Wereld zonder Co's

DeletedUser

Guest
Zou het niet eens wat wezen als er een spelwereld ala W6 waarbij geldt

1 speler per account, Op Grepolis kan 1 speler per account, dus waarom op TW niet !
Geen VV mogelijk,
Geen Burgerwacht,
Geen Extra PP functies ala grondstoffen, bouwopdracht verkortingen enz enz, waarbij men een gunstige positie kan kopen !
Na 1,5 jaar stopt de wereld of als de 1e speler 1000 dorpen behaald

Om onnodige discussies a la "TW is Grepolis niet" te voorkomen kijk eens naar de volgende punten

Elke speler is feitelijk gelijkwaardig,
Het rushen van accounts wordt hierbij een stuk minder geen 24/7/365 uurs bezetting mogelijk.
Er is geen VV mogelijk
Het wordt voor beginnende spelers en ex-spelers weer een stuk interessanter. ( wat tot meer inkomsten voor Innogames zal leiden )
Het spelplezier gaat er voor iedereen weer een stuk op vooruit

Kortom terug naar het begin, voorkom de afbraak van dit spel, zodat er weer meer spelers komen ipv de dalende lijn
TW moet een spel worden zoals de makers zich dat in het begin hebben voorgesteld, niet waartoe het nu is ge-geëvolueerd

Kijk nu eens naar W26 dat willen we toch niet !
 

DeletedUser48693

Guest
haha dit is gewoon een No-live wereld,

co's zijn er juist voor om jouw uren die je niet kan op te vullen wanneer je naar school moet of naar bed (avond)

en nu zeg jij dus, hey een wereld zonder co's is leuk

No live;)
 

DeletedUser

Guest
haha dit is gewoon een No-live wereld,

co's zijn er juist voor om jouw uren die je niet kan op te vullen wanneer je naar school moet of naar bed (avond)

en nu zeg jij dus, hey een wereld zonder co's is leuk

No live;)

Je vergeet 1 belangrijk ding....account bezetting is gelijkwaardig, dus iedereen draagt dezelfde last of je nu naar school moet, naar het werk of naar bed
Aan 4 man op 1 account verdient Innogames ook niets !, op deze manier kan het spel dus weer een stuk goedkoper worden voor iedereen
Bij voorbeeld 40 dagen PA inplaats van 30 voor hetzelfde geld voor degene die op deze wereld spelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
waarom geen vv?

als je op vakantie bent voor 2 weken ben je al gedelete:eek:
 

DeletedUser60039

Guest
Slaat helemaal nergens op, dan gaan ze gwn massa's doen wanneer de mannen examens hebben?
 

DeletedUser

Guest
haha dit is gewoon een No-live wereld,

co's zijn er juist voor om jouw uren die je niet kan op te vullen wanneer je naar school moet of naar bed (avond)

en nu zeg jij dus, hey een wereld zonder co's is leuk

No live;)
life*
Je vergeet 1 belangrijk ding....account bezetting is gelijkwaardig, dus iedereen draagt dezelfde last of je nu naar school moet, naar het werk of naar bed
Aan 4 man op 1 account verdient Innogames ook niets !, op deze manier kan het spel dus weer een stuk goedkoper worden voor iedereen
Bij voorbeeld 40 dagen PA inplaats van 30 voor hetzelfde geld voor degene die op deze wereld spelen
Dus ik, 5 dagen bezig van 9 tot 6 met school en werk, zal net zo snel groeien als iemand die in de ziektewet zit?
 

DeletedUser62411

Guest
Denk 't niet hè. Die andere man is gewoon te ziek om te spelen en ligt onder de wol :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jullie doen nou allemaal of 't zo'n raar voorstel is...
Maar dat is het helemaal niet... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het op zich wel een leuk idee.
Alleen als je geen vv's kan doen, kan je dus ook niet op vakantie, ziek worden etc etc.
Als je wel vv's toestaat, dan zijn er sowieso weer heel veel 24/7 accounts en is de gelijkwaardigheid ook weer weg. Maar die gelijkwaardigheid had je zelfs zonder vv's ook niet, er is namelijk ook nog een grote diversiteit qua tijden van spelers. Je kan dus altijd aangevallen worden, en daarmee dwing je jezelf om in je ééntje 24/7 er te zijn en dat is niet zo prettig. Co's zijn er voor een reden.
 

DeletedUser10875

Guest
Je vergeet één belangrijk aspect aan het hebben van co's.

"Ja, het is niet mijn schuld dat ik 10 dorpen kwijt ben.. mijn co's hebben slecht verdedigd en ik was naar school!"
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het op zich wel een leuk idee.
Alleen als je geen vv's kan doen, kan je dus ook niet op vakantie, ziek worden etc etc.
Als je wel vv's toestaat, dan zijn er sowieso weer heel veel 24/7 accounts en is de gelijkwaardigheid ook weer weg. Maar die gelijkwaardigheid had je zelfs zonder vv's ook niet, er is namelijk ook nog een grote diversiteit qua tijden van spelers. Je kan dus altijd aangevallen worden, en daarmee dwing je jezelf om in je ééntje 24/7 er te zijn en dat is niet zo prettig. Co's zijn er voor een reden.

Ja, maar wie zijn de dupe van de co's? Juist ja, de solo-speler... ;)
 

DeletedUser

Guest
life*

Dus ik, 5 dagen bezig van 9 tot 6 met school en werk, zal net zo snel groeien als iemand die in de ziektewet zit?

Boehoe:rolleyes:

Er staat toch een wereld voor mensen die deze wel willen doen?
Met deze instellingen?

Dan kom jij af met dat het niet eerlijk is?
Die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan twen;)
+ Ik vind dit een leuk idee;)
je hoeft niet te no-lifen velen hebben Internet op mob.

je kan op verschillende momenten van de dag checken om effectief te spelen;)

ik zeg doen
 

DeletedUser26555

Guest
ik zeg nee

als hugodonk dit idee kreeg verworpen

waarom zou het dan nogmaals afgewezen wordne?


klickie
 

DeletedUser

Guest
waarom geen vv?

als je op vakantie bent voor 2 weken ben je al gedelete:eek:

Wat dacht je van dat een speler een speelstop kan houden voor 60 dagen per jaar,
kan je tijdens examens je dorp bevriezen, heb je nog 46 dagen over ( week leren en tijdens de examens of erna om even bij te komen )
4 weken op vakantie 28 dagen heb je er nog 18 over
1 week wintersport heb je er nog 11 over

48 uur van te voren aangeven dat je op vakantie gaat, stop gaat na 48 uur in, je dorpen worden volledig bevroren tijdens deze periode
en je dient wel voor de dagen die je nog hebt terug te zijn.

Maar dan is je omgeving wel gegroeid en jij niet, maar moet je maar niet op je luie kont op het strand gaan zitten of je lam zuipen in de apres ski
 

DeletedUser26555

Guest
Wat dacht je van dat een speler een speelstop kan houden voor 60 dagen per jaar,
kan je tijdens examens je dorp bevriezen, heb je nog 46 dagen over ( week leren en tijdens de examens of erna om even bij te komen )
4 weken op vakantie 28 dagen heb je er nog 18 over
1 week wintersport heb je er nog 11 over

48 uur van te voren aangeven dat je op vakantie gaat, stop gaat na 48 uur in, je dorpen worden volledig bevroren tijdens deze periode
en je dient wel voor de dagen die je nog hebt terug te zijn.

Maar dan is je omgeving wel gegroeid en jij niet, maar moet je maar niet op je luie kont op het strand gaan zitten of je lam zuipen in de apres ski

reageer eens op men andere reply;)
 

DeletedUser858

Guest
Ik zeg 10 000x JA! Als er iets zuigt is het wel het begrip co's.. Ik kom zonder veel activiteit meestal als nog ergens in de top 100 terwijl ik geen co gebruik in de start... Ik snap het niet of ik dan een speciaal tover truucje doe ofzo, maar ik denk dat eerder mensen zich aanstellen dat het zonder co niet zou werken..

Liever geen co's dan wel co's... veel fijner :)
 

DeletedUser61018

Guest
Slecht idee.
Waarom moet iedereen zonder co spelen ?
Voel je je te groot misschien ?
Sorry maar heel slecht idee, iedereen doet met zijn acc wat hij/zij wil en hij/zij zet erop wat ze willen.
Als jij het daar niet mee eens bent, nja jou probleem, dan schaf je jezelf geen co aan.
Maar ik vind niet dat jij hier andere mensen mee moet irriteren met dit ***onderwerp :)
 

DeletedUser26555

Guest
Ik zeg 10 000x JA! Als er iets zuigt is het wel het begrip co's.. Ik kom zonder veel activiteit meestal als nog ergens in de top 100 terwijl ik geen co gebruik in de start... Ik snap het niet of ik dan een speciaal tover truucje doe ofzo, maar ik denk dat eerder mensen zich aanstellen dat het zonder co niet zou werken..

Liever geen co's dan wel co's... veel fijner :)

maar dan nog...


toen niet goedgekeurd
 

DeletedUser31869

Guest
Slecht idee.
Waarom moet iedereen zonder co spelen ?
Voel je je te groot misschien ?
Sorry maar heel slecht idee, iedereen doet met zijn acc wat hij/zij wil en hij/zij zet erop wat ze willen.
Als jij het daar niet mee eens bent, nja jou probleem, dan schaf je jezelf geen co aan.
Maar ik vind niet dat jij hier andere mensen mee moet irriteren met dit ***onderwerp :)

Wat een bullshit, het gaat hier om gelijke kansen, ik neem geen co, omdat ik niet iemand heb die ik goed genoeg vertrouwe om samen met mij op het account te laten spelen.
En aan de andere kant, ben je niet verplicht om op deze wereld te spelen, dus kan je niet zonder co spelen omdat je er zelf niks van kan, dan sla je de wereld gewoon over, net zoals de mensen W26 hebben overgeslagen vanwege de PA features.
 
Bovenaan