Wereld zonder Co's

DeletedUser51080

Guest
Ik vind het ook een goed idee.

Het no-life excuus vind ik waardeloos, want iedereen heeft tegenwoordig een smartphone waarmee ze overdag tw volgen.
Wie van ons heeft er snachts nog nooit zijn wekker gezet om een edel te versturen? Vroeger begon men met def troepen bij een eerste dorp, nu begint men met aanvalstroepen, want iedereen is non stop online en gaat dodgen + backtimen bij een aanval.

Denk eens dieper na, is het correct dat de persoon die als eerste aanvalt, verliest? Was de aanval niet de beste verdediging?
Met 4 op een account, dat verziekt tw. Ik leg het beter uit.

Stamgevoel

Als mensen met meedere op een account spelen, dan moeten ze hun stam niet zo goed kennen. Op hun account zitten er immers al genoeg 'vrienden'. De stam is tegenwoordig enkel nog een plaats om te stoefen met mooie buiten / aanvallen en om te lachen met 'noobjes' die 'help, ze edelen mij!' os aanvragen doen op het forum. Is er een mooie belofte van een andere stam dan zijn dit soort spelers op 1,2,3 weg. Wie zet zich nog hard in voor zijn stam?
Met 1 speler op een account, dan moet je met je stamgenoten praten om het sociale contact te hebben.
Dit spel was toch Tribalwars? Niet Solowars. Reageer maar, maar ik geloof er 100% in dat het backstabben / spion flink zou verminderen als je puur 1 speler per account had. Denk er even over na.

Inkomsten
Dit kan ik kort houden. 3 spelers die elk op een eigen account pa betalen of 1 account waar 3 mensen pa delen.
RARARA, hoe komt het dat innogames betalende pa functies invoert? Als we hen kunnen verzekeren dat er meer spelers afzonderlijk pa kopen, wie weet laten ze dan op die wereld de betalende functies weg? Een leuk uitgangspunt voor onze community manager om te onderhandelen!

belangenvermenging
Persoon A van account X speelt op w 3
Persoon B van account X speelt op w4
Persoon C van account X speelt op w 5

Persoon A van account Y speelt op w 3

Wie kan mij verzekeren dat persoon A van account X niet met persoon A van account Y gaat praten op msn? En dan kom ik terug bij mijn veiligheid.

Diefstal
Ik draai al een tijdje mee, en lees geregeld verhalen a la : Ik nam een nieuwe co aan, en al mijn PA punten zijn weg. De support moet daar achteraan en moet er tijd in steken. Minder co's = Minder diefstal.

Wachtwoordveiligheid
Hoe meer co's , hoe groter het risico.

gebant door dubbelaccounten
Hoe meer co's, hoe meer kans dat er iemand op dezelfde internetverbinding fouten maakt.

Besluit

Ik draai al een lange tijd mee op de tw comunity. Op w 19 had ik op het thatswhatshesaid account een hoop co's en ik kan je zeggen: Nooit in mijn tw jaren heb ik zoveel problemen gehad als met dat account. Ikzelf ben er na 5 maanden uitgestapt, maar die andere mannen halen dingen uit in jou naam, waar jij achteraf de post en problemen voor krijgt.

Intussen ben ik een overtuigde solo speler.
Pirattack zijn voorstel vind ik zacht uitgedrukt zeer interessant. Solo spelen zonder VV zal het backstabben verminderen en het stamgevoel terugbrengen.
Een kans voor tw.nl om enkele waarden van vroeger terug in de verf te zetten. Ondanks mijn tww reportertijd en mijn vlotte pen heb ik moeite om onder woorden te brengen wat ik precies wil zeggen. Er is iets verdwenen in het spel over de jaren heen. Het enige wat nu telt is de getallen , aantallen, (mede gestimuleerd door al die awards) waar we vroeger veel liever foto-oorlog of moppen vertelden in het Cafe.

Prachtig idee!
 

DeletedUser

Guest
Een co-account hoeft toch niet per definitie meer online te zijn dan een solo-account? Daarbij hoeft het account dat het meeste online is ook niet per definitie de beste te zijn/worden. Een wereld met ware gelijke kansen bestaat simpelweg niet. De voorstanders generaliseren alleen maar.
 

DeletedUser

Guest
:D. Nuja lang niet iedereen heeft een smartphone en ook lang niet iedereen staat om 4 uur snachts op om adel te sturen.

Daarbij komt, tw is een saai kutspel, en juist het co spelen maakt het leuk.
 

DeletedUser

Guest
Als dit zou gebeuren, weet ik heel snel teamviewer te downloaden.
 

DeletedUser

Guest
I lolled :D:p

Ik vind het wel een grappig idee, maar wel iets dat er nooit gaat komen. Het valt niet of nauwelijks te checken en co's zijn ondertussen 'echt part of the game'.

Dacht je niet dat Innogames inmiddels een aardige database heeft met welke accounts op welk IP adres inloggen, er zullen er meer door de mand vallen dan jij denkt
 
Reactiescore
38
Bende noobs hier eigenlijk.
Iedereen die hier tegen is bewijst dat hij niets waard is zonder zijn geliefde co's om het vuile werk op te knappen.

Solo spelen is tenminste iets waar je trots op kan zijn.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.. Een account grootbrengen zonder enige hulp van co's is het leukste gevoel op tribalwars dat je kan hebben.. Zo denk ik er toch over.

Giannii
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
35
Solo spelen zonder VV zal het backstabben verminderen en het stamgevoel terugbrengen.

Ben gedeeltelijk met je akkoord. Met 4 op een account is redelijk belachelijk, maar vooraal nefast voor de spelers die solo spelen (of mss met 1 co, want niemand kan/wil elke dag online zijn).

Backstabben zal er evenwel nog evenveel aanwezig zijn. Een co aanvaarden die je niet echt kent, niet echt vertrouwd, als je niet in een secure positie zit. Dat is problematisch. Maar spelers in je stam kunnen je nog steeds backstabben en spioneren. Je weet immers nooit wie ze kennen. Voor wie ze spelen. Wie hun 'meester' is... Een spion krijg je soms door niet meer dan dat een speler zich tekort gedaan voelt. En daar is niet veel voor nodig.

Dat allemaal gezegd zijnde: Ik denk dat het beter is dat die 4 co's allemaal zelf een account beginnen. Alle 4 de co's hebben een eigen account in een andere 'top'stam. Ze kunnen elkaar perfect vertellen wanneer een van hun maten zal aangevallen worden (en os sturen tegen de aanvallen van hun eigen stam!). Ze kunnen het moment dat ze 'hun' stam verraden perfect uitkiezen. Het zo uitspelen dat ze er alle vier beter uitkomen. Faalt er een, dan kan die nog altijd co worden bij een van de andere drie.

In ieder geval maken die 'topaccounts' het moeilijk voor de rest. Daardoor wordt de drempel voor nieuwe spelers in de core heel hoog.
 

DeletedUser15154

Guest
Dan zou er een wereld moeten worden gestart, waar farmen niet mogelijk is. Dus voor de duidelijkheid, bij het aanvallen van bb-dorpen én bij het aanvallen van spelers is het niet mogelijk grondstoffen te jatten.

Dan hoef je een stuk minder actief te zijn, en is co's dus een overbodige luxe.

Jammer genoeg zullen de starts wel een stuk langzamer verlopen, en denk ik dat het aantal afhakers omhoog schiet.

Ik ben het hartstikke eens met het idee, alleen het is niet heel goed uitvoerbaar vrees ik.
 

DeletedUser9311

Guest
Nog een invalshoek is dat TW een spelletje is en dat je er helemaal niet zoveel belang aan zou mogen hechten om je account 24/7 online te krijgen. De basis van dit SPEL is wss nog steeds ontspanning, het is maar door het altijd naar win en macht strevende karakter van sommige mensen dat ook tw een zeer hoge werkdruk opgelegt krijgt :°)
Op wereld 1 speelden de meeste spelers alleen ...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook een goed idee.

Het no-life excuus vind ik waardeloos, want iedereen heeft tegenwoordig een smartphone waarmee ze overdag tw volgen.
Wie van ons heeft er snachts nog nooit zijn wekker gezet om een edel te versturen? Vroeger begon men met def troepen bij een eerste dorp, nu begint men met aanvalstroepen, want iedereen is non stop online en gaat dodgen + backtimen bij een aanval.

Denk eens dieper na, is het correct dat de persoon die als eerste aanvalt, verliest? Was de aanval niet de beste verdediging?
Met 4 op een account, dat verziekt tw. Ik leg het beter uit.

Stamgevoel

Als mensen met meedere op een account spelen, dan moeten ze hun stam niet zo goed kennen. Op hun account zitten er immers al genoeg 'vrienden'. De stam is tegenwoordig enkel nog een plaats om te stoefen met mooie buiten / aanvallen en om te lachen met 'noobjes' die 'help, ze edelen mij!' os aanvragen doen op het forum. Is er een mooie belofte van een andere stam dan zijn dit soort spelers op 1,2,3 weg. Wie zet zich nog hard in voor zijn stam?
Met 1 speler op een account, dan moet je met je stamgenoten praten om het sociale contact te hebben.
Dit spel was toch Tribalwars? Niet Solowars. Reageer maar, maar ik geloof er 100% in dat het backstabben / spion flink zou verminderen als je puur 1 speler per account had. Denk er even over na.

Inkomsten
Dit kan ik kort houden. 3 spelers die elk op een eigen account pa betalen of 1 account waar 3 mensen pa delen.
RARARA, hoe komt het dat innogames betalende pa functies invoert? Als we hen kunnen verzekeren dat er meer spelers afzonderlijk pa kopen, wie weet laten ze dan op die wereld de betalende functies weg? Een leuk uitgangspunt voor onze community manager om te onderhandelen!

belangenvermenging
Persoon A van account X speelt op w 3
Persoon B van account X speelt op w4
Persoon C van account X speelt op w 5

Persoon A van account Y speelt op w 3

Wie kan mij verzekeren dat persoon A van account X niet met persoon A van account Y gaat praten op msn? En dan kom ik terug bij mijn veiligheid.

Diefstal
Ik draai al een tijdje mee, en lees geregeld verhalen a la : Ik nam een nieuwe co aan, en al mijn PA punten zijn weg. De support moet daar achteraan en moet er tijd in steken. Minder co's = Minder diefstal.

Wachtwoordveiligheid
Hoe meer co's , hoe groter het risico.

gebant door dubbelaccounten
Hoe meer co's, hoe meer kans dat er iemand op dezelfde internetverbinding fouten maakt.

Besluit

Ik draai al een lange tijd mee op de tw comunity. Op w 19 had ik op het thatswhatshesaid account een hoop co's en ik kan je zeggen: Nooit in mijn tw jaren heb ik zoveel problemen gehad als met dat account. Ikzelf ben er na 5 maanden uitgestapt, maar die andere mannen halen dingen uit in jou naam, waar jij achteraf de post en problemen voor krijgt.

Intussen ben ik een overtuigde solo speler.
Pirattack zijn voorstel vind ik zacht uitgedrukt zeer interessant. Solo spelen zonder VV zal het backstabben verminderen en het stamgevoel terugbrengen.
Een kans voor tw.nl om enkele waarden van vroeger terug in de verf te zetten. Ondanks mijn tww reportertijd en mijn vlotte pen heb ik moeite om onder woorden te brengen wat ik precies wil zeggen. Er is iets verdwenen in het spel over de jaren heen. Het enige wat nu telt is de getallen , aantallen, (mede gestimuleerd door al die awards) waar we vroeger veel liever foto-oorlog of moppen vertelden in het Cafe.

Prachtig idee!

Goed idee, dan krijg je net zoiets als een speed solo ronde:D
 

DeletedUser

Guest
als je een gelijke wereld wil dan kan je beter een wereld nemen zonder PA dan is iedereen gelijk
 
Reactiescore
420
Ik vind dat een co speler mag maar dat er dus wel een farmlimiet moet zijn.
 
Reactiescore
38
Lolz, tegenwoordig wordt er zelfs gefarmd tot 10 M.
Het vormt dus wel degelijk een basis voor de nieuwere werelden, al raad ik dit niemand aan!
Het gaat er gewoon over...
 
Bovenaan