Welkom op Wereld 78

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Grote kans dit zijn echt chille instellingen vind ik, jammer van de wachttorens wel. Moet alleen nog ff kijken hoe en wat

Ik had ook eerst mijn bedenkingen bij wachttorens, maar ze maken verdedigen tegen de bizarre "nieuwe" (voor mij eh) edelspammethode wel een stuk behapbaarder.
 
Reactiescore
1.145
Verkeerd gelezen idd, my bad :D
Zou op zich ook wel eens een interessante instelling kunnen zijn.
Weg met de stamhoppers!

EDIT: in deze post van duckje klopt het wel wat ik zeg..

Misschien best even duidelijkheid scheppen @Duckje aangezien het anders vermeld staat in Wereldinstellingen?
Daar staat namelijk dat je 3 dagen lid moet zijn om te verzenden maar wel gelijk kan ontvangen.

- Bijzonderheid 2: Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden. Een speler moet 2 dagen lid van de stam zijn voordat hij ondersteuning kan sturen. Ondersteuning krijgen is meteen mogelijk.

In de settings klopt het wel
 
Reactiescore
372
Ik had ook eerst mijn bedenkingen bij wachttorens, maar ze maken verdedigen tegen de bizarre "nieuwe" (voor mij eh) edelspammethode wel een stuk behapbaarder.

Is dit waarom ik zag dat er zoveel om pakketten gevraagd wordt? Ik kan me voorstellen dat het erg irritant is met al die items die dat alleen maar faciliteren
Gaan we t weer proberen Vestige v2?

Ga je ook spelen? :axe:
 
Reactiescore
1.893
Gaan we t weer proberen Vestige v2?
En dan weer gestabbed worden door @MyPride ??
Is dit waarom ik zag dat er zoveel om pakketten gevraagd wordt? Ik kan me voorstellen dat het erg irritant is met al die items die dat alleen maar faciliteren

Ga je ook spelen? :axe:
Jep. Tegenwoordig kwestie van vlaggenbooster aanzetten icm decreet, muntvlag aan, gs rondes ontvangen van stamgenoten & gs pakketten inzetten, 48 uur munten meppen, edelen en het riedeltje herhaalt zich weer. Sinds kort volgens mij zelfs een vlaggenbooster met een looptijd van een week.

Laat me weten als je besluit te starten trouwens
 
Reactiescore
5.693
Doe maar Jona
 
Reactiescore
449
Als we nog 3 mb's vinden kunnen we met 6 mb's en 1 main account een stammentje maken en dan op het eind al die accounts ook nog internen kijken of 1 account de wereld kan winnen :cool:
Mind = blown.
 
Reactiescore
1.893
Als we nog 3 mb's vinden kunnen we met 6 mb's en 1 main account een stammentje maken en dan op het eind al die accounts ook nog internen kijken of 1 account de wereld kan winnen :cool:
Jordi en ik gaan op één acc dus moeten we nog 4 vinden! Aanmelden kan nog tot 7 januari mensen!
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan