Wereld zonder Co's

DeletedUser

Guest
Het lijkt me niet zo'n probleem,
open een wereld zonder co's,
iedereen die tegen is doet niet mee en iedereen die voor is en het leuk lijkt wel.

Lijkt me niet zo'n lastige kwestie ? :)
 

DeletedUser62448

Guest
Dan is dat zo...
Nu wint een acc dat 24/7/365 draait... (is dat normaal?)
Iemand alleen kan zo die tijden niet bezetten...
DUS IS DE ACTIVITEIT IETS MINDER, en kan je gewoon voor je zelf spelen ;)

En als je op reis bent, VV ofzo? of zoals eerder vermeld, misschien je dorp bevriezen?

Als men hun account mogen bevriezen zou dit van mij part maar 1x / 2x kunnen worden ingeschakeld met een maxtijd van 1 a 2 weken.

anders gaan mensen het gebruiken op elk uur van de dag of als ze een week geen zin hebben...
straks kan iemand niet meer edelen omdat iedereen om je heen op vakantie is, lekker is dat...

anders doe je gewoon wel vakantie vv, maar dan met maar 14 dagen ofso max, dan kan niemand het misbruiken.
 

DeletedUser

Guest
Als men hun account mogen bevriezen zou dit van mij part maar 1x / 2x kunnen worden ingeschakeld met een maxtijd van 1 a 2 weken.

anders gaan mensen het gebruiken op elk uur van de dag of als ze een week geen zin hebben...
straks kan iemand niet meer edelen omdat iedereen om je heen op vakantie is, lekker is dat...

anders doe je gewoon wel vakantie vv, maar dan met maar 14 dagen ofso max, dan kan niemand het misbruiken.

1 dag van tevoren aangeven wanneer de stop gaat plaats vinden?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En wat nou als je de ene week bij je ma woont, en de andere week bij je pa? :rolleyes:

Dan kan je je IP-adressen verantwoorden.
Je kan prima op je werk & thuis tw'en. Maar als constant je IP-adres verandert, van de ene kant van het land, naar het andere (of naar het buitenland) is er toch iets vreemds aan de hand.

Als je bij je moeder/vader inlogt, zal hier een bepaalde regelmaat in zitten, welke je prima kan verantwoorden. Idem dito voor werk. Sporadisch bij vrienden inloggen kan ook gewoon.

Ik zie geen belemmeringen. Er zal een moderator vast een keer in de fout gaan, aangezien er dan anders gemod moet worden. En het zou handig zijn als 'bij meerdere spelers op 1 acc' het account niet direct gebanned wordt. Maar bijvoorbeeld eerst 48 uur krijgt om te reageren.

Het is niet 'onmogelijk' om meerdere spelers op 1 account te verbieden.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat je altijd een co mag gebruiken.
degene die niet gebruiken ga zo door!
een wereld zonder co's komt er toch nooit
 
Bovenaan