[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

DeletedUser74597

Guest
Voor mij ook Tigor. Vorige potjes bleef ze telkens netjes en al was het na wat twijfel fair ;)
Ze volgt voor zover ik het weet ook altijd alles als ze meedoet dus een prima BM wat mij betreft :)

Niet per se. Wat ik zei: Ze is fair en volgt alles. Dat zijn imo wel eigenschappen die een BM moet hebben.

Fair omdat je dan geen BM krijgt die tegen alles in gewoon zijn eigen mening volgt. Ik denk dat Tigor het in haar heeft om gewoon te kijken wat er allemaal voor 'bewijs' is geleverd en daaruit een conclusie trekt waarbij zij de persoon als slechtje ziet.


Lijkt me niet zo handig als je er telkens de 2e? dag al uit ligt:p

Hela ik heb de laatste potjes al wel wat langer in mogen zitten >>>of weet jij nu al iets wat ik niet weet???

Dat zijn eigenschappen die je bij bijna elke actieve en enigszins ervaren speler wel kunt invullen. Hij (of zij in dit geval) is eerlijk en volgt het spel. Waarom kies je nou specifiek voor Tigor en niet voor BI, joker, Mono, Dream of GG? Want die volgen ook alles, spelen al wat potjes mee en zijn ook eerlijk, mits ze goedje zijn. Wellicht zijn dat zelfs nog betere keuzes.

En wat maakt het eigenlijk uit dat Jessica er vaak al vroeg uit ligt? Ze kan gewoon weer een nieuwe BM kiezen als ze eruit ligt.

zo denk ik dus ook ....Vote For J (mij)
 

DeletedUser76681

Guest
Dat zijn eigenschappen die je bij bijna elke actieve en enigszins ervaren speler wel kunt invullen. Hij (of zij in dit geval) is eerlijk en volgt het spel. Waarom kies je nou specifiek voor Tigor en niet voor BI, joker, Mono, Dream of GG? Want die volgen ook alles, spelen al wat potjes mee en zijn ook eerlijk, mits ze goedje zijn. Wellicht zijn dat zelfs nog betere keuzes.

En wat maakt het eigenlijk uit dat Jessica er vaak al vroeg uit ligt? Ze kan gewoon weer een nieuwe BM kiezen als ze eruit ligt.

Klopt zo zijn er idd meerdere, al is mijn kijk soms niet juist hoor ^^ ik probeer mijn best te doen in het vinden van aanwijzingen al is dat niet zo evident.

ik maak ook mijn fouten als goedje en die heb ik zeker mogen bekopen vorige potjes.
 

DeletedUser64575

Guest
Klopt zo zijn er idd meerdere, al is mijn kijk soms niet juist hoor ^^ ik probeer mijn best te doen in het vinden van aanwijzingen al is dat niet zo evident.

ik maak ook mijn fouten als goedje en die heb ik zeker mogen bekopen vorige potjes.

Nouja, ik ben niet tegen jou als BM hoor, daar niet van. Ik vraag me alleen af waarom hij zo specifiek voor jou kiest met argumenten die eigenlijk wel bij de helft van de deelnemers passen.
 
Reactiescore
3.584
Zou er niet teveel achter zoeken eigenlijk. Die deed volgens mij ook maar gewoon wat :p
 
Reactiescore
1.015
Klopt. Vraag me af of Anthraxxis zijn wolfdar zal functioneren deze ronde. Hij was hem alvast weifelend aan het rondwiggelen bij Game. Goedkoop zodat hij er later op kan doorgaan?
 

DeletedUser64575

Guest
Klopt. Vraag me af of Anthraxxis zijn wolfdar zal functioneren deze ronde. Hij was hem alvast weifelend aan het rondwiggelen bij Game. Goedkoop zodat hij er later op kan doorgaan?

Zou in de toekomst zeker handig voor hem kunnen zijn om op terug te vallen, maar ik betwijfel of het zo'n doordachte actie was.
 
Reactiescore
1.015
Hoe dan ook moet de activiteit nog komen. Velen zitten wel op elkaar met typische dag 1 manoevres terwijl anderen nog voor de eerste keer in het topic moeten komen. Er is vanavond al een lynch en mensen lijken bang om te praten.
 

DeletedUser74597

Guest
hou hoop ze komen vast nog wel ,ik weet hoe moeilijk gesprekstof soms op gang kan komen als je niet echt iets zinnigs kan verzinnen ....mijn ervaring is gewoon lekker beginnen met een stukje text kan wonderen doen ;P
 

DeletedUser77953

Guest
Ga je actief zijn of doen wat je kan?

Ja zeker, ik doe altijd mijn best. Ik ben van plan actief te zijn, al verschilt het per persoon wat ze actief vinden haha.

Verder is het helaas nog wat inactief zie ik. Ik zag trouwens dat iemand lekker aan het doorhameren was om een BM stem en een ander vond dat overbodig (weet nu ff niet de namen). Op dag 1 kan je alleen maar wolven vinden op basis van BM stem of claimen/netwerken. Aangezien het laatste niet toegestaan is of gebeurd moet het op basis van BM stem. De speler die vond dat we niet te veel moeten zoeken achter een bm stem is daarom mijn nummer 1 verdachte (ook door gebrek aan beter)

Ik zal zo kijken wie deze spelers precies waren. Volgens mij was het watblaasjeopmijnoor die aan het doorhameren was op de bm stem van gamebreaker (zijn bm stem was op tigor). Jokersbtain was degene die vond dat we er niet te veel achter moesten zoeken. Dit zouden zomaar 2 slechtjes kunnen zijn.

Buiten dit is mij nog niks opgevallen. Ik ben benieuwd naar wat anderen hiervan vinden.
 
Reactiescore
167
Kijk hier houd ik van, ik hoef niet veel door te lezen, waardoor ik ook daadwerkelijk alles goed kan lezen :p

Hoi, ik heb de perfecte rol om m'n gang mee te kunnen gaan en sta open om BM te worden al verwacht ik geen stemmen aangezien niemand van jullie me kent.

Ik vind dit een aparte post, "de perfecte rol om mn gang mee te gaan"... je hoeft er verder nog geen uitleg over te geven, want dat is mogelijk alleen maar voordelig voor de slechtjes, maar ik vind het gewoon vreemd dat je dit zegt.
Heb een paar potjes niet meegedaan, maar ik heb je geloof ik nog niet eerder zien spelen... ben je nieuw?

Dat zijn eigenschappen die je bij bijna elke actieve en enigszins ervaren speler wel kunt invullen. Hij (of zij in dit geval) is eerlijk en volgt het spel. Waarom kies je nou specifiek voor Tigor en niet voor BI, joker, Mono, Dream of GG? Want die volgen ook alles, spelen al wat potjes mee en zijn ook eerlijk, mits ze goedje zijn. Wellicht zijn dat zelfs nog betere keuzes.

En wat maakt het eigenlijk uit dat Jessica er vaak al vroeg uit ligt? Ze kan gewoon weer een nieuwe BM kiezen als ze eruit ligt.

Opzich heb je gelijk, maar ik zou hier niet te diep op ingaan... BM stem is eigenlijk ook gewoon een persoonlijke voorkeur uit het lijstje van de "ervaren" spelers, waarbij iedereen het zelf invult wie ze het liefste hebben. Persoonlijk ga ik vaak naar BI omdat ik hem een goede speler vind, en omdat ik in mijn eerste potje ooit met hem een koppeltje was. Dat schept (bij mij iig) dan toch een soort "band" waardoor ik eerder hem kies dan iemand anders, terwijl er inderdaad nog 3-4 anderen zijn die niet minder zijn dan BI :)
 

DeletedUser76681

Guest
Nouja, ik ben niet tegen jou als BM hoor, daar niet van. Ik vraag me alleen af waarom hij zo specifiek voor jou kiest met argumenten die eigenlijk wel bij de helft van de deelnemers passen.

Dat weet ik ;) zou het te maken hebben met het netwerkpotje/vorig potje? (sjeezes lijkt al zo lang geleden) daar had ik bij beide een goed contact :)
Gezien er maar "ruwe schatting" 1/3 van de spelers actief is het altijd wel zonde om de lynch te doen de eerste dag.
Maar rules or rules dus ik hoop dat er tussen dit en 21.50 toch nog wat meer activiteit komt om wat op te baseren dan simpele lege stemmen :D
 

DeletedUser77953

Guest
Kijk hier houd ik van, ik hoef niet veel door te lezen, waardoor ik ook daadwerkelijk alles goed kan lezen :p



1. Ik vind dit een aparte post, "de perfecte rol om mn gang mee te gaan"... je hoeft er verder nog geen uitleg over te geven, want dat is mogelijk alleen maar voordelig voor de slechtjes, maar ik vind het gewoon vreemd dat je dit zegt.
Heb een paar potjes niet meegedaan, maar ik heb je geloof ik nog niet eerder zien spelen... ben je nieuw?



2. Opzich heb je gelijk, maar ik zou hier niet te diep op ingaan... BM stem is eigenlijk ook gewoon een persoonlijke voorkeur uit het lijstje van de "ervaren" spelers, waarbij iedereen het zelf invult wie ze het liefste hebben. Persoonlijk ga ik vaak naar BI omdat ik hem een goede speler vind, en omdat ik in mijn eerste potje ooit met hem een koppeltje was. Dat schept (bij mij iig) dan toch een soort "band" waardoor ik eerder hem kies dan iemand anders, terwijl er inderdaad nog 3-4 anderen zijn die niet minder zijn dan BI :)

1. Imo is de perfecte rol om m'n gang mee te gaan een rol waarmee ik met mijn dood geen zwaar verlies ben qua krachten voor de goedjes. Doe daar maar mee wat je wilt.

Ik ben niet nieuw (wel op dit account) heb een stuk 60 potjes gespeeld op mn vorige account napoleon bonaparte.

2. Ben ik het niet helemaal mee eens. Blijkbaar vindt watblaasjeinmijnoor het een aparte BM stem en ik ben super blij dat hij er op doorgaat. Hierdoor ontstaat er direct een interessante discussie op dag 1 wat je niet vaak ziet.

Als je hier niet wolven op wilt zoeken ben ik benieuwd naar hoe jij een wolf wilt lynchen op dag 1.
 

DeletedUser76681

Guest
1. Imo is de perfecte rol om m'n gang mee te gaan een rol waarmee ik met mijn dood geen zwaar verlies ben qua krachten voor de goedjes. Doe daar maar mee wat je wilt.

Ik ben niet nieuw (wel op dit account) heb een stuk 60 potjes gespeeld op mn vorige account napoleon bonaparte.

2. Ben ik het niet helemaal mee eens. Blijkbaar vindt watblaasjeinmijnoor het een aparte BM stem en ik ben super blij dat hij er op doorgaat. Hierdoor ontstaat er direct een interessante discussie op dag 1 wat je niet vaak ziet.

Als je hier niet wolven op wilt zoeken ben ik benieuwd naar hoe jij een wolf wilt lynchen op dag 1.

ik denk dat dat het idd de opzet is van wbj om er wat discussie stof in te brengen, Maar het klopt wel dat een bm stem vaak is op gevoel, en wat je hebt opgemerkt voorgaande potjes. Niet zo zeer of het dan voor andere een goede bm is.

Ja zeker, ik doe altijd mijn best. Ik ben van plan actief te zijn, al verschilt het per persoon wat ze actief vinden haha.

Verder is het helaas nog wat inactief zie ik. Ik zag trouwens dat iemand lekker aan het doorhameren was om een BM stem en een ander vond dat overbodig (weet nu ff niet de namen). Op dag 1 kan je alleen maar wolven vinden op basis van BM stem of claimen/netwerken. Aangezien het laatste niet toegestaan is of gebeurd moet het op basis van BM stem. De speler die vond dat we niet te veel moeten zoeken achter een bm stem is daarom mijn nummer 1 verdachte (ook door gebrek aan beter)

Ik zal zo kijken wie deze spelers precies waren. Volgens mij was het watblaasjeopmijnoor die aan het doorhameren was op de bm stem van gamebreaker (zijn bm stem was op tigor). Jokersbtain was degene die vond dat we er niet te veel achter moesten zoeken. Dit zouden zomaar 2 slechtjes kunnen zijn.

Buiten dit is mij nog niks opgevallen. Ik ben benieuwd naar wat anderen hiervan vinden.

Kan je even verduidelijken wie juist als slechtjes ziet? niet om zo zeer die in de verf te zetten maar om wat stof te doen oplaaien
 
Reactiescore
1.015
Opzich heb je gelijk, maar ik zou hier niet te diep op ingaan... BM stem is eigenlijk ook gewoon een persoonlijke voorkeur uit het lijstje van de "ervaren" spelers, waarbij iedereen het zelf invult wie ze het liefste hebben. Persoonlijk ga ik vaak naar BI omdat ik hem een goede speler vind, en omdat ik in mijn eerste potje ooit met hem een koppeltje was. Dat schept (bij mij iig) dan toch een soort "band" waardoor ik eerder hem kies dan iemand anders, terwijl er inderdaad nog 3-4 anderen zijn die niet minder zijn dan BI :)

Hier trigger je me wel. Denk ook niet dat het klopt, maar goed :D.

Dream About My Nudity zal mijn BM worden.
 

DeletedUser77953

Guest
Jokersbrain en gamebreaker. Uit ervaring kan ik zeggen dat als een wolf wordt aangevallen een medewolf vaak (on)bewust van onderwerp probeert te veranderen of de discussie probeert te stoppen zoals hier nu is gebeurd. Nu werd gamebreaker niet hard aangevallen ofso, maar is het toch hinderlijk om als wolf je zelf te moeten verdedigen of aandacht op je te krijgen. Vooral als minder ervaren speler.
 
Reactiescore
167
1. Imo is de perfecte rol om m'n gang mee te gaan een rol waarmee ik met mijn dood geen zwaar verlies ben qua krachten voor de goedjes. Doe daar maar mee wat je wilt.

Ik ben niet nieuw (wel op dit account) heb een stuk 60 potjes gespeeld op mn vorige account napoleon bonaparte.

2. Ben ik het niet helemaal mee eens. Blijkbaar vindt watblaasjeinmijnoor het een aparte BM stem en ik ben super blij dat hij er op doorgaat. Hierdoor ontstaat er direct een interessante discussie op dag 1 wat je niet vaak ziet.

Als je hier niet wolven op wilt zoeken ben ik benieuwd naar hoe jij een wolf wilt lynchen op dag 1.

Ik snap inderdaad dat hij wilt proberen om wolven te vinden, aangezien dat de bedoeling is van dit spelletje... maar ik heb zelf in ieder geval nog nooit een wolf gevonden dankzij een BM stem. Wat wel mogelijk is, is dat er iemand hapt op zijn reactie waardoor we wel meer info krijgen

@BI er zijn toch wel een aantal spelers die ik ook erg goed vind hoor :p veel ervan doen alleen niet mee dit potje, maar het was meer algemeen wat ik zei dan puur op dit potje gericht ;)
 

DeletedUser76681

Guest
@Dream About My Nudity?
Ik snap wat je bedoelt met het even terug te lezen.

Ik kan je hierin wel volgen maar denk niet dat ze het zelf beseffen, in wat voor situatie ze het dan hebben gebracht
 
Bovenaan