Wereld zonder Co's

Reactiescore
255
bullshit.

een wereld voor no lifers.
wat gaan de stamnamen zijn?
24/7
Nerds!
Hero's.

buh... :rolleyes:

Jij praat nu de grootste 'bullshit'. Je hoeft als je solo speelt echt niet 24/7 om een account goed te laten draaien hoor.
 
Reactiescore
1.039
het is heel eenvoudig te controleren

Je neemt een database met alle gebruikers van tribalwars.nl
Daarin ligt het IP adres/adressen vast van alle gebruikers
het is niet echt moeilijk om dit te testen tegen degene die het account werkelijk heeft

en dan een kwestie van blokkeren die handel, dan ben je de sigaar...alles wordt barbaar

fraudeurs denken altijd de boel te kunnen ontlopen, maar vroeg of laat loop je echt tegen de lamp.

Er zijn ook mensen als ik, die bij moeder en vader wonen, daarvoor word het lastig 1 ip-adres aan te houden , verder zit ik niet alleen maar bij mijn eigen huis op TW.
 

DeletedUser59653

Guest
wat ik al eerder aangaf gewoon 1 ip aan nemen. En je moet van al je keren inloggen bijv. 100 minimaal 80 % van dat ene ip zijn rest mag ergens anders zijn.

Probleem: mensen gaan een uurlang in en uit loggen zodat ze makkelijk aan percentage komen en met co kunnen spelen

Oplossing: Gewoon 80% van alle tijd dat je online ben moet op je eigen aangegeven ip zijn. De reste mag een andere zijn bijv bieb mobiel enz. Dit is voor als je snel moet checken als er geen aanvallen zijn enz.

Nu zullen mensen voor wie die 80% moeilijk haalbaar is klagen. Dan denk ik speel dan gewoon op een andere wereld? Als je echt op deze wereld wilt spelen moet je dan maar overwegen welke IP je het meest gebruikt..
 

DeletedUser

Guest
het is heel eenvoudig te controleren

Je neemt een database met alle gebruikers van tribalwars.nl
Daarin ligt het IP adres/adressen vast van alle gebruikers
het is niet echt moeilijk om dit te testen tegen degene die het account werkelijk heeft

en dan een kwestie van blokkeren die handel, dan ben je de sigaar...alles wordt barbaar

fraudeurs denken altijd de boel te kunnen ontlopen, maar vroeg of laat loop je echt tegen de lamp.

En wat nou als je de ene week bij je ma woont, en de andere week bij je pa? :rolleyes:

Dan denk ik speel dan gewoon op een andere wereld? Als je echt op deze wereld wilt spelen moet je dan maar overwegen welke IP je het meest gebruikt..

Dat was mijn eerste gedachte ook... Maar als ik kijk op hoeveel plekken ik allemaal inlog (mobiel, werk, thuis, bij mijn ouders), dan is het simpelweg klote #&*%$# om het op deze manier te bekijken
 

DeletedUser59653

Guest
ga jij eens gauw de reactie boven je lezen van mij... (iedergeval beter lezen)

Gewoon 80% inloggen op 1 ip adres zodra je die grens overschijt krijg je een waarschuwing en wordt je geblockt al je als nog gelijk op een ander ip gaat.
 

DeletedUser58654

Guest
ga jij eens gauw de reactie boven je lezen van mij... (iedergeval beter lezen)

Gewoon 80% inloggen op 1 ip adres zodra je die grens overschijt krijg je een waarschuwing en wordt je geblockt al je als nog gelijk op een ander ip gaat.

Bij co ouderschap is het 50/50 en nu dan? :eek:
 

DeletedUser62399

Guest
Of we doen ipv solo wereld een duo :) mensen met 2 huizen die gaan dan wel solo :S en vind dit geen slecht idee ik denk ook dat als iemand massa op je gaat doen dat hij dat wel solo moet doen dus niet 24/7 online is dus als jij zijn online tijden pakt kan je ook easy wat terug doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59653

Guest
Bij co ouderschap is het 50/50 en nu dan? :eek:

Mensen met gescheiden ouders zullen moeten kiezen waar ze denken waar ze het meeste zullen spelen. Het percentage kan altijd nog varieeren. Als Tribalwars 75 % bepaald vind ik het ook goed. Student die buiten huis wonnen zullen waarschijnlijk dan niet kunnen deelnemen aangezien zo veel reizen...

Maar zoals ik zei er zijn genoeg andere werelde voor die mensen die denken dat ze niet aan de bijv. 75 % kunnen voldoen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Je kunt niet zeggen tegen de mensen die deze wereld niet kunnen spelen: helaas.

Dit is buitengewoon egoïstisch.
 

DeletedUser58654

Guest
Mensen met gescheiden ouders zullen moeten kiezen waar ze denken waar ze het meeste zullen spelen. Het percentage kan altijd nog varieeren. Als Tribalwars 75 % bepaald vind ik het ook goed. Student die buiten huis wonnen zullen waarschijnlijk dan niet kunnen deelnemen aangezien zo veel reizen...

Maar zoals ik zei er zijn genoeg andere werelde voor die mensen die denken dat ze niet aan de bijv. 75 % kunnen voldoen.

co ouderschap is 3 dagen vader, 4 dagen moeder, 4 dagen vader, 3 dagen moeder.
dus je kan wel een streep trekken, maar je wordt dan ontslagen uit je stam ivm inactivitijd.
 
Reactiescore
38
co ouderschap is 3 dagen vader, 4 dagen moeder, 4 dagen vader, 3 dagen moeder.
dus je kan wel een streep trekken, maar je wordt dan ontslagen uit je stam ivm inactivitijd.

Vergeet niet dat in sommige extreme gevallen er mensen zijn die bv. 1 jaar bij de vader wonen en dan 1 jaar bij de moeder.
Dit is echter extreem en komt niet veel voor.

Al kan het ook serieus voor problemen zorgen wanneer het om de week is.
Ik denk echter niet dat co ouderschap voor problemen kan zorgen omdat het toch wel duidelijk is dat het geen 2 spelers zijn?
Als er 3 dagen op het ene ip wordt ingelogd en dan 4 dagen op een ander, is het snel duidelijk dat er geen 2 personen zijn.

Al kunnen spelers hier wel misbruik van maken door bv. het volgende te doen:
Speler A is vooral van maandag tot vrijdag de hele dag online. Echter kan hij niet veel in het weekend online zijn dus laat hij een andere speler spelen op die dagen.
Echter worden er overal wel regels overtreden, dus ik denk niet dat bovenstaand voorbeeld zo'n probleem zal worden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Lol, er zijn elke wereld wel mensen die niet kunnen starten door RL, dus dat is volgens jou ook egoïstisch om de wereld door te laten gaan omwille van die spelers? :rolleyes:

Examens, drukte, kun je plannen. Je kunt zelfs later starten. Met een goeie rim-start kom je nog steeds in de top.

Maar hier houdt je bewust mensen buiten, die ZOWIEZO op méér dan 1 IP spelen.

Ik vind het een wezenlijk verschil.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Vroeger zou ik zeggen: doe eens een no-haul wereld. Kun je niet no-lifen.

Maar met die extra PA functies denk ik: laat al maar.
 
Bovenaan