[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

DeletedUser74966

Guest
Als hij nu zei dat hij geen zin had om BM te worden omdat hij niet genoeg tijd daarvoor had of hij vind dat hij die rol niet goed opzich kan nemen ofzo iets kon ik daar in komen. Maar hij zegt nu dat hij geen BM wil zijn om goedjes te kunnen vangen. Dat is toch een rare redenering denk ik zo?
Ehm, dat zei hij niet? Hij had nog nooit de kans gekregen om als goedje wolven te vangen. Waarom verdraai je zijn woorden zo?
 

DeletedUser64575

Guest
Ehm, dat zei hij niet? Hij had nog nooit de kans gekregen om als goedje wolven te vangen. Waarom verdraai je zijn woorden zo?

Ik zei inderdaad dat ik als eeuwig slechtje überhaupt nog nooit de kans heb gekregen om wolven te vangen en daardoor mijn field of judgment wellicht niet zo goed is als dat van iemand die wél ervaring heeft als goedje.
 
Reactiescore
182
WBJIMO Omdat hij geen BM wil zijn ondanks enkele mensen wel aangeven wel op hem te willen gaan. BM's worden in het algemeen als eerste gecontroleerd normaal gezien dus zou hij rap door de mand kunnen vallen. Als BM kan je ook goedjes vangen toch? Dus snap de argumentatie niet echt. Ben naar de bank nu over 30 min terug.

Erg makkelijk beredeneerd als ik heel eerlijk ben. Misschien wel te makkelijk. Hmmm.

Dit is wel interessant. Had ik niet eens aangedacht.

Oeh, dat klinkt bijna als makkelijk meelopen. Hmmm.

Interessant..
 
Reactiescore
167
Dit zijn wel trucjes die vaak door wolven worden gebruikt om iemand anders in een verkeerd daglicht te zetten, dus ik ben benieuwd of jokersbrain dit bewust gedaan heeft. Kun je daar wat meer over zeggen @jokersbrain ?
 

DeletedUser77953

Guest
Ik snap niet waarom als je goedje geen BM wilt zijn :p Mocht je gezien worden ben je bewezen (voor 1 persoon iig) en als we na de 2e nacht niks slechts horen over de BM kan je er van uitgaan dat die goed is (tenzij er een infectiewolf in zit, maar die kans acht ik klein).
 

DeletedUser64575

Guest
Leuk om te horen, maar eerlijk gezegd zou ik geen BM willen worden. Als eeuwig slechtje heb ik nog nooit (de kans gekregen om) als goedje een wolf te vangen, dus ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om uiteindelijk die afweging tussen goed en slecht te maken.

In ieder geval: Beast Incarnate.

WBJIMO Omdat hij geen BM wil zijn ondanks enkele mensen wel aangeven wel op hem te willen gaan. BM's worden in het algemeen als eerste gecontroleerd normaal gezien dus zou hij rap door de mand kunnen vallen. Als BM kan je ook goedjes vangen toch? Dus snap de argumentatie niet echt. Ben naar de bank nu over 30 min terug.

Als hij nu zei dat hij geen zin had om BM te worden omdat hij niet genoeg tijd daarvoor had of hij vind dat hij die rol niet goed opzich kan nemen ofzo iets kon ik daar in komen. Maar hij zegt nu dat hij geen BM wil zijn om goedjes te kunnen vangen. Dat is toch een rare redenering denk ik zo?

Hij zegt juist dat hij dit potje EINDELIJK eens goedjes wilt vangen dat klinkt toch erg motiverend dus waarom niet voor de BM gaan dan?

Je argumentatie komt eigenlijk totaal niet overeen met wat ik heb gezegd. Ik heb nooit gezegd dat ik simpelweg goedjes wil vangen. Ik zeg dat ik nu voor het eerst de kans krijg om überhaupt goedjes te vangen, waardoor ik wellicht een gebrek heb aan ervaring en niet de juiste afweging kan maken tussen goed en slecht. Daardoor gaf ik aan dat BI een betere keuze is. Waarom verdraai je m'n woorden?

Ik snap niet waarom als je goedje geen BM wilt zijn :p Mocht je gezien worden ben je bewezen (voor 1 persoon iig) en als we na de 2e nacht niks slechts horen over de BM kan je er van uitgaan dat die goed is (tenzij er een infectiewolf in zit, maar die kans acht ik klein).

Ik ben zeker niet de meest ervaren speler in dit potje. Gebaseerd op logica zou je meest ervaren speler tot BM verkiezen, toch? Dat was meteen de reden waarom ik Game aansprak op zijn BM-stem.
 

DeletedUser77953

Guest
Erg makkelijk beredeneerd als ik heel eerlijk ben. Misschien wel te makkelijk. Hmmm.



Oeh, dat klinkt bijna als makkelijk meelopen. Hmmm.

Interessant..

Het is ook echt meelopen als ik nog niet op hem heb gestemd?

Heel wat mensen zijn tegen de theorie, maar ik zie niks beters? Ik vind dit een redelijke sterke theorie voor dag 1.
 

DeletedUser77639

Guest
WBJIMO Omdat hij geen BM wil zijn ondanks enkele mensen wel aangeven wel op hem te willen gaan. BM's worden in het algemeen als eerste gecontroleerd normaal gezien dus zou hij rap door de mand kunnen vallen. Als BM kan je ook goedjes vangen toch? Dus snap de argumentatie niet echt. Ben naar de bank nu over 30 min terug.

Ik gaf gewoon mijn eerlijke mening. Verkies me tot BM als dat mijn onschuld bewijst. Ik ben bereid er 100% voor te gaan. Maar ik denk simpelweg dat iemand als BI die rol beter op zich kan nemen. Hoe dan ook heb ik niets te verbergen.

Ik denk dat Joker hier een heel makkelijk target uit probeerd te halen, wat WBJIMO zegt is ook waar, hij is al meer slechtje geweest dan goedje, wat daarom niet wil zeggen dat je een slechte wolvenvanger zou zijn. Ik heb je al een paar potjes zien spelen dus ik ben bereid je dat vertrouwen wel te geven en geloof ook in je kunnen.

WBJIMO

Verder dus Joker die een makkelijk target wil plaatsen, wat me wel opvalt.
 
Reactiescore
182
Het is ook echt meelopen als ik nog niet op hem heb gestemd?

Heel wat mensen zijn tegen de theorie, maar ik zie niks beters? Ik vind dit een redelijke sterke theorie voor dag 1.

Vandaar ook "Klinkt bijna als"
 

DeletedUser76681

Guest
@Dream About My Nudity?

Wat vind je nu van de argumentatie van Joker?

En het klopt idd dat je dan bewezen bent maar ik zou de rol als bm ook niet willen :p (ik suck in wvw)
 

DeletedUser74597

Guest
GG als BM en Maroen1 krijgen mijn eerste dag stem ,ik heb ook net als de meeste nog geen benul wie wolf is dus het hoe en waarom moet ik voor nu even schuldig blijven (mogelijkheid van stem kan evt nog veranderen )
 

DeletedUser74966

Guest
Je argumentatie komt eigenlijk totaal niet overeen met wat ik heb gezegd. Ik heb nooit gezegd dat ik simpelweg goedjes wil vangen. Ik zeg dat ik nu voor het eerst de kans krijg om überhaupt goedjes te vangen, waardoor ik wellicht een gebrek heb aan ervaring en niet de juiste afweging kan maken tussen goed en slecht. Daardoor gaf ik aan dat BI een betere keuze is. Waarom verdraai je m'n woorden?
Ehm ,hier zeg je het dan weer verkeerd? Komt dat dan door het te snel typen ofzo of heb je het even verkeerd gezegd en ben je toch wolf?
 

DeletedUser76681

Guest
Jokersbrain

ik moet zodadelijk gaan, (issues in RL)

daarbij denk ik dat het bijna niet om te praten valt met je 'argumentatie' die je zoals meerdere al idd zeiden dieje iets of wat verdraaid.
 
Reactiescore
182
GG als BM en Maroen1 krijgen mijn eerste dag stem ,ik heb ook net als de meeste nog geen benul wie wolf is dus het hoe en waarom moet ik voor nu even schuldig blijven (mogelijkheid van stem kan evt nog veranderen )

Nouja zeg waar komt dit nou ineens weer vandaan.
:eek:
 

DeletedUser77953

Guest
Vandaar ook "Klinkt bijna als"

Oke mooi, dan is daar geen onduidelijkheid over. Laat ik duidelijk maken dat ik nog niet overtuigd ben, maar dat het wel iets is om te onthouden.

@Dream About My Nudity?

Wat vind je nu van de argumentatie van Joker?

En het klopt idd dat je dan bewezen bent maar ik zou de rol als bm ook niet willen :p (ik suck in wvw)

Ik heb volgens mij al aangegeven wat ik ervan vind? Ik vind het best logisch, maar nu die aangeeft toch wel open te staan voor BM (wat hij wel moet doen anders zou het al helemaal verdacht zijn) is het wat minder. Het blijft in mn achterhoofd zitten. Ik heb nu nog geen idee op wie ik moet stemmen.
 

DeletedUser74966

Guest
Nouja zeg waar komt dit nou ineens weer vandaan.
:eek:
Iets persoonlijks denk ik.

Maar waarom tegen joker in gaan? Ik vond zijn redenering best wel logisch.

"WBJIMO Omdat hij geen BM wil zijn ondanks enkele mensen wel aangeven wel op hem te willen gaan. BM's worden in het algemeen als eerste gecontroleerd normaal gezien dus zou hij rap door de mand kunnen vallen. Als BM kan je ook goedjes vangen toch? Dus snap de argumentatie niet echt. Ben naar de bank nu over 30 min terug.

maroen1: Erg makkelijk beredeneerd als ik heel eerlijk ben. Misschien wel te makkelijk. Hmmm.''
 

DeletedUser77639

Guest
Ik snap niet waarom als je goedje geen BM wilt zijn :p Mocht je gezien worden ben je bewezen (voor 1 persoon iig) en als we na de 2e nacht niks slechts horen over de BM kan je er van uitgaan dat die goed is (tenzij er een infectiewolf in zit, maar die kans acht ik klein).

waarom acht je de kans van een infectiewolf klein als ik dat mag vragen?
 
Reactiescore
1.015
GG als BM en Maroen1 krijgen mijn eerste dag stem ,ik heb ook net als de meeste nog geen benul wie wolf is dus het hoe en waarom moet ik voor nu even schuldig blijven (mogelijkheid van stem kan evt nog veranderen )

Je zou dus eventueel je stem nog kunnen wijzigen? Dan heb je toch ook nog de tijd om je stem toe te lichten? Pakt niet meer tijd in beslag dan het topic opnieuw te openen en je stem te veranderen.
 
Bovenaan