiken, maar iets moet veranderd geweest zijn in die ochtend waardoor ik een vreemde 180 graden draai had gemaakt, maar ik weet niet meer wat. Ik had die nacht gesproken met donkergat, en op basis daarvan leek het alsof je te vertrouwen was. Ik stuurde die ochtend een bericht, maar ik denk dat meer spelers via het netwerken hun twijfels over je hadden (Single Malt en vooral, vooral Tigor), en op één of andere manier vertrouwde ik je ook totaal niet meer.

Tigor stuurde me dat in de ochtend. En dat leek er echt op alsof Hopeful zat te pushen, alsof hopeful er niet eerlijk voor uitkwam dat hij ook bedenkingen had bij RD, terwijl Tigor oprecht leek dat ze het niet echt wist en te snel voor RD ging. Daar heb ik de klik gemaakt van Hopeful niet te vertrouwen en Tigor wel. Anders ging ik alles zeggen tegen Hopeful, want ik was van plan om te claimen tegen Hopeful...

7/02/2018 9:24:04] Arlena Tigor: Maar ik heb misschien nog iets wachr
[7/02/2018 9:24:21] Ash: Maar anderzijds zou een wolf ook niet graag in de spotlights staan.
[7/02/2018 9:24:26] Ash: Wat?
[7/02/2018 9:25:59] Arlena Tigor: Na de lange post van RD heb ik Hopeful gesproken
[7/02/2018 9:26:06] Arlena Tigor: Dit was mijn gesprekje
[7/02/2018 9:26:11] Arlena Tigor: [6-2 20:22] Arlena: Okeej wel een vage post van RD
[6-2 20:23] ?+*knip telnummer*?: zo ff lezen
[6-2 20:31] ?+*knip telnummer*?: beetje wolfse post eigenlijk
[6-2 20:31] ?+*knip telnummer*?: lijstjes maken is meestal wel een wolven kenmerk toch
[6-2 20:35] Arlena: Ik heb. Geen goed gevoel. Hij verdraaid woorden of interpreteert het helemaal anders
[6-2 20:35] Arlena: Wow wat een typ probleem
[6-2 20:36] ?+*knip telnummer*?: hahahaha
[6-2 20:36] ?+*knip telnummer*?: ik heb ook tijdens het netwerken en raar gevoel bij m
[6-2 20:37] Arlena: Denk iedereen :x
[6-2 20:37] ?+*knip telnummer*?: zou best bereid zijn te switchen op hem
[6-2 20:39] Arlena: Kga nog afwachten maar hij is sws een van mijn verdachte personen of waar ik het minste goed gevoel bij hem tussen de personen waarmee ik genetwerkt heb
[7/02/2018 9:27:26] Ash: Dus hij heeft jou eigenlijk richting RD geduwd
[7/02/2018 9:27:30] Ash: dat is wel interessant.
[7/02/2018 9:28:23] Arlena Tigor: Njaa de kans was groot dat hij dus nog ging switchen. Daarom heb ik gewacht met mijn stem. Ik hoopte dat ik nog andere dingen kon tegen komen.
[7/02/2018 9:30:49] Ash: zouden de skypelogjes in het topic mogen
[7/02/2018 9:30:53] Ash: die je zojuist hebben gedeeld
[7/02/2018 9:30:57] Ash: ik vind dat iedereen dat moet weten.

logjes met hopeful in het begin

[7/02/2018 1:12:55] Ash: nog on
[7/02/2018 1:36:20] Ash: ben jij on,
[7/02/2018 1:53:56] Ash: Mij lijk je te vertrouwen
[7/02/2018 1:54:12] Ash: omdat je aangeeft dat je de discussie om 21u55 niet op gang wilt brengen.
[7/02/2018 1:54:18] Ash: dus ik wacht om te netwerken met je.
[7/02/2018 2:02:32] Ash: .Saphira valt inderdaad niet te vertrouwen
[7/02/2018 2:03:29] Ash: Uh, ze zou wolf kunnen zijn, maar evengoed een burger. Maar haar claim zou ik niet perse geloven, gezien ze er ook gebruik van kan maken dat ze vaak goedje is
[7/02/2018 2:03:36] Ash: vind ik verdacht hij probeert me verder te tunnelen op jessica
[7/02/2018 2:03:44] Ash: waardoor ik Jessica eigenlijk echt kan vrijspreken
[7/02/2018 7:49:42] Duncan | Hopeful: hahaha
[7/02/2018 7:49:50] Duncan | Hopeful: dat is heel hypicriet van hem
[7/02/2018 7:50:07] Duncan | Hopeful: aangezien hij exact dezelfde argumenten voor zijn goed zijn gebruikt
[7/02/2018 8:15:34] Ash: hey
[7/02/2018 8:15:36] Ash: online
[7/02/2018 8:15:40] Ash: kunnen we netwerken?
[7/02/2018 8:17:16] Ash: Mijn vraag aan jou
[7/02/2018 8:17:21] Ash: met wie netwerk je
[7/02/2018 8:17:30] Ash: en hebben er al mensen geclaimd of een hint gegeven aan hun rol gegeven tegen jou en wie?
[7/02/2018 8:19:01] Duncan | Hopeful: ik ga even snel je vraag beantwoorden
[7/02/2018 8:19:11] Duncan | Hopeful: maar daarna moet ik naar uni tot 13:00
[7/02/2018 8:19:15] Ash: vanaf 1 uur zullen we dan wat intensiever netwerken
[7/02/2018 8:19:26] Duncan | Hopeful: dan ben ik vrij en kunnen we babbelen :)
[7/02/2018 8:19:28] Ash: Volgens mij ben je wel betrouwbaar
[7/02/2018 8:20:29] Duncan | Hopeful: anyway, ik netwerk voornamelijk met castiel, donkergat en single malt
[7/02/2018 8:21:00] Duncan | Hopeful: de eerste twee al vanaf de eerste avond en single malt sinds de eerste dag, omdat hij een vd weinigen was die reageerde
[7/02/2018 8:21:13] Duncan | Hopeful: heb een claim van castiel, donkergat en saphira
[7/02/2018 8:21:24] Ash: 2 x burger
[7/02/2018 8:21:28] Duncan | Hopeful: welke dat zijn dat krijg je niet te horen
[7/02/2018 8:21:32] Ash: al heeft castiel niet geclaimd bij mij, maar weet ik het gewoon
[7/02/2018 8:21:33] Ash: Dat is goed
[7/02/2018 8:21:41] Duncan | Hopeful: alleen vertrouw ik saphira niet
[7/02/2018 8:21:43] Ash: .Saphira burger ook, maar die verbergt dat ook niet
[7/02/2018 8:21:50] Duncan | Hopeful: hij claimde burger, maar idk
[7/02/2018 8:21:53] Ash: Die vertrouw ik ook niet, maar verdenk ik voorlopig ook niet.
[7/02/2018 8:22:29] Duncan | Hopeful: “Uh, ze zou wolf kunnen zijn, maar evengoed een burger. Maar haar claim zou ik niet perse geloven, gezien ze er ook gebruik van kan maken dat ze vaak goedje isl”

vind het opmerkelijk dat hij dit zegt
[7/02/2018 8:22:33] Ash: Donkergat was dacht ik jager.
[7/02/2018 8:22:43] Duncan | Hopeful: aangezien hij exact hetzelfde over zijn rol zei
[7/02/2018 8:22:55] Duncan | Hopeful: dat hij burger was en dat saai vond omdat hij dat altijd is
[7/02/2018 8:23:14] Ash: Jessica is quasi zeker speciaaltje
[7/02/2018 8:23:17] Ash: en ik weet welke rol ook
[7/02/2018 8:23:28] Ash: Ik probeerde .Saphira daar uit zijn kot te lokken
[7/02/2018 8:23:37] Ash: om te zien of hij doorging op mijn "tunnelvisie"
[7/02/2018 8:24:58] Duncan | Hopeful: ik moet er nu vandoor
[7/02/2018 8:25:07] Duncan | Hopeful: maar spreek je straks graag weer
[7/02/2018 8:25:12] Ash: ok
[7/02/2018 12:06:40] Duncan | Hopeful: Volgens mij ben je wel betrouwbaaren toch ben ik ook je hoofdverdachte? :^)
[7/02/2018 12:38:02] Ash: Ik heb letterlijk twee of drie posten gemaakt
[7/02/2018 12:38:18] Ash: die aangeven waarom ik jou verdenk en jij lacht ze gewoon maar weg, of doet alsof die posten niet bestaan.
[7/02/2018 12:39:57] Duncan | Hopeful: ik heb nog geen tijd gehad om uitgebreid te lezen aangezien ik nog les heb
[7/02/2018 12:40:00] Ash: Deze ochtend had ik het topic nog niet goed doorgelezen.
[7/02/2018 12:40:06] Ash: Dan moet je dat ook niet gaan zeggen
[7/02/2018 12:40:12] Ash: van waar tegen moet ik mij gaan verdedigen?
[7/02/2018 12:40:34] Duncan | Hopeful: maar vind het bijzonder dat je prive een andere houding tegenover me hebt dan in t topic
[7/02/2018 12:40:56] Ash: De houding is dezelfde maar als je dat op basis van 5 tot 10 minuten kan beoordelen.
[7/02/2018 12:41:15] Ash: En ja deze ochtend had ik een andere houding tegenover je omdat ik je niet verdacht vond, maar ik had die aanwijzingen op dat moment nog niet gezien.
[7/02/2018 12:43:32] Duncan | Hopeful: zal thuis ingaan op je post die ik nu wel zag
[7/02/2018 12:43:50] Duncan | Hopeful: maar je zit er goed naast kan ik zeggen
[7/02/2018 13:08:42] Ash: ja is er een manier waarop je dat kan aantonen
[7/02/2018 13:29:06] Duncan | Hopeful: nee
[7/02/2018 13:29:11] Duncan | Hopeful: behalve verdedigen
[7/02/2018 13:29:16] Duncan | Hopeful: wat ik nu ga doen
[7/02/2018 13:29:22] Duncan | Hopeful: maar ik heb verder geen bewijsbare rol
[7/02/2018 13:30:58] Ash: ok
[7/02/2018 13:40:43] Ash: Er is wel één iets dat in je voordeel spreekt
[7/02/2018 13:40:56] Ash: en dat is dat letterlijk iedereen je verdacht vindt, wat ik dan juist weer onlogisch vind.
[7/02/2018 14:30:40] Ash: ik weet het niet hoor
[7/02/2018 14:30:48] Ash: ik twijfel
[7/02/2018 14:32:40] Duncan | Hopeful: hoezo?
[7/02/2018 14:36:16] Ash: [6-2 20:37] ‪Hopeful‬: zou best bereid zijn te switchen op hem
[7/02/2018 14:36:20] Ash: kan je dit nog even uitleggen?
[7/02/2018 14:38:07] Duncan | Hopeful: wat valt eraan uit te leggen? door tigor zat ik eraan te denken om eventueel te switchen, maar besloten om het niet te doen, omdat ik saphira een beter target vond.
[7/02/2018 14:39:55] Ash: ok maar ik vond dat je daar Tigor gepusht hebt richting RD;
[7/02/2018 14:40:17] Duncan | Hopeful: nee
[7/02/2018 14:40:18] Duncan | Hopeful: dat is onzin
[7/02/2018 14:40:34] Duncan | Hopeful: want als tigor niet over de rare post van RD was begonnen had ik die opmerking nooit gemaakt
[7/02/2018 14:40:53] Duncan | Hopeful: dus prima dat je dat vindt maar als jij me daarop wil gaan verdenken zegt dat meer over jou dan over mij
[7/02/2018 14:41:04] Ash: ok fair enough.
[7/02/2018 14:42:00] Duncan | Hopeful: als ik RD eruit wilde had ik wel harder op hem gepusht, maar dat wilde ik niet, want ik wilde saphira eruit hebben
[7/02/2018 14:42:07] Ash: daar heb je me van overtuigd
[7/02/2018 14:42:13] Ash: kan je niet 100% vertrouwen
[7/02/2018 14:42:19] Ash: maar dat zal je wel begrijpen
[7/02/2018 14:42:30] Duncan | Hopeful: dat moet je zelf weten
[7/02/2018 14:42:39] Ash: Ik vond dat er te weinig waren die het voor je opnamen
[7/02/2018 14:42:46] Ash: en dat er te veel zijn die je niet vertrouwen
[7/02/2018 14:42:53] Ash: waardoor het zaakje ook weer begint te stinken.
[7/02/2018 14:43:17] Duncan | Hopeful: blijf jij lekker in je tunnel zitten, dan ga ik verder met netwerken :)
[7/02/2018 14:43:54] Ash: Waarom zo defensief?
[7/02/2018 14:43:59] Ash: Ik heb toch gezegd
[7/02/2018 14:44:01] Ash: fair enough.
[7/02/2018 14:44:07] Ash: Ik zit toch niet in die tunnel
[7/02/2018 14:44:14] Duncan | Hopeful: en daarna zeg je dat het zaakje stinkt? :p
[7/02/2018 14:44:18] Ash: Ik geef zelf aan dat er velen zijn die makkelijk met mij meegaan in die gedachtengang.
[7/02/2018 14:44:34] Ash: Juist daarmee...
[7/02/2018 14:44:40] Ash: Dan zit ik toch niet in de tunnel?
[7/02/2018 14:45:02] Duncan | Hopeful: wat bedoel je daarmee dan? dat je me juist minder verdenkt? want dan heb ik je verkeerd begrepen
[7/02/2018 14:45:28] Ash: ja dat bedoelde ik

Zonder Tigor had ik wellicht Hope in vertrouwen genomen :p

Ik heb dan wel geclaimd nadat SM zijn priesteractie had gebruikt na SM. En dan ook tegen Tigor. Bij andere mensen proberen zoveel mogelijk vermijden dat ik de claim moest vertellen, maar er zijn er te veel die dus zeiden dat mijn claim bewijsbaar was (en met turfen kom je dan al snel uit bij heks fzo), en SM zei het tegen iets te veel personen (perongeluk), en ja tigor... zij kon het op vrijdag aan jo han en castiel vertellen. (al wist castiel het al van donderdag doordat SM zijn mond voorbijpraatte).

En er zei ook iemand dat donkergat en Hopeful onder een hoedje speelden en dat hij er een theorie over maakte, maar wie was dat. (was dat Single Malt?), dat heeft me meer aan het twijfelen gebracht. En je begon ook iets te veel over op .Saphira stemmen (en gebruikte mijn quote daarvoor), want Tigor poste dat dus tegen mij dat je dat aan iemand (en ik nam aan heel veel mensen postte), ja die ochtend was erg schadelijk voor je, Hope :p En SM kon zich dan ook bewijzen een paar uur later. Maar die logjes dat ik hier bovenstaand ehb gepost (niet in spoiler) waren je doodvonnis voor het vertrouwen dat ik aan je ging geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
@ mod die m’n telefoon nummer knipte: had niet gehoeven :p
 

DeletedUser73016

Guest
ah oei sorry, maar is laatste dat ik over dit potje zeg :p

en dat is ook waarom ik je niet vertrouwde, sorry. Dat had misschien andere dynamiek gegeven later die dag en voor het verdere verloop v/h potje, maar tigor besliste er anders over :D

Hoop dat ik de volgende keer als goedje een beetje beter speel. Maar zal mogelijk wel speelstijl aanpassen (dus lynch me niet omdat ik een andere speelstijl hanteer ;) )
 

DeletedUser73016

Guest
Uiteraard, anders zal ik als slechtje nooit winnen, dus zal ik als burger ook bewust rustiger spelen, om ervoor te zorgen dat je het verschil tussen mij als slechtje en als goedje niet kan zien. En bovendien speel je als goedje ook enkel en alleen beter wanneer je rustiger speelt en je je focust.
 

DeletedUser73016

Guest
ik kan me herinneren dat ik ook eens ziener was en dat ik verschrikkelijk had gespeeld toen ook. Dus ik ben gewoon echt niet goed als ik een belangrijke goedjesrol heb.
 
Bovenaan