[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

Reactiescore
3.584
Ik ook BI dan omdat WBJMO niet wilt ondanks hij de beste was in het laatste potje. Jij had toch wat wolven gepakt toen? Ik had door jou eentje eruit gedaan dacht ik :p
 
Reactiescore
167
Ik ga ook voor BI
 

DeletedUser76681

Guest
Wel makkelijk om hem als target aan te wijzen hoor Joker ;)
 
Reactiescore
3.584
Was een grapje he mooie Arlena :D Maar wel verdacht dat jij hem komt verdedigen!
 
Reactiescore
182
Als ik iemand aan moet wijzen voor burgemeester ga ik toch voor Tigor.
De onschuld zelve.

Voor de lynch... Geen idee..
 

DeletedUser64575

Guest
hoezo hap ik dan?
ik deel gewoon mee dat het wel heel snel en gemakkelijk is om hem als target aan te wijzen op basis van? van wat eigenlijk?

Jessicavd Girlpower! ik wil een burgemeesteres :)

Joker zijn post was überhaupt niet serieus, wat me duidelijk leek. Waarom voel je je gelijk zo aangevallen? Mijn post was namelijk ook niet serieus.
 

DeletedUser76681

Guest
oooh voel met niet aangevallen hoor ^^ begreep het gewoon niet :p
 

DeletedUser74966

Guest
Voor mij ook Tigor. Vorige potjes bleef ze telkens netjes en al was het na wat twijfel fair ;)
Ze volgt voor zover ik het weet ook altijd alles als ze meedoet dus een prima BM wat mij betreft :)
 

DeletedUser64575

Guest
Als ik iemand aan moet wijzen voor burgemeester ga ik toch voor Tigor.
De onschuld zelve.

Voor de lynch... Geen idee..

Voor mij ook Tigor. Vorige potjes bleef ze telkens netjes en al was het na wat twijfel fair ;)
Ze volgt voor zover ik het weet ook altijd alles als ze meedoet dus een prima BM wat mij betreft :)

Zijn dat echt de eigenschappen die een goede BM nodig heeft? Onschuldig en goed (lees: netjes) gedrag?
 

DeletedUser74597

Guest
Voor mij ook Tigor. Vorige potjes bleef ze telkens netjes en al was het na wat twijfel fair ;)
Ze volgt voor zover ik het weet ook altijd alles als ze meedoet dus een prima BM wat mij betreft :)
Valt me erg tegen ik hoopte nog op een mooie BM stem van je :D:D:mad::engel::engel:
 

DeletedUser74966

Guest
Zijn dat echt de eigenschappen die een goede BM nodig heeft? Onschuldig en goed (lees: netjes) gedrag?
Niet per se. Wat ik zei: Ze is fair en volgt alles. Dat zijn imo wel eigenschappen die een BM moet hebben.

Fair omdat je dan geen BM krijgt die tegen alles in gewoon zijn eigen mening volgt. Ik denk dat Tigor het in haar heeft om gewoon te kijken wat er allemaal voor 'bewijs' is geleverd en daaruit een conclusie trekt waarbij zij de persoon als slechtje ziet.

Valt me erg tegen ik hoopte nog op een mooie BM stem van je :D:D:mad::engel::engel:
Lijkt me niet zo handig als je er telkens de 2e? dag al uit ligt:p
 

DeletedUser77953

Guest
Hoi, ik heb de perfecte rol om m'n gang mee te kunnen gaan en sta open om BM te worden al verwacht ik geen stemmen aangezien niemand van jullie me kent.
 

DeletedUser64575

Guest
Niet per se. Wat ik zei: Ze is fair en volgt alles. Dat zijn imo wel eigenschappen die een BM moet hebben.

Fair omdat je dan geen BM krijgt die tegen alles in gewoon zijn eigen mening volgt. Ik denk dat Tigor het in haar heeft om gewoon te kijken wat er allemaal voor 'bewijs' is geleverd en daaruit een conclusie trekt waarbij zij de persoon als slechtje ziet.


Lijkt me niet zo handig als je er telkens de 2e? dag al uit ligt:p

Dat zijn eigenschappen die je bij bijna elke actieve en enigszins ervaren speler wel kunt invullen. Hij (of zij in dit geval) is eerlijk en volgt het spel. Waarom kies je nou specifiek voor Tigor en niet voor BI, joker, Mono, Dream of GG? Want die volgen ook alles, spelen al wat potjes mee en zijn ook eerlijk, mits ze goedje zijn. Wellicht zijn dat zelfs nog betere keuzes.

En wat maakt het eigenlijk uit dat Jessica er vaak al vroeg uit ligt? Ze kan gewoon weer een nieuwe BM kiezen als ze eruit ligt.
 
Bovenaan