Wereld zonder Co's

DeletedUser57772

Guest
Als je alleen speelt kan je ook fier zijn op je werk, zeggen dat je alles alleen bereikt hebt zonder hulp...
Zelf de top halen...
IK BEN VOOOOOOOOOOR zeker weten!
zat er zelf ook al met de gedachte dit voor te stellen ;)

Maak het gewoon.
Mensen die voor deze wereld zijn --> doen mee
Mensen die niet voor deze wereld zijn --> doen NIET mee...
Zo simpel is het ;)
 

DeletedUser63335

Guest
Dan kan je dus niet vanaf meerdere IP's inloggen,
Aangezien aardig wat mensen van 2 of 3 IP's inloggen,
kan je dus veel minder online zijn, terwijl je wel alleen speelt....

mvg
 

DeletedUser

Guest
Dan kan je dus niet vanaf meerdere IP's inloggen,
Aangezien aardig wat mensen van 2 of 3 IP's inloggen,
kan je dus veel minder online zijn, terwijl je wel alleen speelt....

mvg

En wat als je op reis bent en wilt loggen via een ander IP?

Verder is dit bannaal, de grootste no-liferd zal hieruit winnen. En de noobjes die hiervoor stemden zullen er zelfs nog slechter uitkomen.
 

DeletedUser61018

Guest
Ik ben tegen --' als je een weekje op reis bent, wat dan ?
Ik wil liever zoals het nu is, iedereen kiest zijn eigen account, iedereen kiest zijn co's (of niet) maareuh, dit topic mag gewoon weg! Als je zonder co's en vv wil spelen is het jullie probleem, ga maar lekker op w28 alleen spelen :)
 

DeletedUser63335

Guest
Ik ben tegen --' als je een weekje op reis bent, wat dan ?
Ik wil liever zoals het nu is, iedereen kiest zijn eigen account, iedereen kiest zijn co's (of niet) maareuh, dit topic mag gewoon weg! Als je zonder co's en vv wil spelen is het jullie probleem, ga maar lekker op w28 alleen spelen :)

dat is geen goede ;)

idd, als je graag zonder zo speeld, DOE WAT JE NIET LATEN KAN,
en lat ons er buiten -.-''

mvg
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen --' als je een weekje op reis bent, wat dan ?
Ik wil liever zoals het nu is, iedereen kiest zijn eigen account, iedereen kiest zijn co's (of niet) maareuh, dit topic mag gewoon weg! Als je zonder co's en vv wil spelen is het jullie probleem, ga maar lekker op w28 alleen spelen :)

Een speciale slaap modus voor op die wereld, net als op de speed wereld af en toe ;)
 

DeletedUser57772

Guest
En wat als je op reis bent en wilt loggen via een ander IP?

Verder is dit bannaal, de grootste no-liferd zal hieruit winnen. En de noobjes die hiervoor stemden zullen er zelfs nog slechter uitkomen.

Dan is dat zo...
Nu wint een acc dat 24/7/365 draait... (is dat normaal?)
Iemand alleen kan zo die tijden niet bezetten...
DUS IS DE ACTIVITEIT IETS MINDER, en kan je gewoon voor je zelf spelen ;)

En als je op reis bent, VV ofzo? of zoals eerder vermeld, misschien je dorp bevriezen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60895

Guest
Mijn ouders zijn gescheiden, en ik denk dat ik niet de enige ben op dit forum.. Moet dus sowieso al in m'n eentje op 2 verschillende IP's inloggen, en als ik dan ergens op vakantie ben en ik wil wat checken heb je er nog een derde bij...
 

DeletedUser61935

Guest
Mijn ouders zijn gescheiden, en ik denk dat ik niet de enige ben op dit forum.. Moet dus sowieso al in m'n eentje op 2 verschillende IP's inloggen, en als ik dan ergens op vakantie ben en ik wil wat checken heb je er nog een derde bij...

Zelfde probleem hier. Ik vindt het een mooi idee, maar het uitvoeren is haast onmogelijk denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Verder is dit bannaal, de grootste no-liferd zal hieruit winnen. En de noobjes die hiervoor stemden zullen er zelfs nog slechter uitkomen.

Want 2 no-lifers op een account dat mag natuurlijk wel!
Nu zijn er accounts die 24/7 draaien. beetje een drogreden.
 

DeletedUser

Guest
Dan is dat zo...
Nu wint een acc dat 24/7/365 draait... (is dat normaal?)
Iemand alleen kan zo die tijden niet bezetten...
DUS IS DE ACTIVITEIT IETS MINDER, en kan je gewoon voor je zelf spelen ;)

En als je op reis bent, VV ofzo? of zoals eerder vermeld, misschien je dorp bevriezen?
VV? Dan kan je easy co'en via vv hé. En de activiteit zal deels hetzelfde blijven, het onderscheid tussen de de top 20 en de top 20-50 zal ook veel groter zijn (omdat er sws nog 20 spelers zijn die no-lifen en de overige spelers slechts 4u per dag ofzo spelen)wat makelijkere targets maakt voor de top 20 -> de top 20 is alsnog veel sterker.
Want 2 no-lifers op een account dat mag natuurlijk wel!
Nu zijn er accounts die 24/7 draaien. beetje een drogreden.

lol, als je 12u per dag speelt en met een co speelt die ook 12u speelt speel je easy 24/7 = minder no-life
 

DeletedUser57772

Guest
VV? Dan kan je easy co'en via vv hé. En de activiteit zal deels hetzelfde blijven, het onderscheid tussen de de top 20 en de top 20-50 zal ook veel groter zijn (omdat er sws nog 20 spelers zijn die no-lifen en de overige spelers slechts 4u per dag ofzo spelen)wat makelijkere targets maakt voor de top 20 -> de top 20 is alsnog veel sterker.


Niet als je 2dagen op voorhand aanvraag moet indienen :rolleyes::cool::p
 

DeletedUser

Guest
Als als als als als als. Als we nu es stoppen met deze waardeloze discussie terwijl het antwoord al lang vast staat?
 
Bovenaan