Wereld zonder Co's

DeletedUser63335

Guest
Hij heeft wel gelijk hoor, die Quid Pro Quo ;)

Ideaal idee.

Ikzelf speel al altijd zonder co.
hierbij haal ik altijd nog de top 100 in elke wereld waar ik start.
Het is gewoon op de goede momenten online zijn.

je kunt 2 uur achter elkaar online zijn, maar ook om de 2 uur 10 minuutjes;)

Voor de mensen die tegen een wereld zonder co's is.
Moeten gewoon niet zeuren, blijkbaar kunnen ze niks berijken zonder co's;)

hier zie je eindelijk hoe men individueel kan handelen.
Bijna alle accounts hebben minimaal 2 co's.
Individueel zouden ze namelijk niet ver komen;)

& Mensen die niet kunnen, moeten hier gewoon niet beginnen.
Er zijn genoeg werelden, er komen er steeds sneller meer bij.
Spelen jullie op al die werelden? ik neem aan dat men er wel eens wat overslaat.
Dus waarom zou je deze wereld als die er zal komen niet overslaan?

wat dit ^^ betreft, droom verder, wil je zonder CO spelen, ga dan eens speeden.
en als je zonder co speelt, en toch de wereld ownt, waarom laat je dat dan niet bij jezelf -,-
 

DeletedUser

Guest
Eens zien hoe jij het doet zonder co's als je op een gevorderde wereld zit en constant onder vuur ligt...
Co's horen bij het spel en zijn noodzakelijk.
 

DeletedUser62448

Guest
Eens zien hoe jij het doet zonder co's als je op een gevorderde wereld zit en constant onder vuur ligt...
Co's horen bij het spel en zijn noodzakelijk.

W24 zijn we in oorlog met Sweet! sta ik zonder co's tegenover een speler naast mij van 1 miljoen.
Daarnaast is onze stam kleiner.
Wat ik dus wil zeggen is dat ik daar contant actief moet zijn & op elk moment van de dag aangevallen kan worden, vooral snachts.

Dus het is gewoon indelen van tijd.
jij kan met je co 12 uur achter elkaar & 12 uur achter elkaar online zijn.

Maar ik doe het gewoon 10 minuutjes om de 2 uur.
snachts 1 a 2 keer even online kijken.

Eigenlijk willen de spelers van de laatste 2 posts dus zeggen dat ze zonder co's niet ver komen in dit spel.;)

Hij heeft wel gelijk hoor, die Quid Pro Quo ;)



wat dit ^^ betreft, droom verder, wil je zonder CO spelen, ga dan eens speeden.
en als je zonder co speelt, en toch de wereld ownt, waarom laat je dat dan niet bij jezelf -,-

Allang gedaan, Pure tijdverspilling, de stats zijn niet blijvend & zo weer vergeten.


Ik speel ook zonder PA/AM/FA.
& toch hoef ik minder moeite te doen als jullie;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
W24 zijn we in oorlog met Sweet! sta ik zonder co's tegenover een speler naast mij van 1 miljoen.
Daarnaast is onze stam kleiner.
Wat ik dus wil zeggen is dat ik daar contant actief moet zijn & op elk moment van de dag aangevallen kan worden, vooral snachts.

Dus het is gewoon indelen van tijd.
jij kan met je co 12 uur achter elkaar & 12 uur achter elkaar online zijn.

Maar ik doe het gewoon 10 minuutjes om de 2 uur.
snachts 1 a 2 keer even online kijken.

Eigenlijk willen de spelers van de laatste 2 posts dus zeggen dat ze zonder co's niet ver komen in dit spel.;)

Oke, laat me dan deze vraag stellen.
Heb jij ooit op een 25 miljoen punten tellend account gezeten (dat account was destijds rang nr 5)?
Een account dat meer dan een half jaar aan een stuk elke dag minstens 2000 aanvallen binnenkreeg? (Toegegeven, het is 1 dag teruggezakt tot 700, maar op een andere stond het dan weer vlot tegen de 20 000.)
Een account dat amper ondersteuning kreeg en waar ook bijna niemand co wou zijn?
Na minstens 6 maanden (het waren er eerder 9 denk ik) stand gehouden te hebben heb ik het moeten opgeven omdat er geen hulp kwam en omdat ik mijn studies niet wou opofferen voor dit spel.

Je bent nog nooit verder geraakt dan 1 miljoen vermoed ik dus ga niet zeggen dat andere niet ver komen in dit spel als je zelf niet verder bent geraakt.

Dus alsjeblieft, leg mij uit hoe ik verder kan geraken in dit spel aangezien jij toch zo'n goede speler bent.
Ik zeg niet dat ik goed ben, maar als je amper iets bereikt hebt al doen alsof je enorm ervaren bent?

Dus vertel me ook eens: hoe kan je je tijd indelen als je elke 2 minuten een aanval binnenkrijgt? Ik zou het wel willen weten, mocht het me ooit nog eens overkomen dan ben ik er na 10 minuutjes elke 2 uur weer veilig vanaf :)
 

DeletedUser63335

Guest
W24 zijn we in oorlog met Sweet! sta ik zonder co's tegenover een speler naast mij van 1 miljoen.
Daarnaast is onze stam kleiner.
Wat ik dus wil zeggen is dat ik daar contant actief moet zijn & op elk moment van de dag aangevallen kan worden, vooral snachts.

Dus het is gewoon indelen van tijd.
jij kan met je co 12 uur achter elkaar & 12 uur achter elkaar online zijn.

Maar ik doe het gewoon 10 minuutjes om de 2 uur.
snachts 1 a 2 keer even online kijken.

Eigenlijk willen de spelers van de laatste 2 posts dus zeggen dat ze zonder co's niet ver komen in dit spel.;)



Allang gedaan, Pure tijdverspilling, de stats zijn niet blijvend & zo weer vergeten.


Ik speel ook zonder PA/AM/FA.
& toch hoef ik minder moeite te doen als jullie;)
Mmmhm, laten we zeggen dat je dus met een account van 25mil kan taggen zonder PA??
En zonder taggen weet je niet of het een edel is of niet, En als je zon eigendunk hebt houd het dan bij jezelf
en leg ons geen verplichtingen op ^^
En zeker belangrijk, als je een front hebt.. Dan zal je dus niet om de 2 uur online moeten zijn, want dan edelen dorpen dichtbij je dorpjes, als ze er 18 min vandaan liggen ;)

Oke, laat me dan deze vraag stellen.
Heb jij ooit op een 25 miljoen punten tellend account gezeten (dat account was destijds rang nr 5)?
Een account dat meer dan een half jaar aan een stuk elke dag minstens 2000 aanvallen binnenkreeg? (Toegegeven, het is 1 dag teruggezakt tot 700, maar op een andere stond het dan weer vlot tegen de 20 000.)
Een account dat amper ondersteuning kreeg en waar ook bijna niemand co wou zijn?
Na minstens 6 maanden (het waren er eerder 9 denk ik) stand gehouden te hebben heb ik het moeten opgeven omdat er geen hulp kwam en omdat ik mijn studies niet wou opofferen voor dit spel.

Je bent nog nooit verder geraakt dan 1 miljoen vermoed ik dus ga niet zeggen dat andere niet ver komen in dit spel als je zelf niet verder bent geraakt.

Dus alsjeblieft, leg mij uit hoe ik verder kan geraken in dit spel aangezien jij toch zo'n goede speler bent.
Ik zeg niet dat ik goed ben, maar als je amper iets bereikt hebt al doen alsof je enorm ervaren bent?

Dus vertel me ook eens: hoe kan je je tijd indelen als je elke 2 minuten een aanval binnenkrijgt? Ik zou het wel willen weten, mocht het me ooit nog eens overkomen dan ben ik er na 10 minuutjes elke 2 uur weer veilig vanaf :)

:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oke, laat me dan deze vraag stellen.
Heb jij ooit op een 25 miljoen punten tellend account gezeten (dat account was destijds rang nr 5)?
Een account dat meer dan een half jaar aan een stuk elke dag minstens 2000 aanvallen binnenkreeg? (Toegegeven, het is 1 dag teruggezakt tot 700, maar op een andere stond het dan weer vlot tegen de 20 000.)
Een account dat amper ondersteuning kreeg en waar ook bijna niemand co wou zijn?
Na minstens 6 maanden (het waren er eerder 9 denk ik) stand gehouden te hebben heb ik het moeten opgeven omdat er geen hulp kwam en omdat ik mijn studies niet wou opofferen voor dit spel.

Je bent nog nooit verder geraakt dan 1 miljoen vermoed ik dus ga niet zeggen dat andere niet ver komen in dit spel als je zelf niet verder bent geraakt.

Dus alsjeblieft, leg mij uit hoe ik verder kan geraken in dit spel aangezien jij toch zo'n goede speler bent.
Ik zeg niet dat ik goed ben, maar als je amper iets bereikt hebt al doen alsof je enorm ervaren bent?

Dus vertel me ook eens: hoe kan je je tijd indelen als je elke 2 minuten een aanval binnenkrijgt? Ik zou het wel willen weten, mocht het me ooit nog eens overkomen dan ben ik er na 10 minuutjes elke 2 uur weer veilig vanaf :)

Venom :cool:
 

DeletedUser62448

Guest
Oke, laat me dan deze vraag stellen.
Heb jij ooit op een 25 miljoen punten tellend account gezeten (dat account was destijds rang nr 5)?
Een account dat meer dan een half jaar aan een stuk elke dag minstens 2000 aanvallen binnenkreeg? (Toegegeven, het is 1 dag teruggezakt tot 700, maar op een andere stond het dan weer vlot tegen de 20 000.)
Een account dat amper ondersteuning kreeg en waar ook bijna niemand co wou zijn?
Na minstens 6 maanden (het waren er eerder 9 denk ik) stand gehouden te hebben heb ik het moeten opgeven omdat er geen hulp kwam en omdat ik mijn studies niet wou opofferen voor dit spel.

Je bent nog nooit verder geraakt dan 1 miljoen vermoed ik dus ga niet zeggen dat andere niet ver komen in dit spel als je zelf niet verder bent geraakt.

Dus alsjeblieft, leg mij uit hoe ik verder kan geraken in dit spel aangezien jij toch zo'n goede speler bent.
Ik zeg niet dat ik goed ben, maar als je amper iets bereikt hebt al doen alsof je enorm ervaren bent?

Dus vertel me ook eens: hoe kan je je tijd indelen als je elke 2 minuten een aanval binnenkrijgt? Ik zou het wel willen weten, mocht het me ooit nog eens overkomen dan ben ik er na 10 minuutjes elke 2 uur weer veilig vanaf :)

Lees voortaan alles beter door.
Hij had het over bij overwinningsvoorwaarden 1000 dorpen.
met 1000 dorpen heb je ongeveer 10.000.000 punten.
dat is geheel wat anders dan 25.000.000.

Maar zoals men al zei, je kunt geen vv weggeven, dus iedereen is dagen inactief.
dus stel je raakt dorpen kwijt, zou je de volgende dag ze weer terug kunnen pakken.

& no-livers vind je daar echt niet, want die willen een wereld met skills. & als je op een wereld met gemak alles kunt edelen is het spel toch niks aan.

Mmmhm, laten we zeggen dat je dus met een account van 25mil kan taggen zonder PA??
En zonder taggen weet je niet of het een edel is of niet, En als je zon eigendunk hebt houd het dan bij jezelf
en leg ons geen verplichtingen op ^^
En zeker belangrijk, als je een front hebt.. Dan zal je dus niet om de 2 uur online moeten zijn, want dan edelen dorpen dichtbij je dorpjes, als ze er 18 min vandaan liggen ;)



:)

Ook jij mag alles nog een keer doorlezen.
25 mill is op die wereld niet haalbaar.
PA is er op die wereld niet.

Ik heb ook in al mijn dorpen minimaal 1 ram/kata waardoor taggen gaat.


Als je je dorpen goed stackt moeten zijn offence troepen ook van verder komen om er doorheen te komen.
hierdoor zie je ze aankomen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lees voortaan alles beter door.
Hij had het over bij overwinningsvoorwaarden 1000 dorpen.
met 1000 dorpen heb je ongeveer 10.000.000 punten.
dat is geheel wat anders dan 25.000.000.

Maar zoals men al zei, je kunt geen vv weggeven, dus iedereen is dagen inactief.
dus stel je raakt dorpen kwijt, zou je de volgende dag ze weer terug kunnen pakken.

& no-livers vind je daar echt niet, want die willen een wereld met skills. & als je op een wereld met gemak alles kunt edelen is het spel toch niks aan.



Ook jij mag alles nog een keer doorlezen.
25 mill is op die wereld niet haalbaar.
PA is er op die wereld niet.

Ik heb ook in al mijn dorpen minimaal 1 ram/kata waardoor taggen gaat.


Als je je dorpen goed stackt moeten zijn offence troepen ook van verder komen om er doorheen te komen.
hierdoor zie je ze aankomen;)

10.000.000 is ook niet mis, vooral solo is het veel werk(iig zonder al die achterlijke PA-functies) vooral als je nog een beetje normaal wilt ranken(top 20)
 

DeletedUser

Guest
Lees voortaan alles beter door.
Hij had het over bij overwinningsvoorwaarden 1000 dorpen.
met 1000 dorpen heb je ongeveer 10.000.000 punten.
dat is geheel wat anders dan 25.000.000.

Maar zoals men al zei, je kunt geen vv weggeven, dus iedereen is dagen inactief.
dus stel je raakt dorpen kwijt, zou je de volgende dag ze weer terug kunnen pakken.

& no-livers vind je daar echt niet, want die willen een wereld met skills. & als je op een wereld met gemak alles kunt edelen is het spel toch niks aan.
Jij snapt mijn punt echt niet e...
Of de limiet nu op 1000 dorpen ligt of niet heeft daar ook niks mee te maken.
En seriously? Een limiet qua dorpen? Dan intern je toch gewoon jezelf naar winnaar :rolleyes:
Nee dat is een idee dat ik zou haten, waarom zou je dan ook nog beginnen na een maand als je toch geen enkele kans meer maakt?
Maar goed, deel alles wat ik zei dan door 2,5, dan nog red jij het niet zonder PA hoor vriend! Zelfs met red je het niet.

No-lifers vind je overal en mensen die geen bal geven om skill vind je ook overal.
Ik snap je idee, en voor jou idee hebben ze een speedwereld opgericht!
Ik begrijp je denkwijze maar ik vind ze nogal kortzichtig.
 

DeletedUser24338

Guest
Wat een faalvoorstel.... Zonder co spelen doe je niet, toch niet als je echt goed wilt spelen. Of je moet echt no life zijn...
 

DeletedUser23133

Guest
Eens zien hoe jij het doet zonder co's als je op een gevorderde wereld zit en constant onder vuur ligt...
Co's horen bij het spel en zijn noodzakelijk.

Wat een onzin,speel altijd alleen, en heb genoeg aanval gezien en uitgevoerd.Co's brengen de meeste problemen met zich mee,er zijn vele goede accounts kapot aangegaan evenals stammen. Vind het bijzonder treurig dat men tegenwoordig niet meer de kwaliteit heeft om solo te spelen.
 

DeletedUser62448

Guest
Jij snapt mijn punt echt niet e...
Of de limiet nu op 1000 dorpen ligt of niet heeft daar ook niks mee te maken.
En seriously? Een limiet qua dorpen? Dan intern je toch gewoon jezelf naar winnaar :rolleyes:
Nee dat is een idee dat ik zou haten, waarom zou je dan ook nog beginnen na een maand als je toch geen enkele kans meer maakt?
Maar goed, deel alles wat ik zei dan door 2,5, dan nog red jij het niet zonder PA hoor vriend! Zelfs met red je het niet.

No-lifers vind je overal en mensen die geen bal geven om skill vind je ook overal.
Ik snap je idee, en voor jou idee hebben ze een speedwereld opgericht!
Ik begrijp je denkwijze maar ik vind ze nogal kortzichtig.

Maar aan het speedwerelden heb je niks, gezien de ranking beperkt blijft & verdwijnt.
ook de winnaars worden niet erkent, ze krijgen niet eens een prijs, ondanks dat TW er geld aan verdiend:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar aan het speedwerelden heb je niks, gezien de ranking beperkt blijft & verdwijnt.
ook de winnaars worden niet erkent, ze krijgen niet eens een prijs, ondanks dat TW er geld aan verdiend:rolleyes:

Klopt, mensen van een echte wereld worden herinnerd door mensen die er aan meedoen.
Voor mensen die niet aan die wereld meededen maakt het echter niet veel uit. Maar degene die er wel aan meededen zullen je niet snel vergeten.
En wil je serieus een prijs? Ik speel dit spel niet om in een lijstje te komen maar omdat ik het leuk vind.
En bij een beperking van 1000 dorpen zal je ook door weinig mensen herinnerd worden hoor...
TW is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling, uiteraard verdienen ze er geld aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin,speel altijd alleen, en heb genoeg aanval gezien en uitgevoerd.Co's brengen de meeste problemen met zich mee,er zijn vele goede accounts kapot aangegaan evenals stammen. Vind het bijzonder treurig dat men tegenwoordig niet meer de kwaliteit heeft om solo te spelen.

Tot welke grootte speelde je, want geloof me, ik heb lang gespeeld op w7 tot pak en beet 30 mil, en dan is dat niet te doen.

En dat heeft geen ene flikker te maken met kwaliteit.
 

DeletedUser23133

Guest
17,5 en ik speel nog alleen en zal dat altijd blijven doen ;)
 

DeletedUser

Guest
17,5 en ik speel nog alleen en zal dat altijd blijven doen ;)

Leuk en dat is ook te doen.
Het is wanneer je massa's en massa's aanvallen binnenkrijgt over een lange periode dat het probleem begint.

Bovendien zorgen co-spelers niet persé voor een verlaging van het niveau zoals jullie denken.
Daardoor zullen er meer aanvallen plaatsvinden, de kans dat die beter getimed zijn stijgt ook waardoor er beter verdedigt moet worden etc
 

DeletedUser63335

Guest
Ook jij mag alles nog een keer doorlezen.
25 mill is op die wereld niet haalbaar.
PA is er op die wereld niet.

Ik heb ook in al mijn dorpen minimaal 1 ram/kata waardoor taggen gaat.


Als je je dorpen goed stackt moeten zijn offence troepen ook van verder komen om er doorheen te komen.
hierdoor zie je ze aankomen;)

ik lees genoeg door dacht ik, ik bedoel HIJ zegt toch zelf dat hij solo speelt op een 25mil account...

Dan maakt dat voor de nieuwe wereld die hij wil niks uit, ik heb het over het principe dat HIJ DAAR
25 mil solo speelt :S

Lees zelf eerst alles door, dan ga je denken, 'snap ik het?' en DAN post je pas door ;)
 

DeletedUser23133

Guest
Ervaring genoeg met massaaanvallen maar speel nog altijd alleen en zal dat blijven doen.Ook het stamgevoel verdwijnt met accounts waar soms meer dan 3 mensen op zitten.
 

DeletedUser63335

Guest
bij meer dan 3 personen moet je je gaan afvragen of er geen actievere spelers zijn :S
 
Bovenaan